Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

היום בבוקר הייתי בבדיקה של יאריס שנת 2004 עם 60 אלף קילומטר. ההערות בסעיף המנוע היו - רעש מערכת שסתומים, נזילת שמן, כתמי שמן שרוף.

 

מה המשמעות?

פורסם

חוץ מיאריס ממליץ לך לבדוק הונדה ג'אז ולחפש אקזמפלרים נוספים. באמת יאריס זה רכב טוב, אבל גם פה יש יוצאים מן הכלל. נהג רע יכול להרוס אוטו בשנה שאחר היה יכול לנסוע אליו 20 שנה.

 

לא ידוע לי מה מחיר הטיפולים. אני מניח שטיפולים שכוללים חומרים מתכלים (פילטרים, שמן, פלאגים וכד') ועבודה לא יקרים יותר מלרכבים אחרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

המון תודה לכם.

 

אם לפני הדעות האלה התלבטתי אם לעשות העברת בעלות מחר - עכשיו אני כבר בטוח לא מתלבט. אני לא משקיע סכום כזה בשביל ללכת עם הרכב ישר למוסך.

 

קצת מבאס אותי כי גם הג'אז וגם היאריס הם רכבים שקשה למצוא בשוק. אבל לפחות לא בזבזתי סתם כסף.

פורסם
המון תודה לכם.

 

אם לפני הדעות האלה התלבטתי אם לעשות העברת בעלות מחר - עכשיו אני כבר בטוח לא מתלבט. אני לא משקיע סכום כזה בשביל ללכת עם הרכב ישר למוסך.

 

קצת מבאס אותי כי גם הג'אז וגם היאריס הם רכבים שקשה למצוא בשוק. אבל לפחות לא בזבזתי סתם כסף.

אין על מה.

כמו בכל דבר בחיים גם כאן צריך סבלנות.

אל דאגה, בסוף תמצא את מבוקשך.

פורסם

נמחקו כל השטויות.

 

זנבות - ממליץ לך לא להקשיב למה שנכתב פה (ונמחק), כולל מה שכתב לך גבי 1973.

 

אנא כתוב במדויק מה נכתב בסעיף המנוע בבדיקה, וכן מה נכתב בשאר הסעיפים. אם אלו כל הליקויים מדובר במכונית מצוינת וקנייה טובה בהחלט.

 

אין לי מושג מאיפה החליטו קודמי שזו קנייה רעה או שהרכב עשה יותר ק"מ ממה שנאמר - אבל הם טועים (ולכן נמחקו).

 

אגב - כל יאריס כזו עושה צקצוק מתמשך בזמן נסיעה - כתוצאה משימוש בשרשרת תזמון ולא רצועת גומי. בקלות אפשר לבלבל את זה עם רעשי שסתומים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

במחיר הזה אתה קונה דייהטסו סיריון מודל 2007, אפשר למצוא כאלו עם פחות מ 30 אלף ק"מ.

 

יאריס היא מכונית טובה, אבל המחיר שלה גבוה ללא כל פרופורציה.

 

 

פורסם
נמחקו כל השטויות.

 

זנבות - ממליץ לך לא להקשיב למה שנכתב פה (ונמחק), כולל מה שכתב לך גבי 1973.

 

אנא כתוב במדויק מה נכתב בסעיף המנוע בבדיקה, וכן מה נכתב בשאר הסעיפים. אם אלו כל הליקויים מדובר במכונית מצוינת וקנייה טובה בהחלט.

 

אין לי מושג מאיפה החליטו קודמי שזו קנייה רעה או שהרכב עשה יותר ק"מ ממה שנאמר - אבל הם טועים (ולכן נמחקו).

 

אגב - כל יאריס כזו עושה צקצוק מתמשך בזמן נסיעה - כתוצאה משימוש בשרשרת תזמון ולא רצועת גומי. בקלות אפשר לבלבל את זה עם רעשי שסתומים.

 

רוני

היום אתה בקטע של מחיקות...

אני לא כתבתי שזה אוטו לא טוב.

לי פשוט יש פילוסופיה מעט שונה, ממה שמקובל בארץ...

פורסם

זה כבר לא רלוונטי. אני שומע כל כך הרבה דעות והחלטתי לרדת מזה.

