Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטיעון שלי?

שלא ניתן לדעת מה מצב הרכב, ושאם טופל בקפדנות, הרי שמכלולים רבים כבר הוחלפו, ואלו שעדיין לא - יוחלפו ע"י הנהג כמו שהיה מחליף בכל רכב אחר שהיה קונה ב6-7K.

איזה רכב היית מציע לו לקנות בסכום הזה, שלא ירוקן את כיסו?

סובארו DL? סויפט?

היינו, ראינו.

מה שלא עשה הק"מ הנמוך (ואפשר לחשוב לאיזה ק"מ הוא יכול להגיע בסכום הזה - 300K לדיזל או 200K לבנזין)

יעשו השנים החולפות.

הפלסטיקה ברכב לא כ"כ מושפעת מהק"מ, כך גם הכסאות והריפודים להם אתם דואגים.

גם הצבע, והמרכב יותר מושפעים משנים מאשר מק"מ.

חנן, כאדם שאני מאוד מעריך את דעתו בתחום - האם זה משנה אם רכב עבר 600K תוך 7 שנים או 15? ואם כן, מה עדיף?

ולשם הרחבת הידע, אם כבר דיברת על אונס, ותרצה להמשיך את האנלוגיה - אונס חד פעמי יגרום לPTSD פחות חמור מאשר התעללות נמשכת וארוכה. גם אם היא פחות עוצמתית. אבל זה ממש אופטופיק.

 

אלפא - מבין המכלולים שהזכרת, חוץ ממערכת היגוי, מתלים, מושבים ואולי מנוע, אני מעריך שכל היתר צעירים בהרבה מ600K. ואם לא - אז זו עוד סיבה להמליץ על קורדובה...

לנהג שמטרתו לגמור רכב עד תומו, לדעתי הרכב יספק אותו. ובהנאה גדולה יותר מאשר שרייד 91 חבוטה.

למרות שאני בתחושה שהשואל הלך, והויכוח נשאר...

×
×
  • תוכן חדש...