Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לרכב עד 10K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר להביא פג'ו 106 מנוע 1400 ידני דגם XS שנת 94 בערך , דייהטסו אפלאוז 1600 שנת 92-93 ידני/אוטומט , הונדה סיויק "שפיץ" 91 ידני/אוטומט מנוע 1600 , רנו קליאו 93-95 ידני 1400 דגם RT.

Tuning:lol:

פורסם

ג'אסטי - רק ידנית.

אפשרויות אחרות לרכבים אמינים - סוזוקי סוויפט ודייהטסו שרייד. שני הרכבים עונות בדיוק לדרישה של A-B (נוחות על הפנים).

מכוניות יותר נוחות, יותר גדולות אבל לא חיסכוניות - מיצובישי לנסר, סובארו לאונה (DL) או דייהטסו אפלאוז (רגישה למי ברז ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ג'אסטי במצב טוב תעשה את העבודה כמו גדולה עם 17 קילומטר לליטר.

 

עכשיו שימצא ג'אסטי במצב טוב...

 

אם הוא קונה ג'אסטי, יש לי מיליון חלקים בשבילו כאן בבית שאני מוכן לתת חינם (רדיאטור, כיסאות, מדחס מזגן, אלטרנטור ועוד)

פורסם

אח שלי למה ללכת על עגלות כמו ג'אסטי שרייד שלא עולות ירושלים ושאתה לא יכול לעקוף איתם בכביש ?

קח 106 , קח קליאו שהם באותו צורה של הג'אסטי והשרייד אבל פי 8 מכל הבחינות של העגלות האלו

Tuning:lol:

פורסם

מי אמר שדייהטסו שרייד לא עולה את ירושלים?

 

הג'אסטי שהייתה לי (מנוע 1000) עלתה הרבה פעמים את ירושלים בלי שום בעיות, ואפילו יותר טוב מה106 שלי.

 

אל תדבר שטויות אם אתה לא יודע.

 

לג'אסטי אולי יש מנוע יותר קטן אבל יש לה מומנט הרבה יותר גדול והיא מתמודדת הרבה יותר טוב הם עליות ועומס.

×
×
  • תוכן חדש...