Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה ק"מ בממוצע נחשב שהרכב נסע כבר הרבההה ולא מומלץ לקנות וכמה נחשב סביר?

עם זה משנה אז הרכב זה פיאט אונו 94' ומעלה.

  • אהבתי 1
פורסם
160,000 ק"מ ומעלה כבר נחשב לגבולי, עדיף לחפש משהו יותר נמוך

זה ק"מ סביר לרכב שנסע שליש דרך ברוורס או לא השתמשו בו.

 

לרכב בן 14, 210 ק"מ זה נורמאלי. אפילו 280 זה עדיין בגבולות סבירות למרות שקצת הרבה לגיל.

לא ממליץ לחיות באשלייה של ק"מ נמוך. אם האוטו כל הזמן היה בעיר, אותם 160K עלו לו בבריאות כמו קרוב ל-320K בכביש.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

האקסיומה של רכב עם ק"מ נמוך טוב יותר מרכב עם ק"מ גבוה אינה נכונה.

רכב שכל חייו הניעו אותו, נסעו בעיר 10 ק"מ וכיבו, ואחרי 10 שנים יש לו בקושי 90,000 ק"מ הוא רכב בו יש בלאי גבוה מאוד!!! המנוע לא מספיק להגיע לטמפ' עבודה וכבר מכבים אותו. הוא כל הזמן עובד בתנאים קיצוניים עבורו. גיר אוטומטי ברכב כזה יהיה עם בלאי עצום, ולא משנה אם "קרעו" אותו ב 10 ק"מ האלה או שנהג בו קשיש חביב עדין רגל.

תבדוק את מצב האוטו הריאלי ואל תחפש "מציאות" בק"מ נמוך. מעבר לכך שרכב עם ק"מ נמוך מדי שווה מידת זהירות לגבי "בישול" הספידומטר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לא מדוייק בכלל.

 

לי יש רכב בן 15 שנה עם 128K שזה ממוצע 8500 ק"מ בשנה.

אני נוסע עם המנוע המקורי, הראש מנוע המקורי ולפחות ב- 7 שנים האחרונות שהרכב אצלי לא נגעתי בכלל במשאבת מים ובאלטרנטור.

 

אגב, אצלי תוך 5 דקות המנוע מגיע לטמפ' עבודה והמאוורר נדלק אז כל מקרה לגופו.

פורסם
לא מדוייק בכלל.

 

לי יש רכב בן 15 שנה עם 128K שזה ממוצע 8500 ק"מ בשנה.

 

אתה מתאר מצב יוצא דופן. ישראלי ממוצע עושה 15K וזה במקרה הטוב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כלל האצבע, לפחות ההוא שאני מכיר, מדבר על ממוצע סביר של 15-20 אלף קילומטרים לכל שנה על הכביש.

רכב ממודל 94 חוגג בקרוב יום הולדת 14, מה שאומר שגם 280 אלף נחשב בגדר הסביר.

 

דעתי האישית היא שברכבים שגילם מעל 10 שנים אין לקילומטראז' של הרכב משמעות קריטית, לכאן או לכאן. רכב בן 14 עם 50K קילומטר זה נחמד מאוד, אבל זה לא מה שצריך לגרום לך לקנות אחד. כנ"ל לגבי רכב בן 14 שעבר 400K קילומטר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
האקסיומה של רכב עם ק"מ נמוך טוב יותר מרכב עם ק"מ גבוה אינה נכונה.

רכב שכל חייו הניעו אותו, נסעו בעיר 10 ק"מ וכיבו, ואחרי 10 שנים יש לו בקושי 90,000 ק"מ הוא רכב בו יש בלאי גבוה מאוד!!! המנוע לא מספיק להגיע לטמפ' עבודה וכבר מכבים אותו. הוא כל הזמן עובד בתנאים קיצוניים עבורו. גיר אוטומטי ברכב כזה יהיה עם בלאי עצום, ולא משנה אם "קרעו" אותו ב 10 ק"מ האלה או שנהג בו קשיש חביב עדין רגל.

תבדוק את מצב האוטו הריאלי ואל תחפש "מציאות" בק"מ נמוך. מעבר לכך שרכב עם ק"מ נמוך מדי שווה מידת זהירות לגבי "בישול" הספידומטר.

 

בהחלט צודק

אבל גם לזה קיימים כמה סייגים

עקרונית רכב עם נסועה נמוכה יהיה טוב יותר מכמה בחינות

רכב הוא לא רק מנוע,יש בולמים ,רדיאטור,סטרטר,מסרק או תיבת היגוי,תפוחים למינהם,ועוד....

בנושא טמפרטורת העבודה אין לי הסכמה איתך.

פורסם

צודקים!

באמת אני יבדוק את הדברים האחרים ברכב לפני הקניה אבל עדיין רכב עם ק"מ נמוך לא חובה שנסעו בו 10 ק"מ וכיבו אותו והתעללו במנוע שלו לך תידע מי הבעלים.

זה תלוי בבעל הרכב ובדיקה מקיפה במוסך תגלה בעיות מנוע וכדומה.

×
×
  • תוכן חדש...