Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

1go - קובץ התראה על מכמונות מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1go הוא קובץ המכמונות המעודכן שלי ואני משתף גם אתכם חברי האתר (חינמי לחלוטין).

 

זהו קובץ בו אני עושה שימוש וכל מי שיראה לו מתאים, מוזמן להנות ממנו.

 

כזכור, אני פה כי 6% מהתאונות נגרמות כתוצאה ממהירות מופרזת ולמרות זאת 30% מהדו"חות הן על עבירה זו.

 

שימו לב! הקובץ מותאם ל-iGO8 ויש הבדלים משמעותיים מהקובץ הקודם!

 

מספר פרטים רלוונטיים (חשוב לקרוא הכל) :

 

מותאם למכשירי PDA (עם תוכנת iGO8. עובד גם על 2006 פלוס) .

ללא 'דחלילים'!!!

ללא רמזורים.

'מכוייל' לכ-10 קמ"ש (בדר"כ וע"פ המיקום) מעל המהירות המותרת.

לכל סוגי המכמונות אותו אייקון...

 

בקובץ תמצאו את כל מצלמות המולטנובה (6F) הקבועות וללא דחלילים

+ המיקומים בהם מרבה המשטרה להשתמש במצלמות 6F ניידות וממל"זים (אקדחי לייזר Marksman LTI 20-20 ) - לא כל המיקומים אלא העיקריים בלבד ובכדי למנוע צפצופים ללא הפסקה...

+ מיקומים בודדים של "דבורה" (BEE III).

 

מצלמות המולטנובה על עמוד - מיקום מדוייק! (שימו לב! המצלמות מנויידות בין העמודים ועל כל המשתמע מכך).

מצלמות מולטנובה על ניידות משטרה + ממל"זים - יש להיזהר גם מסביב למיקום המסומן (לעיתים ישמע צפצוף עד להגעה לעיקול, כאשר המיקום הוא דווקא לאחריו!).

"דבורה" - כאמור רק מיקומים בודדים ועקב המיגבלות האובייקטיביות...

 

הקובץ בכיסוי כלל ארצי!

 

הקובץ בוצע באמצעות האפשרויות הגלומות בתוכנה והינו חוקי לשימוש בארץ.

 

מהיום תוכלו לקבל את הקובץ המעודכן והמתעדכן ישירות למייל שלכם.

 

כן. לא צריך להכנס ל-YouTube, לא ל-sendspace וגם לא צריך לחפש בפורום אם קיים עדכון.

 

כשיש עדכון, הוא כבר בדרך אליכם...

 

 

 

כל המעוניין בקבלת הקובץ, מתבקש לשלוח מייל ל:

 

 

ובו בקשה בהתאם והצהרה שקרא והבין שאין לראות בקובץ ובאמור לגביו המלצה מכל סוג שהוא ובמיוחד שאין לראות בו המלצה לנהוג שלא לפי חוקי התנועה! ושהשימוש בקובץ יעשה על אחריותו בלבד! ושברור לו שאינני מתחייב בנוגע לאמינות ודיוק הקובץ ואינני מתחייב להשלמות ועדכונים של הקובץ וכן שידוע לו ש- Nav N Go אינם תומכים בקובץ!

 

 

 

סעו בחכמה וזהירות,

 

אבי ניצן (atoo).

פורסם
בקובץ אין מצלמות רמזור?

 

למה צריך למצלמות רמזור? על המהירות המותרת אתה במודע עובר ולא בטעות, אני מקווה שזה לא כך ברמזורים אדומים (גם לא בטעות)

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

לשואלים: כן. ניתן יהיה לקבל את העדכונים רק במייל.

כ"כ אתם שוכחים את ההצהרה המתבקשת. בלעדיה לא ניתן יהיה לקבלם...

פורסם

מאז שיש לי GPS בפלאפון (מכשיר Telit קבוע באוטו ומכשיר נייד מוטורולה KZR K1) אני כבר לא מסתובב עם ה Mio.

מישהו יודע איך שירות ההתרעה על מכמונות של פלאפון?

פורסם
למה צריך למצלמות רמזור? על המהירות המותרת אתה במודע עובר ולא בטעות, אני מקווה שזה לא כך ברמזורים אדומים (גם לא בטעות)

 

כן זה במודע:screwy:.

 

השאלה באה כי בקובץ המקורי של IGO יש מצלמות מהירות(לא מזיק כשיש).

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

הקובץ הראשון בשיטה החדשה נשלח היום לכל מי שנרשם.

אם מישהו נרשם ולא קיבל, נא לפנות ולציין זאת.

פורסם

במידה ואתה רוצה לשתף את חברי הפורום בקובץ שלך, העלה אותו לכאן ולכולם יהיה נוח להוריד אותו.

אם המטרות שלך הן שיתופיות, אני לא רואה עם זה בעיה.

אם יש לך מטרות אחרות שבעקבותן אתה זקוק לכתובות מייל של משתמשים , אנחנו מעדיפים לא לתת לזה במה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...