Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

היום בדרך הביתה

עברתי ליד הרכב וראיתי מין חתיכת פלסטיק רופפת שהיה נדמה כאילו היא ספוגה בשמן.

הנעתי את הרכב לבדוק שהכל בסדר, ובאמת לא היו בעיות התחממות,רק כמה טיפות שמן קטנות.

חשוב לציין נסעתי היום ברכב, ואני חושב שאולי עליתי על מדרכה ברווס ושמעתי כאילו משהו זז.

אבל לא שמתי לב שמשהו השתנה ברכב, הוא נוסע וסוחב מצוין.

רציתי לדעת כמה יעלה בערך לסדר את החתיכת פלסטיק הזאת ואת הנזילה

והאם יכול להיות שנפגע שם חלק חשוב?

תמונה001.jpg

תמיר.

פורסם

הפלסיק מגן על תחתית הרכב מכל מיני לכלוכים ואבנים קטנות שיכולים להכנס ולעשות בעיות,

 

לגבי הנזילה צריך לאתר את מקורה ולתקן אותה, כמו כן יכול להיות שאין נזילה והשמן נשפך כשהרכב עבר טיפול, בכל מקרה אם זאת לא נזילה משמעותית ואתה נוהג לבדוק שמן ומים לעיתים קרובות לא הייתי נכנס לפאניקה, לגבי הפלסטיק הייתי מתקן כי הוא נמצא במצב מאוד נמוך כלפי הכביש וחבל שהוא יתפס במשהו וישבר לגמרי, ניתן לחזק אותו זמנית בעזרת אזיקון.

 

עריכה: אם הנזילה שנראית בצד שמאל של התמונה היא מהרכב שלך, זאת כנראה נזילה שצריך לשים אליה לב כי היא די חזקה והיא יכולה לנבוע מצינור סדוק/ קרוע שיכול להקרע לך בנסיעה ולתקוע אותך. בנוסף בדוק את הקרטר שלא נפגע

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

בטיפול מפרקים את הכיסוי הזה, דבר ראשון תבדוק את גובה מפלסי השמן במנוע ובגיר,במידה ויש נזילה משמעותית יהיה חסר שמן באחד מהם.

פורסם

ירדתי עכשיו לרכב ופתחתי את מכסה המנוע.

בדקתי את השמן והיה חצי מפול, פעם האחרונה שמילתי הייתה לפני כמה חודשים.

שבדקתי אז הללואה של ה"מקל" הייתה בצבע צהוב. אז לאן זה שייך למנוע או לגיר?

תמיר.

פורסם
הפלסיק מגן על תחתית הרכב מכל מיני לכלוכים ואבנים קטנות שיכולים להכנס ולעשות בעיות,

 

לגבי הנזילה צריך לאתר את מקורה ולתקן אותה, כמו כן יכול להיות שאין נזילה והשמן נשפך כשהרכב עבר טיפול, בכל מקרה אם זאת לא נזילה משמעותית ואתה נוהג לבדוק שמן ומים לעיתים קרובות לא הייתי נכנס לפאניקה, לגבי הפלסטיק הייתי מתקן כי הוא נמצא במצב מאוד נמוך כלפי הכביש וחבל שהוא יתפס במשהו וישבר לגמרי, ניתן לחזק אותו זמנית בעזרת אזיקון.

 

עריכה: אם הנזילה שנראית בצד שמאל של התמונה היא מהרכב שלך, זאת כנראה נזילה שצריך לשים אליה לב כי היא די חזקה והיא יכולה לנבוע מצינור סדוק/ קרוע שיכול להקרע לך בנסיעה ולתקוע אותך. בנוסף בדוק את הקרטר שלא נפגע

 

ירדתי עכשיו לרכב לבדוק אם הנזילה הזאת שייכת לרכב שלי, בסוף זה סתם לכלוך שנראה במצלמה הגרועה של הפלאפון ככתם כשמן.

תודה על הערנות:-)

תמיר.

×
×
  • תוכן חדש...