Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

יש לי מערכת פשוטה של קנווד KDC 237, ויש לה מקדימה כניסת AUX.

היום רכשתי לי מתאם, אך כאשר חיברתי את המערכת לאייפוד הם לא מתקשרים.

המתקין אמר שאני צריך לבדוק בהגדרות המערכת , אך עדיין לא מצאתי משהו בהגדרות שאמור לקשר ביניהם.

הודה לכם אם תעזרו לי.

 

 

סם.

פורסם

אצלי בJVC יש לי כניסה חיברתי כבל של 3.5 משתיי הצדדים אני מחבר אבל בשביל לשמוע אני צריך לעשות ככה

יש כפתור שאתה לוחץ עליו כדי לעבור לרדיו ודיסק אז אצלי אני לוחץ עוד הפעם ואז הוא רושם aux וזהו אולי אצלך זה בכפתור כלשהו

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

כן זה גם מה שהבנתי צריך להיות, כשאתה עובר בין הרדיו הדיסק ואז זה מגיע לAUX, אבל אצלי אין את זה גם כשהאיפוד מחובר למערכת.

זה כבל עם צד אחד בננה נכנסת למערכת וצד שני של הכבל יצאת בננה הנכנסת לאייפוד, אני צודק?

פורסם

אממ זה לא אמור להיות כבל בננה זה אמור להיות כבל של חיבור אוזניות כזה של 3.5 אינץ או איך שלא אומרים את זה על גודל חיבור

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

זה אמור להיות עם כבל כזה plpl43181.JPG

 

וגם אצל חבר של במערכת יש לו usb וכדי להפעיל פונקציית זאת הוא מחבר פאלפון נגיד ואת הכבל למערכת וישר הוא קולט את זה ומעביר לבד להגדרה אולי ככה זה אצלך פשוט הכבל לא טוב

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

כן כזה כבל יש לי. אבל המערכת לא מזהה אותו מסיבה לא ברורה.

יכול להיות שאני צריך לכוון בתוכה משהו?

למישהו יש מערכת כזו במקרה?

×
×
  • תוכן חדש...