Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שיש בהגה מין גמישות כזו בסיבוב שלו, כלומר, אני יכול לסובב אותו כמה מעלות ימינה או שמאלה בלי שתהיה לזה השפעה על הגלגלים (וזה לא חופש בהגה), כמו תנועה אלסטית.. מה גורם לזה? האם בהגה רגיל לא אמור להיות קשר ישיר בין ההגה לגלגלים, שלא אמור לאפשר את זה?

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

בכל הגה קיימת מידה מסויימת של גמישות.בדכ לנהיגה נינוחה מקובל שיעור גמישות

גדול יותר מאשר לנהיגה ספורטיבית.

יש מכוניות שההגה משנה את מידת הגמישות כתלות במהירות!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אז זהו, איפה הגמישות "מתבצעת"? אני יודע שאין פה שום דבר מתוחכם, (כמו גמישות משתנה וכו'), אז צריך להיות משהו בדרך שהוא גמיש, נכון? מה זה?

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

כל דגם והמנגנון שלו!

כדוגמא קיצונית קיימים היום רכבים שההגה לא מחובר לגלגלים.

כלומר גלגל ההגה מחובר לחיישנים המשדרים אותות למנוע חשמלי שמסובב את הגלגלים.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

במנגנון ההגה ההידראולי ישנו מוט פיתול שמהווה הקשר בין גלגל ההגה למסרק.

 

בזמן סיבוב ההגה לכוון כלשהו מוט הפיתול כשמו כן הוא, מתפתל ולפי עוצמת הפיתול משתנה הלחץ ההידראולי בהגה וכך אתה מקבל הגברה בסיבוב ההגה.

 

זאת הסיבה מדוע בהגה הידראולי את מרגיש מעיין גמישות.

TORSIONBARS.jpg

פורסם

וואללה!! חידשת לי.

זה מעניין.

האם אני מבין נכון שאפשר להחליף את מוט הפיתול הנ"ל במערכת היגוי כלשהו, ולקבל הגה יותר ישיר ורגיש מהמקורי?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
וואללה!! חידשת לי.

זה מעניין.

האם אני מבין נכון שאפשר להחליף את מוט הפיתול הנ"ל במערכת היגוי כלשהו, ולקבל הגה יותר ישיר ורגיש מהמקורי?

 

כן!

 

ישנם קיטים להגאים שכוללים מוט פיתול בעל מקדם פיתול גבוה יותר, אבל אליה וקוץ בה, ההגה כמובן יהיה קשה יותר לסיבוב: ההגברה תיפחת.

פורסם
כל דגם והמנגנון שלו!

כדוגמא קיצונית קיימים היום רכבים שההגה לא מחובר לגלגלים.

כלומר גלגל ההגה מחובר לחיישנים המשדרים אותות למנוע חשמלי שמסובב את הגלגלים.

 

לפי התקן, חובה על ההגה להיות מחובר ישירות לגלגלים במקרה של קריסת מערכות

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם
כל דגם והמנגנון שלו!

כדוגמא קיצונית קיימים היום רכבים שההגה לא מחובר לגלגלים.

כלומר גלגל ההגה מחובר לחיישנים המשדרים אותות למנוע חשמלי שמסובב את הגלגלים.

 

לפי התקן, חובה על ההגה להיות מחובר ישירות לגלגלים במקרה של קריסת מערכות

 

אם המערכות יקרסו עדיין יהיה היגוי, רק שהוא יהיה חסר תגבור הידראולי ובחלק מהמקרים חשמלי.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

×
×
  • תוכן חדש...