Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו שאמר לך קודמי - לא תמצא טופס בדיקה של רכב משומש בלי הכסת"ח הזה. אם אלו כל ה"בעיות" של היאריס אז היא קנייה מצוינת שפספסת בגלל חוסר ידע. אם היית קצין בצה"ל אתה בטח אמור לדעת להקשיב למבינים ממך. אגב, יאריס היא מכונית אמינה בצורה יוצאת דופן, כך שבתור קנייה היא מתאימה עבורך למרות המחיר הגבוה (שלבטח יישמר טוב משל הרבה מכוניות אחרות כי שמירת הערך שלה גם כן מצוינת).

 

רוני

 

מניסיון, מחזק כל מילה של רוני!

 

חבל לפספס כזו הזדמנות, בעצם אני דיי בטוח שהעניין כבר לא אקטואלי - היא נמכרה

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

מחזק את רוני ועידן, אני מחפש עבור חברה של אחותי יאריס כבר מספר חודשים, הן נחטפות אפילו שהמחירים שדורשים בעבורן גבוהה מהמחירון.

 

אחרי חיפושים רבים, ככל הנראה נמצאה הכלה, יאריס 2003, יד ראשונה, 90K בכ- 2,000 ש"ח מעל המחירון.

 

אם זה עדיין אקטואלי, חבל לפספס אותה.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

במחירים המופקעים אשר דורשים על היאריס ניתן למצוא אלטרנטיבות משתלמות הרבה יותר.

אבל כשיש הרבה חמורים ואין הרבה עשב , המצב ברור..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
במחירים המופקעים אשר דורשים על היאריס ניתן למצוא אלטרנטיבות משתלמות הרבה יותר.

אבל כשיש הרבה חמורים ואין הרבה עשב , המצב ברור..

 

נכון מאד - כולם חמורים ורק אחד גאון....

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

ואם כבר מיתעקשים רק על יאריס - חפש דייהטסו סיריון.

מבחינה מכאנית היא דומה לסיריון כדי זהות, וניתן למצוא בנחת מכונית שמורה היטב ואפילו חדשה יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

כמו שכבר כתבתי בתחילת השירשור, במחיר של יאריס 2004 אפשר לקנות דיהטסו סיריון 2007, עדיין באחריות יבואן ועם מחצית קילומטרים.

 

לדעתי היא לא פחות טובה, לא פחות אמינה, לא פחות מרווחת, מודרנית יותר ויפנית בדיוק באותה מידה.

 

אופציה יפנית אחרת באותו מחיר, אבל צעירה בשנתיים - סוזוקי איגניס שנת 2006.

 

 

פורסם

ידידי המבינים,

 

המון המון המון תודה על התגובות. אבל אתם רק מתסכלים אותי יותר שלא לקחתי את האוטו הזה.

 

כנראה שעשיתי טעות והפסדתי אוטו ממש טוב.

 

בכל אופן אני צריך להתקדם הלאה כי הבעלים מכר אותה כבר וגם אם לא היה מוכר אני לא ממש הייתי יכול לדבר איתו אחרי שככה פוצצתי עיסקה.

 

הסיריון ממש ממש מכוערת לטעמי וכנ"ל לגבי האיגניס. אני לא בן אדם של פוזה אבל יש גבול לאן ההשפלה העצמית שלי תרד בשביל לחסוך בעלויות דלק.

 

אילו עוד אלטרנטיבות טובות יש לי מלבד היאריס והג'אז שכנראה ישארו חלום רטוב שלי....?

פורסם
נכון מאד - כולם חמורים ורק אחד גאון....

לא בטוח שגאון , אבל כנראה יותר חכם.

 

סביר להניח שעוד שנתיים -שלוש, יגיע עוד אחד מ"עכברי המלין" שהולך בצורה עיוורת אחרי

המותג "יאריס" , ויקנה את הרכב במחיר גבוה,כי הרי מדובר ברכב ש"שומר על המחירון",

וכך הלאה והלאה ,

עד השבתת הרכב הנ"ל בעוד 15 שנה, עם ק"מ של מונית, אך המחירון יישאר גבוה (כי זו טויוטה שלא מתקלקלת !),

 

 

אבל כמה מקובע צריך להיות כדי לרכוש יאריס 2004 על פני סיריון 2007?

