Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בצבא והאוטו עומד הרבה זמן..

הוא עמד כשבוע. היום נכנסתי רציתי להתחיל בנסיעה, חיכיתי שהאוטו יתחמם מעט ונסיתי להכניס לראשון - לא נכנס בצורה יפה בכלל..

 

כאילו שאין קלאטצ'..

אותו הדבר ברוורס..

 

מישהו אולי יכול לשאר איפה הבעיה?

 

תודה ויום טוב.

פורסם

מזכיר לי את לאדא של אבא של חבר שלי מלפני 15 שנה :)

 

הקלץ' שלו "נדבק" בגלל הקורוזיה :( תהליך השחרור היה לא סימפטי במיוחד - התנעה בראשון ובלימות חרום תוך כדי נסיעה - מה שנגמר בנזק רציני למנוע...

 

לגבי האלפא שלך - יש לך קלץ' הידראולי לא? בדקת מפלס שמן? משאבות?

פורסם
מזכיר לי את לאדא של אבא של חבר שלי מלפני 15 שנה :)

 

הקלץ' שלו "נדבק" בגלל הקורוזיה :( תהליך השחרור היה לא סימפטי במיוחד - התנעה בראשון ובלימות חרום תוך כדי נסיעה - מה שנגמר בנזק רציני למנוע...

 

לגבי האלפא שלך - יש לך קלץ' הידראולי לא? בדקת מפלס שמן? משאבות?

אלפא סוד 1.7 עם גיר 1.2

קלאטש' הידראולי 200 מ"מ

 

אז ככה אחרי שעתיים + - ירדתי שוב לאוטו וההילוכים נכנסו בקלות..

פרט לרווס..

 

כנראה שזאת בעיית שמן...? :?:

×
×
  • תוכן חדש...