 

כמו שכבר אמרתי, אין לי יותר כסף מזה ואני באמת חושב שאני יכול למצוא משהו יותר טוב במחיר הזה. בעברי הייתי קצין בצה"ל ושם נהגו לאמר "אם יש ספק - אין ספק". תקראו לי פחדן, תקראו לי לא מבין גדול. אבל אני מעדיף להשקיע את כספי נכונה מאשר להצטער על זה. יש לי מספיק חוויות רעות עם מכוניות ואני רוצה קצת שקט מזה אני רוצה משהו אמין ובגלל זה אני משקיע תקציב כל כך גדול שעמלתי קשה על כל שקל ממנו.

 

אני יהיה סבלני ובנתיים ישמע את רעשי השסתומים של האוטובוס :-(

פורסם
זה כבר לא רלוונטי. אני שומע כל כך הרבה דעות והחלטתי לרדת מזה.

 

כמו שכבר אמרתי, אין לי יותר כסף מזה ואני באמת חושב שאני יכול למצוא משהו יותר טוב במחיר הזה. בעברי הייתי קצין בצה"ל ושם נהגו לאמר "אם יש ספק - אין ספק". תקראו לי פחדן, תקראו לי לא מבין גדול. אבל אני מעדיף להשקיע את כספי נכונה מאשר להצטער על זה. יש לי מספיק חוויות רעות עם מכוניות ואני רוצה קצת שקט מזה אני רוצה משהו אמין ובגלל זה אני משקיע תקציב כל כך גדול שעמלתי קשה על כל שקל ממנו.

 

אני יהיה סבלני ובנתיים ישמע את רעשי השסתומים של האוטובוס :-(

 

יצא לי לראות המון טופסי בדיקה עד היום בכולם היה רשום רעש מערכת שסתומים(גם רכבים בני פחות משנתיים),יש מוסכים שזה הכסת"ח הרגיל שלהם.

אני מוכן לחתום לך שגם אם תקח עוד יאריס לבדיקה גם יופיע הקטע של רעש מערכת שסתומים.

אתה נלחץ משטות ואם רק בגלל זה פסלת את הרכב אז אולי עדיף שלא תקנה רכב משומש.

 

 

תסלח לי אבל הפרנואידיות שלך גובלת בטיפשות.

turboy

פורסם

לי רשמו "רעש מערכת תיזמון ושסתומים" בבדיקת רכב בן שנה וחצי, עם 15000 ק"מ.

 

 

פורסם

כמו שאמר לך קודמי - לא תמצא טופס בדיקה של רכב משומש בלי הכסת"ח הזה. אם אלו כל ה"בעיות" של היאריס אז היא קנייה מצוינת שפספסת בגלל חוסר ידע. אם היית קצין בצה"ל אתה בטח אמור לדעת להקשיב למבינים ממך. אגב, יאריס היא מכונית אמינה בצורה יוצאת דופן, כך שבתור קנייה היא מתאימה עבורך למרות המחיר הגבוה (שלבטח יישמר טוב משל הרבה מכוניות אחרות כי שמירת הערך שלה גם כן מצוינת).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כמו שאמר לך קודמי - לא תמצא טופס בדיקה של רכב משומש בלי הכסת"ח הזה. אם אלו כל ה"בעיות" של היאריס אז היא קנייה מצוינת שפספסת בגלל חוסר ידע. אם היית קצין בצה"ל אתה בטח אמור לדעת להקשיב למבינים ממך. אגב, יאריס היא מכונית אמינה בצורה יוצאת דופן, כך שבתור קנייה היא מתאימה עבורך למרות המחיר הגבוה (שלבטח יישמר טוב משל הרבה מכוניות אחרות כי שמירת הערך שלה גם כן מצוינת).

 

רוני

רוני, איך אוכל לשלוח הודעה פרטית אליך?

[email protected]

פורסם

הסעיף של "רעש מערכת שסתומים" מגיע ככה בטופס כבר מבית הדפוס, כדי שהבוחנים לא יצטרכו להתאמץ ולכתוב את זה בעצמם.

 

ביום מן הימים, כשתבדוק את הרכב ה1000 ותקבל טופס ללא הסעיף הזה, זה יהיה הזמן להיבהל על אמת.

לך תדע, אולי מוכרים לך יאריס בלי שסתומים? :shock:

×
×
  • תוכן חדש...