רכב חדש יותר מפרט דומה?

האם סיריון בת שנה וחצי תראה פחות אמינות מיאריס שעלתה על אספלט לפני 4.5 שנים?

 

נ.ב.

אני לא רוצה לעצבן את כל חובבי הז'אנר :

"אחי_תיקח_רק_יפני_לא_שותה_דלק_ולא_רואה_מוסך" ,

 

אבל אני במקומך , הייתי שוקל סקודות /סיאטים או צרפתיות (כמו C-3) במחיר דומה ונמוך מהיאריס הנ"ל.

שכנראה יתנו חווית נהיגה טובה יותר , עם בטיחות גבוהה ואמינות סבירה .

מידן.

ZZR

פורסם
לא בטוח שגאון , אבל כנראה יותר חכם.

 

סביר להניח שעוד שנתיים -שלוש, יגיע עוד אחד מ"עכברי המלין" שהולך בצורה עיוורת אחרי

המותג "יאריס" , ויקנה את הרכב במחיר גבוה,כי הרי מדובר ברכב ש"שומר על המחירון",

וכך הלאה והלאה ,

עד השבתת הרכב הנ"ל בעוד 15 שנה, עם ק"מ של מונית, אך המחירון יישאר גבוה (כי זו טויוטה שלא מתקלקלת !),

 

 

אבל כמה מקובע צריך להיות כדי לרכוש יאריס 2004 על פני סיריון 2007?

רכב חדש יותר מפרט דומה?

האם סיריון בת שנה וחצי תראה פחות אמינות מיאריס שעלתה על אספלט לפני 4.5 שנים?

 

נ.ב.

אני לא רוצה לעצבן את כל חובבי הז'אנר :

"אחי_תיקח_רק_יפני_לא_שותה_דלק_ולא_רואה_מוסך" ,

 

אבל אני במקומך , הייתי שוקל סקודות /סיאטים או צרפתיות (כמו C-3) במחיר דומה ונמוך מהיאריס הנ"ל.

שכנראה יתנו חווית נהיגה טובה יותר , עם בטיחות גבוהה ואמינות סבירה .

מידן.

אני מבין שאתה הגאון השלישי...

פורסם
נכון מאד - כולם חמורים ורק אחד גאון....

 

מסתבר שיש עוד כמה גאונים פה בפורום ובכלל.

הקיבעון המחשבתי שלך לא מאפשר לך לשקול אופציות דומות עד זהות , במודלים מתקדמים במחיר נמוך יותר.

דרך אגב, לסריון יש את המנוע 1.3 ליטר של היאריס הקודמת..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

כמה בלה בלה בלה...

 

יאריס (הקודמת) היא לא מכונית כל כך טובה. כמכונית, אני מתכוון. היא רועשת מאוד, לא מאוד נוחה לנסיעה, צפופה במימד הרוחב, נראית פשוטה מאוד מבפנים. המחירון הגבוה שלה בכל זאת ישאר גבוה - בדיוק כמו שלוי יצחק משאיר את המחירון של הקורולה גבוה. וכן - האמינות שלה יוצאת דופן.

 

דייהטסו סיריון החדשה - בהחלט מכונית חמודה, אבל הייתי מברר אם אפשר להשיג סוויפט חדשה יחסית במחיר דומה - היא מכונית טובה יותר.

 

סוזוקי איגניס - ממש ממש לא.

 

סיטרואן C3 - עם גיר אוטומטי היא ממש לא חסכונית בדלק. היא גם מאבדת ערך מהר מאוד.

סקודה פאביה - מכונית טובה מאוד עם מחירון לא מאוד גבוה. תאבד ערך יותר מהיאריס אבל תהיה טובה יותר לנהיגה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...