Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום במפגש באיזור הצפון והייתה פשיטה של כ6-7 ניידות + כמה סמויים...

הם בדקו רכב רכב וחילקו הורדות...

אני קיבלתי הורדה מהכביש בגלל דוושות אלומניום...

הסברתי לשוטר שהדוושות הן מקוריות וככה האוטו מגיע. ואז קראתי לעוד בוחן כדי שיסתכל טוב ויראה שככה זה מגיע...אז הוא אומר לי : "עשו כאן עבודה יפה...ממש ריתכו את זה".

עצוב עצוב...

בכל מקרה הנה תמונות מקטלוג מקורי של הרכב...

norm_F258A89CEEAB4D9099707136ADD0BC86.JPG

norm_535A2424ED9D41E682B618EE35B086C1.JPG

:mad:

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב שזה חוצפה ממדרגה ראשונה

מה זה הורדה על דוושת אלומיניות מה עוד?! למה לא התעקשת התחלת לצעוק מה זה הבולשיט הזה הורדה בגלל שטויות כאלה ועוד שזה בכלל בא מהסוכנות ככה... :mad:

היית צריך להגיד לשוטר תשמע אדוני הנכבד זה שאתה לא מבין או יודע שככה בא האוטו זה לא בעיה שלי האוטו הוא 100 אחוז מקורי ושום דבר לא שונה הדוושות באות ככה אם נראה לך או לא

למה? ככה!

פורסם

זה מה שאמרתי..אבל השוטר אמר שזה צריך להיות כתוב ברשיון רכב... :roll:

הוא גם הצביע על מקום מדויק...ליד איפה שרשום גג נפתח...שם צריך להיות רשום דוושות אלומניום...אני הולך לדרוש מהם במשרד הרישוי שיכתבו לי את זה!!!!

:lol:

פורסם

6-7 ניידות היו עסוקות רק בלהוריד את אייל מהכביש...ספרתי 12 רכבים שונים של משטרע.

 

ממש משעמם למשטרה הזו, שילכו יחפשו אנשים ששודדים זקנות שיוצאות מהבנק ב-28 לחודש :evil: . ולא יחפשו אנשים שנפגשים כדי לדבר על מכוניות! בנוסף אף אחד לא השתולל והיה מפגש ממש נחמד.

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם

השוטרים האלה כל פעם.. !*@%$ :mad::mad::mad:

 

ד"א,

אתה הבעלים של הMR2 הכסופה שחונה על המדרכה בסביון? 8)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ביטול רשיון רכב...

צריך ללכת לעשות טסט...

 

הייתי מציע לך לגשת למתנ"א חיפה עם הפרוספקט ולנסות לבטל את ההורדה.

בכדי שההורדה תכנס לתוקף עליהם להזין זאת במחשב ע"י שליחת הודעה למשרד הרישוי/התחבורה.

מאחר ושבת הביצוע יעשה כנראה רק ביום ראשון, אז יש לך חלון הזדמנויות לבטל את רוע הגזרה.

באם צלחה ידך, לקבל מהם אישור על הביטול, וכל שנותר בידך זה להוצא כפל רישיון.

 

באם לא צלחה ידך, לבקש להשפט ולהציג טיעוניך שם.

אני מכיר מס' מקרים שבהם זוכו בעלי רכבים מכל אשמה.

 

ד"א, ברישיון הרכב החדש לא מפורטים כל התוספות, וזה גם לא ניתן מעשית, מה גם שלא בכל הרכבים המשבצות הללו ממולאות(משנתון מסויים זה קיים) וכן קיימים גם הרבה טעויות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ביטול רשיון רכב...

צריך ללכת לעשות טסט...

 

הייתי מציע לך לגשת למתנ"א חיפה עם הפרוספקט ולנסות לבטל את ההורדה.

בכדי שההורדה תכנס לתוקף עליהם להזין זאת במחשב ע"י שליחת הודעה למשרד הרישוי/התחבורה.

מאחר ושבת הביצוע יעשה כנראה רק ביום ראשון, אז יש לך חלון הזדמנויות לבטל את רוע הגזרה.

באם צלחה ידך, לקבל מהם אישור על הביטול, וכל שנותר בידך זה להוצא כפל רישיון.

 

באם לא צלחה ידך, לבקש להשפט ולהציג טיעוניך שם.

אני מכיר מס' מקרים שבהם זוכו בעלי רכבים מכל אשמה.

 

ד"א, ברישיון הרכב החדש לא מפורטים כל התוספות, וזה גם לא ניתן מעשית, מה גם שלא בכל הרכבים המשבצות הללו ממולאות(משנתון מסויים זה קיים) וכן קיימים גם הרבה טעויות.

 

עמית

תודה על העצה אבל נראה לי שאין עם מי לדבר שם בשישי שבת...

לגבי הרשיון החדש: אין לי את הרשיון החדש...יש לי את הישנים...ככה שבכלל אין שם מקום לכתוב תוספות לרכב...

פורסם

בקש מהיבואן מסמך המאשר את הגעת הדוושות עם הרכב, בנוסף חפש בחוקים מה הם אומרים לגבי דוושות בכלל. ועם כל זה תלך להישפט במקרה ולא הצלחת לבטל את ההורדה כמו שקומפי הציע.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

השוטרים המעפנים האלה מוצאים להם זמן להיטפל לדוושות אלומיניום....

 

השיטה ארכאית, משרד הרישוי מתנהל כמו היה חלק מסטירא גרועה,השוטרים שלנו באמת לא נראו בורים יותר...

 

 

סתם עצוב שאלה האנשים שאמונים לשמור על "שלום הציבור".

 

 

רון.

-זה רק ענין של זמן עד למישהו פה יישבר-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ


×
×
  • תוכן חדש...