Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהילת דלק ולהלן התחנות שעושות זאת:

 

פז קריית מלאכי

דלק אבן יהודה

דור קדמה, מעלה אדומים

סונול בית שאן

פז קריית מנחם, ירושלים

פז רמלה

אלון נתב"ג

דלק שועפת

פז רמת אשכול, ירושלים

דור סגולה, פתח תקווה

פז רח' אילת, יפו

אור חן, כפר מנדה

סונול מלי, באר שבע דרום

דור, גן התעשייה תפן

סונול דרך יריחו

דור בקעה אל גרביה

פז ל', תל ברוך, ת"א

פז פסגת זאב, ירושלים

דלק הסדנא, תלפיות ירושלים

אלעד שמנים, תלפיות ירושלים

דיאלוג 2000, רחובות

דיאלוג 2000, דימונה

דלק קריית משה, רחובות

פז עבדת, הערבה

דור שעריים, רחובות

סונול נווה שלום, ערד

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אחת מן התחנות , "אלון נתב"ג " היא התחנת דלק הקבוע שלי

בשנה האחרונה , מעטים הפעמים אשר לא מלאתי שם.

אני פשוט לא מאמין.

גועל נפש , אני באמת מקווה שלא נוצר נזק לטווח ארוך.

בעבר שמעתי סיפור על התחנה אך משום מה לא היה נראה לי הגיוני שחברה

כמו אלון - דור ועד בתחנה בין המרכזיות בארץ תעשה דבר כזה.

בושה!

 

אי אפשר למלא דלק בראש שקט כבר.

פורסם

אני לא מבין, התחנות שמהלו דלק עדיין עושות את זה ? ואם כן, אין איזה חוק לגבי זה ?

 

מבחינתי, לכל תחנה שתמצא מוהלת דלק ינתן קנס עצבני, והתחייבות בכתב שאם ימצא שוב דלק מהול יינתן צו סגירה.

 

הראל. :evil:

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

הראל אני מסכים איתך במאה אחוז ואפילו לעשות תביעה משותפת של כל הנהגים שמילאו שם דלק שמן הסתם תגרום לסגירתה של התחנה.

אבל הצעד הראשון הוא חרם צרכנים.

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

וואי סונול ערד...יש לי חבר עובד שם...ושם אני מתדלק כל הזמן כמעט.... :(

בכנראה שנצטך לעבור ל"אלון" שביציאה מהעיר :)

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
הראל אני מסכים איתך במאה אחוז ואפילו לעשות תביעה משותפת של כל הנהגים שמילאו שם דלק שמן הסתם תגרום לסגירתה של התחנה.

אבל הצעד הראשון הוא חרם צרכנים.

מאור.

 

אז נכון שחרם צרכנים זה מתבקש, אבל הרמאות ממשיכה ולאף אחד לא אכפת! :evil:

איפה באה פה ההתערבות של הרשויות ? איפה המשטרה בעסק הזה ?

:x

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

סוף סוף מישהו מעלה את הרשימה המלאה!!!!!!!!!!! :mad::mad::mad:

 

חברה שלי תידלקה באלון נתבג וכתוצאה מכך האוטו הושבת ואני מדבר על הושבת לגמרי.

 

נכון שמדובר באוטוביאנקי שנת 87 ולא מרצדס שנת 2005 אבל לפני התידלוק הנורא ההוא הרכב היה במצב מכני מאוד מאוד טוב.

גם אחרי שהבאנו את המסנן דלק (שהיו בו הרבה מים ומעט דלק )למנהל התחנה הוא סירב להאמין.

 

ניסיתי מספר פעמים בעבר להתריע על בפורום זה .......אקווה שעכשיו תמנעו מתדלוק שם ולא משנה כמה אגרותו חוסכים :twisted:

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

אני שונא את המדינה הדפוקה הזו !!

זה גם ידוע ולא ממש עושים משהו נגדם !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
תקראו טוב טוב !

זה היה רק מדגם!!!!

בכל זאת זה עדיין מראה שהתחנות האלו במשך התקופה הקצובה מהלו פעם ב...מהלו את הדלק בסולר או במים... ותראו מה התירוץ של בעלי התחנות: "המדינה צריכה להוריד את מחיר הבנזין ולהשוות אותו למחיר הסולר ואז לא ישתלם לבעלי התחנות למהול את הדלק בסולר הטימטום פשוט נשפך מהאוזניים! :mad:

צריך לעצור אותם רק בגלל תירוצים כאלה מטומטמים :2gunfire:

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

בפז קריית מנחם הייתי ממלא לפעמים דלק. לדעתי צריך לסגור תחנות כאלה מיד ולא להתעסק בכל מיני דיונים ושטויות על קנסות" ושאר הירקות. אני חושב שקנס הוא לא עונש מספיק חמור לבעל עסק אשר אשם בגניבת דלק (הוא מכר לי מים לא דלק) וחבלת רכוש (מים לא בדיוק מטיבים עם המנוע...)

 

אני חושב שעכשיו שיש הוכחות לכך שתחנות אלו מוכרות דלק מהול, צריך לפעול עכשיו ומיד. (בשלב הראשון - להשבית את התחנות) ולא לחכות ולתת להם להמשיך למכור.

×
×
  • תוכן חדש...