Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסבר סוגי מנועים


wheelman
שימו לב! השרשור הזה בן 7993 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא לא , לא הקראנק. הטלטל נשבר באמצע , הבוכנה נשארה למעלה ,ואז הטלטל החופשי עשה סיבוב שלם ,בהתחלה בצילינדר שלו ,אח"כ המשיך דרך הבלוק ,נכנס לצילינדר השני , בזווית פגיעה מיטבית - ובכינון ישיר לתוך דופן ה-HOUSING , ומשם לאוויר העולם. נראה לי שאפילו מריה סבלה פחות בלידה של ישו... :shock:

נזקים - קראנק מעוקם ,HOUSING אלומיניום שבור ,שתי בוכנות שחוטות ,שני צילינדרים שבורים ,כנראה גם הקאמשאפט...בקיצור , מנוע.

מצאתי כבר מנוע אחר של דיאן (602 סמ"ק) והוא הורכב אחר כבוד - עד שהרכב הושבת עקב ואנדליות של ילדי השכנים (סיפור כואב ,לא לעכשיו).

בעיקרון אני מת למצוא מנוע של ויזה (652 סמ"ק) - הבעיות : 1 . נדיר לאללה.

2. כל ההצתה שם היא אלקטרונית (פרימיטיבית משהו ,אבל עדיף על הפלטינות) ויושבת על גלגל התנופה (צרפתים זה ח*א של עם אמרנו?). לא בטוח שזה פרוייקט מורכב אבל לדעתי צריך להחליף קומפלט עם הגיר.

 

והעיקר ,במדינה נורמלית כבר מזמן הייתי שם את מנוע ה-1300 של ה-GSA ,עם תיבה 5 הילוכים ומזגן.אבל אנחנו חיים עדיין בימי הביניים. :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב קרייזלר,השנה כמדומני 59.

 

מנוע מסוג"כוכב" 6-ציל' במעגל,כמדומני הרכב הגיע עם ABS(סידרתי ראשון?).

 

מהו אופן פעולתו של המנוע הנ"ל?

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דומה באופן רעיוני ל-V , רק שהבוכנות סודרו מסביב לגל הארכובה , כך שכל בוכנה אחראית לחלק קטן מסיבובו ,וע"י כך נוצרה העברה כמעט רציפה של הכח (כל פעם בוכנה אחרת נתנה את הפעימה שלה ,בהפרשי זמן קטנים בהרבה מכל תצורת מנוע אחרת).

 

נדמה לי שסידור דומה קיים גם במנוע הרולס רויס של הספיטפייר , או מנוע אחר של מטוס כלשהו.

 

כמובן שמנוע כזה מסובך ויקר בטירוף -ראש מנוע לכל בוכנה ,צילינדרים נפרדים ועוד - כאב ראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן - לספיטפייר צורת מנוע של כוכב..

ד"א (אנקדוטה טכנית) - הsupercharger והטורבו פותחו בתחילה במנועי מטוסים כדי להתגבר על אחוז החמצן הנמוך (והנשימה של המנוע - עד כדי כיבוי בזמנים לא מתאימים..) ברום טיסה גבוה

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר - רוב הפיתוחים הטכניים בנושאי רכב באו מהמטוסים , ABS למשל , בלמי דיסק כמדומני,הזרקת דלק (אותה סיבה של המגדשים+ בעיית דלילות החמצן ברום גבוה) ועוד...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7993 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...