Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ו 205 93 בעיה במשאבת דלק מכאנית


krytek
שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, בעיה חדשה בפג'ו האהובה שלי :roll:

סימפטומים וההבחנה שלי:

המנוע לא מניע טוב בבוקר כבר זמן מה (היה חשד לבעיה בקרבורטור + שסתום סיבובי סרק שבור ולא מחובר)

הרכב "קופץ" כל הזמן, מושך ודוחף מושך ודוחף במיוחד אם מחזיקים את דוושת הגז במצב קבוע מסויים, אם נותנים קצת יותר גז הדבר מפסיק מיד.

מצתים, חוטי הצתה, פילטר אוויר דלק שמן חדשים וכיוון הצתה.

היום הייתי בדיוק סיימתי להחליף רפידות בלם קדמיות והתכוונתי לצאת לסיבוב נסיון כאשר הרכב התחיל להשתולל כמו מטורף

ולבסוף נכבה. לא הצלחתי להניע מאז.

המצבר טוב, שומעים את המתנע מצויין, נבדקו כל חוטי ההצתה והכל נראה בסדר.

בעת הנעה לא רואים דלק שעובר בפילטר לכן החלטתי לבדוק את המשאבה, הורדתי את הצינור שמוביל לקרבורטור

ולא יוצא לא דלק ולא לחץ אוויר אפילו. החשד כרגע על המשאבה.

איזה בדיקות אני יכול לבצע כדי לוודא שהבעיה שם? שמעתי שיש איזה שפיל או משהו למטה שאני צריך ללחוץ אליו ולשמוע וואקום

לא הבנתי אבל בדיוק מה זה...

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב!

בעייתך בהתנעות הבוקר, אינה קשורה כלל לבעייתך הנוכחית, וצריכה לטיפול נפרד,הקשור קרוב לוודאי לקרבורטור.

בקשר לבעייה הדחופה יותר, של זרימת דלק מן המשאבה לקרבורטור, בדוק חשד לצינור דלק קרוע סדוק , בכניסה למשאבת הדלק, אשר גורם למשאבת הדלק לינוק אוויר ולא דלק.

ניתן על ידי יניקה בפה, לבדוק האם מסנן הדלק הנמצא כמדומני אצלך לפני משאבת הדלק, האם המסנן מתמלא, או אתה חש ביניקת אוויר, מה שיחזק את אבחנתי הראשונית.

לדעתי משאבת דלק לא הולכת מהיום להים(נדיר מאד), אלא מראה סימנים לגסיסתה, מספר ימים לפני כן.

בצע את הבדיקה ההתחלתית שהמלצתי, וחזור לעדכן בפורום.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, אז הנה מה שהתפתח.

המשאבה כנראה נתפסה או משהו, לפי הבנתי זה משהו שקשור לחום של הקיץ.

הצלחנו לגרום לבעיה להעלם על ידי הוספת בנזין לקרבורטור ישירות מבקבוק, ככה הוא הניע ולאחר מספר פעמים שעשינו זאת

המשאבה החלה לעבוד שוב. ככה הרכב נסע בלי בעיות מספר ימים עד היום שהדבר חזר על עצמו והשתמשנו באותה שיטה

בכדי להניע ולהגיע הביתה שם הרכבנו משאבה חדשה.

רק שהדבר המוזר הוא שהבעיה חזרה על עצמה בדיוק איך שרק רציתי לצאת לנסיעת מבחן אם המשאבה החדשה :roll:.

השתמשתי בשיטה הנ"ל בכדי להניע שוב, כרגע האותו עבר בערך 20 קילומטר בלי לחזור על הבעיה.

לפי הבנתי זוהי בעיה מוכרת,

מישהו יכול להסביר איך ולמה? וגם אולי דרכי פתרון.

וויזואלית הצינורות לא קרועים או סדוקים.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב!

ראשית הבעייה לא מוכרת, עד כמה שידוע לי, ונושא סתימות אדים בקיץ, לא קיים כמעט היום, והיה קיים בשנות השבעים והשמונים, ועדיין אביב ולא קייץ.

מכיון שההרכבת משאב חדשה ושוב הבעייה חזרה, אני מהמר על יניקת אוויר מצנורות יבשים .

חזור ועבור על כל צנרת הדלק מהטנק למשאבת הדלק,ף ואני בטוח שתגלה צנרת יבשה ומחוררת הגטרמת ליניקת אוויר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה צביקה, אני יחליף את כל הצנרת ליתר ביטחון ונראה אם הבעיה תחזור.

מצאתי קרבורטור דו תאי ביחד עם הסעפת באחד הפירוקים במחיר הגיוני, כנראה מה שאני הולך לעשות זה ליסוע על

הקרבורטור הקיים עד שאני קונה אותו ועושה לו שיפוץ מלא עם קיט...

רציתי גם לשאול מה התכונות של הקרבורטור שאני מביא (הוא גם וובר רק דו תאי) לאומת החד תאי שנמצא עכשיו ברכב שלי (וובר 34 נדמה לי) מבחינת תצרוכת דלק וביצועים ?

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לתפוס אותי במילה כי יכול להיות שטעיתי והוא לא וובר.אני אעדכן אם יהיו התפתחויות.

תודה רבה על העזרה.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדו תאי של 205 למיטב ידיעתי הוא

SOLEX Z2 32/34

וובר..לא ידעתי.

 

שלום רב!

מוש ידידי אכן צודק, והקרבורטור שאתה עומד להרכיב, הוא אכן סולקסZ2 32/34 ולא וויבר.

משיחות טלפוניות רבות שניהלתי עם מוש בעבר, הוא נמצא אתה במהלך שדרוג זהה לשלך והרכבת קרבורטור סולקס בעל לוע כפול זהה לשלך, צור איתו קשר וקבל טיפים בנושא.

המלצתי אכן להחליף צנרת יבשה, מהטנק עד למשאבת הדלק.

בברכה

ובהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...