Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

מכסה תא הדלק באימפרזה של אחותי נתלש עקב שימוש אגרסיבי ביותר (מחדל חמור) .

(זה אותו מכסה שפותחים מאיזור המושב של הנהג לצורך תדלוק).

הקרע נוצר בין המכסה עצמו לציר שמחזיק אותו, פתחתי וראיתי שני ברגי כוכב שמחזיקים את כל הענין ונראה שאין בעיה להחליף.

בבית אומרים ללכת לפחח , אולי אפשר לסדר את זה, אפשר להשיג גם מפרוקיה אני מניח.

מה אתם ממליצים? אשמח לשמוע דיעות של פחחים .

 

חשוב לי שהתיקון יראה מקורי ולא יראו שני חורים עם ברגים על המכסה (מבחוץ).

 

בתודה מראש , אחותי .

 

 

נ.ב

 

המכסה קיים והוא תפוס בעזרת נייר דביק

פורסם

בוקר טוב ...על תתבאס ...

 

עם אתה אכן רואה שהפירוק של שני הברגים והמכסה יצא .

 

אז לך לפירוק עם מברג טורקס רצוי אפילו סט :lol: לך תדע מה תצטרך לפרק עוד חוצ ממכסה טנק דלק

מצא רכב בצבע דומה אין צבע דומה לא נורא... מצא רכב זהה לשלך ופרק ממנו תמכסה ... והחלף אחד באחד ...

 

שלם לו כמה גרודים וסע לדרכך

 

עם הבאתה מכסה בצבע אחר על תדאג חפש בפורום יש כמה מדרכים איך לצבוע לבד בתנאי בית לא הייתי הולך לפחח על כזואתי שטות מצא את קוד הרכב שלך ולך קנה פחית מטופ קולור או דומיהם יש כמה מקומות בת"א שמערבבים לך צבע עם מקשה והכול לתוך פחית ספרי יעלה לך כ70 שקלים פלוס מינוס

אין סיבה לתת לפחח להשחיל אותך על דבר כזה קטן שאפשר עם קצת ידיים טובות לעשות לבד ...

 

 

בהצלחה !

פורסם

תודה על תשובתך העניינית.

 

רק אני מציין כמה נתונים .

1. הדלת היא בעצם פלסטיק וחשבתי כל השנים שזה פח כמו הרכב, מסתבר שזה פלסטיק קשיח.

2. אין לי אפשרות להחליף אחד באחד, מכיוון שהדלת טנק דלק נשברה, כך שאם רוצים לתקן זאת אפשר רק לעשות שפצור .

3. אשמע בעצתך ואלך לפירוקיה לפרק ולרכוש דלת טנק דלק כולל ציר .

4. אם לא אמצע בצבע אדום אני אנסה לצבוע או לשים מדבקה.

5. שוב תודה לך. :multi:

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ לטובת מקרה דומה,

 

אותו רכב אצל חברה שלי, אותו סיפור בדיוק. (אל תשאלו אותי איך זה קרה...)

 

הרצתי חיפוש בקאר-פארט וב"גלגלים" ואני כרגע ממתין לתשובה מספקים. יש עוד אתרים דומים לחיפוש חלפים?

 

לצערי לא הצלחתי למצוא את מכסה הדלק באיביי.

 

מה שכן, לפי מה שהבנתי הציר המתכתי (שעדיין קיים) פשוט נכנס מלמטה ונועל את המכסה במקום. בתקווה שאין צורך להחליף את כל העסק (מה שפותח האשכול דיבר עליו).

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...