Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפניכם תמונות ממהלך התקנת המגבר (אני התקנתי).

 

 

 

מדידת הכבל כדי שיגיע לתא המטען:

95758645gq9.jpg

 

שלב שני ניתוק המצבר (אין תמונה)

 

יצירת חור קטן בגומי כדי להעביר את הכבל:

83328146gi9.jpg

 

השחלת הכבל דרך החור עד לתא הנוסעים:

37845885ic8.jpg

 

השחלת הכבל עד לתא המטען מתחת לריפוד הרכב:

95205379qw8.jpg

 

התושבת בתיקרה בתא המטען(הוחלף בעץ סנוויץ' במקום הסיבית שהיה, תמונה להמחשה מהמשטח הקודם):

95700952jv9.jpg

 

קיבוע המגבר לתושבת על התיקרה בתא במטען(כל החוטים כבר מחוברים למגבר):

35409725yl2.jpg

 

חיבור הכבל למצבר+קיבוע הפיוז(קודם מחברים את הכבל +למצבר אחר כך את ה-, וכבל רופף לגמרי לכל האורך שבו הוא עובר):

64403582sh9.jpg

 

העברת כבל RCA בצד השני(אין תמונה.)

 

הכל עובד כרגע מצויין, הסאבוופר עדיין לא הגיע לי אני ממתין למשלוח.

השתמשתי בכל 8G שבא עם הערכה.

פורסם

הכי חשוב שאתה אומר שהכל עובד מצויין ואתה מרוצה!

כל הכבוד על הרצון ועל העבודה של ההתקנה בעצמך וזה כבר

להתקדם צעד קדימה.

 

בהצלחה ותהנה מהמוזיקה :)

פורסם
הכי חשוב שאתה אומר שהכל עובד מצויין ואתה מרוצה!

כל הכבוד על הרצון ועל העבודה של ההתקנה בעצמך וזה כבר

להתקדם צעד קדימה.

 

בהצלחה ותהנה מהמוזיקה :)

בינתיים אני "סובל" עם המוזיקה כי הסאב עדיין לא הגיע לי:evil:

 

תודה :-)

פורסם

נראה לי שהכבל מהמצבר עד הפיוז ארוך מידי, אמור להיות לא יותר מ30 ס"מ רצוי לא יותר מ25.

 

אני לא חושב שזה ממש קריטי אבל אם מדברים ברמה רצינית, אז הוא נראה ארוך מידי.

 

כל הכבוד על ההתקנה ועל היוזמה, התקנה יפה מאוד של המגבר דרך אגב, אהבתי את ההצמדה לתקרה, תדאג שהגוף של המגבר לא יגע בברגים שמחוברים לפלטה כי הם מחוברים לגוף של הרכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יותר מאוחר אני אמדוד את אורך הכבל מהמצבר לפיוז.

 

אסור שגוף הרכב יגע במגבר?

כי בכל מיקרה גם אני חשבתי על זה, וליתר בטחון בהתקנה שמתי שיבות בין המגבר למשטח עץ שהמגבר לא יגע בברגים, ויש רווח של כ1ס"מ כי התושבות של המגבר בולטות לצורך רווח שיהיה קירור.

פורסם

ההתקנה נראת טוב, תתחדש:-)

אבל למה התקנת את המגבר למעלה ולא על המושב?

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

התקנה יפה. גם אני מתלבט בין אם להתקין את המגבר על המגש האחורי מלמטה או לבנות "קיר" במרחק של כ10-15ס"מ מהכיסאות, ולהתקין את המגבר על הקיר מצדו הפנימי. נראה מה יהיה.

 

המגש עצמו לא ישר כ"כ אז גם הפלטה באלכסון או שיש שיבות(דיסקיות) שמרחיקות את הפלטה מהמגש?

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

שמתי בכוונה את המדף שבניתי בזווית כזאת, אפשר לשים את זה ישר אבל יש מוטות קפיץ של הדלת תא מטען וזה מפריע, אז הזזתי את המדף עד הסוף ויש שם ברזל לכן המדף בא בזווית.

 

יקיר.

×
×
  • תוכן חדש...