Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע יש לי הזדמנות ואמצעים לרכוש מערכת חדשה לרכב.

אני לא סגור בדיוק על המרכיבים, אבל כנראה שהיא תהיה יותר טובה ממה שיש לי עכשיו.

 

מה הבעיה פה? שסה"כ אני דיי מבסוט ממה שיושב היום באוטו.

נכון, זה לא מושלם. אבל ביננו? אצל מי כן?

 

אני בכוונה לא מפרט ציוד, כי אין לזה כ"כ משמעות. בסה"כ הכל אני מרוצה מהסאונד.

 

אז חשבתי לי וחשבתי וחשבתי.

מצד 1: למה כן?

כי תמיד כיף להתחדש.

כי עכשיו אני יכול.

כי כנראה יישמעו יותר טוב.

 

מצד 2: למה לא?

כי אין לי מה לעשות עם הציוד שיש לי עכשיו. שהוא 100% תקין וטוב.

אני לא אמכור אותו כיד 2 כי המחירים מגוכחים.

כי זה לא כ"כ בריא לאוטו לפרק ולהרכיב, לפרק ולהרכיב חוזר חלילה.

 

אז מה הייתם עושים?

if it ain't broken don't fix it?

פורסם

אם ההבדל יהיה ממש ממש משמעותי,ויש לך את היכולת לקנות חדש..

לך על זה..

אבל אם זה רק "כנראה" והיא תהיה טיפה יותר טובה ממה שיש לך עכשיו..

מה הטעם להחליף?

פורסם

אם אתה חושב שיהיה שיפור משמעותי לך על זה.

השאלה אבל אם לא בוער לך למכור את הציוד שאתה תפרק

ויש לך כסף לציוד החדש..

אם יש לך כסף ולא בוער לך למכור אתה תוכל למכור במחיר שתרצה גם אם זה יקח זמן

ובינתיים אתה תהנה יותר מהשיפור..

זאת דעתי

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

לפי דעתי אל תפרק,

לא כי זה לא שבור ולא צריך לתקן אלא בגלל כל מה שאמרת, הציוד תקין ואתה מבסוט מהשמיעה אז בשביל מה? יש לך את האמצעים? תוסיף משהו שאין לך [לא יודע מה יש לך אבל אני בטוח שיש] מסך, פלייסטיישן אנא ערף? ואם יש לך כבר הכל תשקיע באורז :)

פורסם

שיפור משמעותי?

אתם יודעים איך בסטריאו לרכב.

 

אפשר לשמוע. לתכנן כמה שנים. לבחור רכיבים שייצר אותם יפני זקן בעבודת יד באמצע הלילה.

 

אבל אף פעם אי אפשר לדעת איך זה יישמע בסוף, באוטו שלך, עם הדיסקים שלך.

אפשר לכוון ולהעריך.

ואנחנו פה מנסים למזער סיכונים ע"י בחירת ציוד טוב יותר, אבל אתם יודעים איך זה.

לא חסר אנשים ששמו פה מעל 10K וזה פשוט לא זה.

 

האמת היא שיותר ויותר אני נוטה לכיוון של להירגע.

זה זמן רב אני מחפש בכח מה לשנות ומה להחליף.

פשוט עכשיו יש לי הזדמנות להביא מארה"ב וזה יוצא לי ממש זול, מחירים שבא לבכות שרואים אותם, אז אתם יודעים איך זה.

פורסם

מצד אחד.אתה מבסוט מהמערכת שלך? אל תחליף,אם פתאום לא תאהב את החדשה? סתם בזבוז כסף?

מצד שני, אם אתה קופץ רמה או שתיים יהיה שדרוג.

 

אני אומר תמצא את החלק שאתה לא כל כך מרוצה ממנו ואותו תשדרג.

פורסם

אז אם אתה יכול להביא ממש ממש בזול.. תביא ותמכור פה בתור חדש תעשה רווח..

 

עומר

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

:lol::lol: רווח יפה מאוד.. המחיר של הרכב 500-2500 שקל..

הפרס הוא תלת סיפרתי

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

לפי דעתי כל עוד אין לך משהו שממש מציק לך במערכת אין לך מה להחליף, אני החלפתי חלקים במערכת שהיה משהו שכבר עצבן אותי.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
לפי דעתי כל עוד אין לך משהו שממש מציק לך במערכת אין לך מה להחליף, אני החלפתי חלקים במערכת שהיה משהו שכבר עצבן אותי.

אמיר

אמיר היה משהו שעיצבן אותך ועכשיו אתה עוד יותר מעוצבן :-) נקודה למחשבה לא תמיד שמשדרגים יוצאים מרוצים

אם יש לך אופצייה חהביא דברים מחו"ל בזול תחפש רק דברים שאהבת והיתלהבת מהם ולא ליקנות מוצרים ביגלל השם של החברה

::FEEL THE {XS} power::

×
×
  • תוכן חדש...