Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

יש לי תקציב של עד 120. אלף, ומספר דרישות.

3 דלתות

גיר אוטומטי

רכב נאה ("פוזה", הרכב מיועד לבן 17(

התנהגות כביש טובה ( אני לא דורש רכב עם ביצועים מטורפים)

אבזור פנימי לא משעמם.

צריכת דלק נמוכה, וכך גם הטיפולים.

אין לי בעיה עם יד שנייה, אך אני מעדיף משנתון 2004.

 

אין לי ממש מושג במחירונים, אך חשבתי על a3 ועל מיני קופר.

מה דעתכם בעניין?

 

תודה מראש.

פורסם

מיני זה רכב נישה ולכן אי אפשר להשוות אותו לרכבים אחרים (קטן, צפוף, איטי ויקר להחריד).

אני הייתי מברר בפיאט לגבי ה-500, פעם אחרונה ששמעתי הם נשמעו רציניים לגיב יבוא סדיר.

הייתי שוקל גם פולו/איביזה חדשה אשר נמכרות גם בגרסאת 3 דלתות (האמת כשחושבים על זה אין הרבה רכבים חדשים שנמכרים גם בגרסאת 3 ו-5 דלתות).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

היא לא מאד חסכונית בדלק והטיפולים בה לא יהיו זולים מאד.

 

איביזה נשמעת אופציה טובה עבורך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

איביזה חדשה? הבנתי שרכב מאבד אחוז גדול ממחירו בשנתיים הראשונות על הכבחש, כך שאולי עדיף שאקנה 2007.

ולגבי האיביזה, ראיתי שיש המון דגמים, איזה מהם עדיף בשבילי?

 

ולגבי צריכת הדלק של הa3, עד כמה היא לא טובה?

פורסם
מיני זה רכב נישה ולכן אי אפשר להשוות אותו לרכבים אחרים (קטן, צפוף, איטי ויקר להחריד).

אני הייתי מברר בפיאט לגבי ה-500, פעם אחרונה ששמעתי הם נשמעו רציניים לגיב יבוא סדיר.

הייתי שוקל גם פולו/איביזה חדשה אשר נמכרות גם בגרסאת 3 דלתות (האמת כשחושבים על זה אין הרבה רכבים חדשים שנמכרים גם בגרסאת 3 ו-5 דלתות).

 

גם ה-500 הוא רכב נישה (לפחות בארץ זה ככה), ומחירו בהתאם.

פורסם

פיאט 500 ידנית חדשה עולה 130K. אני מניח שאפשר ללחוץ אותם כך שהמחיר יהיה יותר קרוב לתקציבך (גם אם חורג ממנו).

 

מעבר לזה - כדי לדעת אם A3 תיכנס בתקציבך בשנתונים הרצויים, כנס למחירון, ואח"כ לך לאתרי יד שנייה למיניהם לבדוק מה מצב השוק.

 

סיאט איביזה FR נמכרת כיום במבצע - 123K אאל"ט, אבל עליך לקחת בחשבון שמדובר בדגם ממש לפני החלפה.

 

אופציה מעניינת נוספת - גולף TSI ידנית, בהזמנה מיוחדת. ה-TSI אמנם עולה 142K ומגיעה עם גיר DSG ו-5 דלתות, אבל זכור לי שקראתי כאן בפורום לא מזמן על אפשרות להזמין אותה ב-3 דלתות וידנית, ומחירה יפחת בהתאם. בצע חיפוש, וחפש גם את עומר (נציג מכירות של פולקסווגן וחבר פעיל בפורום) לשאלות נוספות.

 

אני חושב שהייתי הולך על הפיאט 500, בצבע לבן או אדום.

פורסם

שים לב שהוא אמר אוטומט מה שמעיף את הFR לכל הרוחות

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

החודש אמורה לנחות בארץ הקיה פרו סיד המחיר, אמור לנוע בסביבות ה-130,000 יש לו מנוע 2.0 גיר אוטומטי עיצוב יפה 3 דלתות טיפולים יחיסת זולים ולפי דעתי גם צריכת דלק נמוכה אני, מציע לחכות ולהתקשר לסוכנות המרכזית לפרטים יותר מפורטים ותאריך הגעתה המדוייק אני מצרף גם תמונה של הרכב.

Pro%20ceed-1024.jpg

53470kia%20%201024.jpg

 

לפי דעתי כדאי מאוד לברר ולבדוק את העניין יותר לעומק.

יניב

×
×
  • תוכן חדש...