Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

מישהו הפנה את תשומת ליבי שיש חור אחד או שניים בפנסים האחוריים.

האם זה נורמלי ואם זה כן למה הם משמשים?

 

תודה

פורסם

יש בעייה שחודר לחות לתוך הפנס כתוצאה מאיטום לקוי, הגומי האוטם נסדק, וזה ניראה די רע האדים, אז הפתרון הוא לעשות חורים בתחתית הפנס לאיוורור.

פורסם
יש בעייה שחודר לחות לתוך הפנס כתוצאה מאיטום לקוי, הגומי האוטם נסדק, וזה ניראה די רע האדים, אז הפתרון הוא לעשות חורים בתחתית הפנס לאיוורור.

אתם מדבר על המאזדה החדשה עם פנסי הלדים?

פורסם
חיפשתי עם " זכוכית מגדלת של שען חירש " את החורים ( בפנסים ) כל הבוקר , ולא מצאתי .

 

אייל .

אתה מדבר על החדשה?

קשה לדעת אם זה חור או שקע עגול כי לא ניסיתי להכניס משהו בפנים.

זה מופיע בשני הצדדים.

אני לא יודע אם אצלם יהיה אפשר לראות.

פורסם
אתה מדבר על החדשה?

קשה לדעת אם זה חור או שקע עגול כי לא ניסיתי להכניס משהו בפנים.

זה מופיע בשני הצדדים.

אני לא יודע אם אצלם יהיה אפשר לראות.

 

מאזדה 6 חדשה , בורדו אדומה וסקסית , :grin:

 

ניסתי , ניסינו , זה לא חור , זה מבנה הפנס , נראה כמו ,אבל לא נכנס כלום - התאכזבנו .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לא הבנתי את שניכם.

יש חורים או לא?

אם מישהו יכול לשלוח צילום תקריב של הפנסים האחוריים ברזולוציה גבוהה זה יהיה טוב.

אבדוק היום שוב איפה בדיוק ראיתי ואדווח.

פורסם
מאזדה 6 חדשה , בורדו אדומה וסקסית , :grin:

 

ניסתי , ניסינו , זה לא חור , זה מבנה הפנס , נראה כמו ,אבל לא נכנס כלום - התאכזבנו .

 

אייל .

תוכל לומר לי מה אתה ראית ואת המיקום?

פורסם

עכשיו עשיתי בדיקה נוספת.

דבר ראשון זה נראה כמו שני חורים בכל פנס או שתי נקודות לבנות.

חור אחד נמצא בחלק של דלת תא המטען ואחד בחלק של הכנף.

כמו כן ראיתי ואולי זו השפעה של האור שהפנס הימני לבן והשמאלי אדום.

הסכלתי מכל הכיוונים.

אולי עכשיו תבינו אותי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...