Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנחנו היהודים הכי חכמים בעולם !

הבחור היה כנראה בטיפת חלב/שילב ומישהי אמרה שכדאי לנתק כרית אוויר.

 

כנראה שלפחות חלק מהגויים חושבים גם שכדאי לאפשר הושבת תינוק מקדימה ומאפשרים את ניתוק הכרית, כך שזה לא ממש קשור לדת ועדה.

 

העניין הזה של הטפת המוסר בכל פעם שמישהו רוצה לנתק כרית אויר מיותרת והיא זהה לדיונים העקרים על אמינות האירופאיות.

יש לכם הנחיה טכנית או עצה, תנו לבנאדם ועזבו אותו בשקט.

יש כאלו שיבחרו להושיב את התינוק מקדימה למרות הטענה כי מדובר במעשה לא נכון מבחינה בטיחותית כמו שיהיו כאלה שימשיכו לקנות פולסווגן למרות שמדובר במעשה לא נכון....:-)

 

לגופו של עניין, כאשר לא קיימת אופציה מובנית לניתוק כרית האוויר, לא תמיד המוסכים שמחים לעזור בעניין. לניתוק פיוזים מלבד ההשפעה החשמלית על מערכות הרכב גם השפעה עקיפה כגון ההצהרה עליה אתה חתום כאשר רכשת ביטוח רכב, שברכב מותקנת לפחות כרית אוויר אחת (מה שמוזיל את הביטוח), במקרה של תאונה (חלילה) אם יסתבר שכריות האוויר לא עבדו כתוצאה מניתוק אתה צפוי להיות בבעיה וכדאי לקחת את זה בחשבון.

הפיתרון האידאלי, צמה מדמה (מדובר במחבר מקורי עם נגד בעל התנגדות זהה לכרית האוויר וע"י כך לא פוגעת בכרית הנהג).

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

1. ההטפה הזו בהחלט אינה מיותרת, כיוון שיתכן והשואל חבר חדש בפורום, לא נחשף לדיונים הקודמים ואינו מודע לסכנה. במאמר מוסגר, זכור לי היטב שאתה השתתפת בדיון כזה בעבר, וצידדת באופן נלהב בהושבת תינוקות במושב הקדמי. זו זכותך, אבל זה לא אומר שאחרים צריכים למות רק כיוון שאינך נהנה לקרוא שוב ושוב כמה שגישתך מסוכנת.

כנראה שלפחות חלק מהגויים חושבים גם שכדאי לאפשר הושבת תינוק מקדימה ומאפשרים את ניתוק הכרית, כך שזה לא ממש קשור לדת ועדה.

כבר העלית טיעון זה בעבר, והוסבר לך שאפשרות ניתוק כרית האוויר נמצאת מסיבות שיווקיות גרידא, כיוון שישנם לקוחות שיוותרו על רכישת מכונית ללא מתג שכזה.

העובדה היא שכל יצרני מושבי הבטיחות וכל רשויות התעבורה בעולם ממליצים להושיב תינוק במרכז המושב האחורי.

 

2. אילו התעמקת בדברים שכתב השואל, היית מבין שהוא אינו מסתפק בהושבת תינוק במושב הקדמי, אלא מתייחס בשוויון נפש לניתוק כרית האוויר של הנהג, אם ניתוק כזה יקל עליו לבטל את כרית האוויר של הנוסע.

אתה גם בעד זה?

פורסם

למה אתה לא נוהג ברכב קבריולט עם קסדה?

גם ככה רכב קבריולט מסוכן יותר בזמן התהפכות. קסדה היתה יכולה לעזור.

ועוד להושיב ילדים ברכב כזה - חוסר אחריות.

 

מספיק עם הטפת המוסר למי שמושיב ילדים מקדימה.

כל עוד הם חגורים במושב איכותי וכרית האויר מנותקת זה לא סוף העולם.

אני יכול לחשוב על מספיק דברים יותר מסוכנים לילדים שלנו.

 

חג שמח.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני לא מתכוון להיגרר אחרי טיעונים ילדותיים, אז חבל על האנרגיה שלך.

 

כשאמא מגישה לתינוק הישוב לצידה מוצץ בזמן שהיא נוהגת, סוטה מנתיבה ומתנגשת במשאית שבאה ממול, זה לא מועיל לבעלה האלמן לדעת שאתה היית יכול לחשוב על מספיק דברים יותר מסוכנים לתינוק.

