Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מים רכים


AMOS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי הביא לי מים רכים על מנת שאשתמש בהם לווישרים -במקום המים הכחולים.

האם כתוצאה משימוש במים אלו יכולה להיווצר אבנית כמו מים רגילים?

או שכדאי להשקיע 30 שקל ולהיות "רגוע".........

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תשקיע 30 שקל ותהיה רגוע.

 

מדובר כולה במים לוישרים.אם נסתם,לוקחים סיכה ומנקים,זה הכל.

 

אם העיניין ימשיך להדיר שינה מעיניך,תשקיע 30 שקלים ב"רגיעון".

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אחי הביא לי מים רכים על מנת שאשתמש בהם לווישרים -במקום המים הכחולים.

האם כתוצאה משימוש במים אלו יכולה להיווצר אבנית כמו מים רגילים?

או שכדאי להשקיע 30 שקל ולהיות "רגוע".........

 

אתה יכול להיות "רגוע", עקב שימוש במים "רכים" לא יווצר לך אבנית וסתימות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מה זה מים "רכים" ????

 

מים רכים -

 

מים אשר רמת הכלורידים בו הוא 60-90 יח' קשיות.

בין סוגי המים הרכים תמצא את מי הגשמים(ישירות), מים מזוקקים ומים שעברו תהליך של אוסמוזה הפוכה.

מים אלו אינם רצויים לשתיה עקב החוסר בסידן בו(אגב גם מגנזיום אין בו).

 

מכאן=>חוסר בסידן - אין אבנית.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מה זה מים "רכים" ????

 

מים רכים -

 

מים אשר רמת הכלורידים בו הוא 60-90 יח' קשיות.

בין סוגי המים הרכים תמצא את מי הגשמים(ישירות), מים מזוקקים ומים שעברו תהליך של אוסמוזה הפוכה.

מים אלו אינם רצויים לשתיה עקב החוסר בסידן בו(אגב גם מגנזיום אין בו).

 

מכאן=>חוסר בסידן - אין אבנית.

 

עמית

 

עובד במכון בדיקה ביום , מדען אטום במכון וייצמן בלילה :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מה זה מים "רכים" ????

 

מים רכים -

 

מים אשר רמת הכלורידים בו הוא 60-90 יח' קשיות.

בין סוגי המים הרכים תמצא את מי הגשמים(ישירות), מים מזוקקים ומים שעברו תהליך של אוסמוזה הפוכה.

מים אלו אינם רצויים לשתיה עקב החוסר בסידן בו(אגב גם מגנזיום אין בו).

 

מכאן=>חוסר בסידן - אין אבנית.

 

עמית

 

עמית...אם אנחנו כבר בנושא.

יש לי מכשיר לזיקוק מים במקום שאני עובד בו.זה מעיין פילטר כזה שסופח אליו את כל המנרלים במים.

אני יודע שאסמוזה הפוכה זה גם סוג של זיקוק,אבל מה ההבדל בין שניהם?

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

גם המים שמפריש מזגן אוויר הם מים רכים

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מתעלק ...

 

האם שימוש במים רכים נעים יותר לעור ?

שמעתי שיש רופאים שרושמים מים רכים לעור עדין , בעיקר לתינוקות , מישהו יודע איך אני משיג לי כאלה ? :roll:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

מכירים מכשיר פילטר איטלקי לקפה...(שכחתי כרגע את שמו).

ממלאים מיים שמים על הגאז ומחכים. המים רותחים.. האדים מטפסים... מתעבים...והופכים לטיפות

אחרי 10 דקות יש לכם 2 כוסות מיים מזוקקים!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
מה זה מים "רכים" ????

 

מים רכים -

 

מים אשר רמת הכלורידים בו הוא 60-90 יח' קשיות.

בין סוגי המים הרכים תמצא את מי הגשמים(ישירות), מים מזוקקים ומים שעברו תהליך של אוסמוזה הפוכה.

מים אלו אינם רצויים לשתיה עקב החוסר בסידן בו(אגב גם מגנזיום אין בו).

 

מכאן=>חוסר בסידן - אין אבנית.

 

עמית

 

עמית...אם אנחנו כבר בנושא.

יש לי מכשיר לזיקוק מים במקום שאני עובד בו.זה מעיין פילטר כזה שסופח אליו את כל המנרלים במים.

אני יודע שאסמוזה הפוכה זה גם סוג של זיקוק,אבל מה ההבדל בין שניהם?

 

באם הזיקוק עובד כמו כל מטהר מים ביתי(תמי 4,מי צורים וכד') אזי לא.

מים אלו נחשבים למים קשים(160-250 יח'), אפילו מים מינרלים(נביעות, מיעדן וכד') נחשבים למים קשים(כ-200 יח').

 

האם שימוש במים רכים נעים יותר לעור ?

שמעתי שיש רופאים שרושמים מים רכים לעור עדין , בעיקר לתינוקות , מישהו יודע איך אני משיג לי כאלה ?

 

בכל בית מרקחת ניתן להשיג זאת(נמכר באמפולות), המחיר לא זול, משתמשים בהם בעיקר לנקוי עיניים מדלקות/הפרשות.

 

ממלאים מיים שמים על הגאז ומחכים. המים רותחים.. האדים מטפסים... מתעבים...והופכים לטיפות

אחרי 10 דקות יש לכם 2 כוסות מיים מזוקקים!

 

מים רתוחים שעברו תהליך עיבוי אינם נחשבים למים רכים, הם עדיין מים קשים.

אמנם עם פחות יח' ממי ברז אך עדיין בערך הנמוך של מים קשים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מה זה מים "רכים" ????

 

מים רכים -

 

מים אשר רמת הכלורידים בו הוא 60-90 יח' קשיות.

בין סוגי המים הרכים תמצא את מי הגשמים(ישירות), מים מזוקקים ומים שעברו תהליך של אוסמוזה הפוכה.

מים אלו אינם רצויים לשתיה עקב החוסר בסידן בו(אגב גם מגנזיום אין בו).

 

מכאן=>חוסר בסידן - אין אבנית.

 

עמית

 

אם מי גשם הם "מים רכים" איך הם מיועדים לשתיה? , או שבמהלך

שהותם באגם הכנרת או במי התהום הם סופחים אליהם את הרכיבים שהופכים אותם

למיים קשים.

 

:idea::roll:

פורסם
מה זה מים "רכים" ????

 

מים רכים -

 

מים אשר רמת הכלורידים בו הוא 60-90 יח' קשיות.

בין סוגי המים הרכים תמצא את מי הגשמים(ישירות), מים מזוקקים ומים שעברו תהליך של אוסמוזה הפוכה.

מים אלו אינם רצויים לשתיה עקב החוסר בסידן בו(אגב גם מגנזיום אין בו).

 

מכאן=>חוסר בסידן - אין אבנית.

 

עמית

 

אם מי גשם הם "מים רכים" איך הם מיועדים לשתיה? , או שבמהלך

שהותם באגם הכנרת או במי התהום הם סופחים אליהם את הרכיבים שהופכים אותם

למיים קשים.

 

:idea::roll:

 

לדוגמה:

מי באר - מכילים 150-200 יח'.

מי שלולית - כנ"ל.

 

אכן, המים ברגע שהם באים במגע עם חומרים אחרים בטבע הן סופחים אליהם את המינרלים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...