פורסם

גם כאשר התינוק נמצא מאחור ובוכה יש סיכוי שההורה יסתובב כדי לנסות להרגיעו.

זה לא פחות מסוכן מאשר לתת מוצץ לתינוק שנמצא לצידו.

אם מישהו החליט לבטל כרית אויר, לפחות שלא ינסה לבצע את זה לבד או במוסך לא מורשה (במיקרה הזה רנו) או בהמלצות\הנחיות של מישהו מהפורום הזה.

כי גם זה מסוכן מאוד. ברוב המוסכים הרגילים לא יסכימו להתעסק עם ביטול כרית אויר, מי שיסכים - מסכן את החיים שלך.

בקנגו קיימת אפשרות ביטול כרית אויר ע"י המפתח רק החל משנת מודל 2007.

תיגש למוסך מורשה, אל תעשה שגיאות שלא תוכל לתקן אותן!

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
גם כאשר התינוק נמצא מאחור ובוכה יש סיכוי שההורה יסתובב כדי לנסות להרגיעו.
יש גם סיכוי שההורה יסיר את חגורת הבטיחות, יעזוב את מושב הנהג ויעבור למושב האחורי בזמן שהמכונית משייטת מעצמה באוטוסטרדה.

אנחנו לא עוסקים בהורים מסוג כזה, אלא באנשים ממוצעים שדעתם עלולה להיות מוסחת.

 

הטיעון המשותף לכל ההורים שמעוניינים להסיע תינוק במושב הקדמי הוא "אם הילד יבכה אני אוכל לתת לו מוצץ". זה מתכון נפלא לתאונה חזיתית. ילדים לא מתים מבכי, אבל מתאונות הם מתים כמו גדולים, תרתי משמע...

פורסם

בואו נתכנס לנושא הטכני, יצרני הרכב מתנגדים בתוקף לכל פעולות ביטול של כריות אויר מכוון שהושקעה מחשבה, תכנון ואמצעים רבים להגן על נוסעי הרכב בזמן תאונה בשביל שיבוא איזה אובר חוכם וינתק איזה פיוז בשביל כיסא תינוק או השד יודע למה עוד?

 

היצרן, מטעמים שווקים מספק כלי רכב עם מתג ביטול לכריות בצד נוסע או מנחה מוסכים לביצוע ניתוק. הניתוק מתבצע עם נגדי דמה יעודיים המחוברים למחבר החשמלי של הכרית אותה מעוניינים לנתק ובכך לא מושבתת המערכת כולה.

 

בכל מקרה של רצון לנתק כרית אויר נוסע כדאי להוועץ במוסך המורשה של דגם הרכב או יבואן הרכב.

פורסם
יש גם סיכוי שההורה יסיר את חגורת הבטיחות, יעזוב את מושב הנהג ויעבור למושב האחורי בזמן שהמכונית משייטת מעצמה באוטוסטרדה.

אנחנו לא עוסקים בהורים מסוג כזה, אלא באנשים ממוצעים שדעתם עלולה להיות מוסחת.

על איזה סוג אחר אתה מדבר?

יש כאן מישהו שמוכן להוציא פיוזים, לחתוך חוטים, לנתק את הצמה והשם ירחם מה עוד.

הטיעון המשותף לכל ההורים שמעוניינים להסיע תינוק במושב הקדמי הוא "אם הילד יבכה אני אוכל לתת לו מוצץ". זה מתכון נפלא לתאונה חזיתית. ילדים לא מתים מבכי, אבל מתאונות הם מתים כמו גדולים, תרתי משמע...

 

במיקרה הזה, לדעתי, יש רק אפשרות לצמצם את הנזקים האפשריים שעלולים להגרם מניסיונות לבטל את הכרית באופן עצמאי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מהתייעצות עם חבר שהוא חשמלאי רכב -אין סוויץ' ניתוק של כרית האויר בקנגו של פותח השרשור, אין אפשרות לנתק את הקונקטור של הכרית, כי גם כריתו של הנהג תתנתק, וכן מע' ה-ABS תתנתק יחד עם הכרית. ניתוק של הפיוז של ה-SRS ברכב, תמנע ממחשב המנוע פעולה תקינה.

פורסם

אני יכול לתת לך את תשובת המוסך המוסמכת. לרנו קנגו לא מבטלים כרית אויר בניגוד למשל למגאן או קליאו שהיצרן מאשר פעולה זו.

×
×
  • תוכן חדש...