Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה צבאית.


ibiza89
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום! =]

 

יש לי חבר ששוחרר על פרופיל 24 זמני לחצי שנה. הוא שירת כ שנתיים וחצי. הוא שוחרר עקב לחץ דם גבוה ,ניסו להביא לו טיפול אבל הוא זרק ז*ן אז הרופה יחידה החליט לשלוח אותו לוועדה .ושם הוחלט לשחררו לחצי שנה.

 

עכשיו הוא כבר חודשיים משוחרר והוא קיבל בדואר ספר הנקרא זכויות לחייל המשתחרר,קיבל גם את כול המענק כמעט 4000 שקלים.קיבל גם מכתב מהרופא יחידה שלו האומר להמשיך לטפל בעצמו בקופת חולים אלייה הוא שייך.הוא החזיר את המדים והכול ,החזיר את החוגר ,קיבל תעודת פטור ממלואים ותעודת הערכה.

 

עכשיו השאלה פה היא כזאת: האם הוא שוחרר לצמיתות?

 

או מה קורה פה?

 

מצד אחד אני לא חושב שיחזירו אותו כי הוא קיבל את המענק,מצד שני הוא קיבל שחרור לחצי שנה.אז למה לשלם מענק אם במידה יחזירו אותו לשירות סתם דוגמא.

 

משהו יכול לשפוך אור לנושא?

 

תודה.

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

פרופיל 24 הוא כמו פרופיל 21 רק עם סיכוי לחזור. הכוונה שלי - לאחר תקופת החצי שנה שיהיה תחת הפרופיל הזה, תהיה וועדה חוזרת שתשקול אם לפלוט את החייל מצה"ל סופית (פרופיל 21), אם להחזיר אותו (סביר להניח פרופיל 45), או להמשיך עם הפרופיל הזמני (24), הכל תלוי במצב הרפואי ובמסמכים שחברך יתן לוועדה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
פרופיל 24 הוא כמו פרופיל 21 רק עם סיכוי לחזור. הכוונה שלי - לאחר תקופת החצי שנה שיהיה תחת הפרופיל הזה, תהיה וועדה חוזרת שתשקול אם לפלוט את החייל מצה"ל סופית (פרופיל 21), אם להחזיר אותו (סביר להניח פרופיל 45), או להמשיך עם הפרופיל הזמני (24), הכל תלוי במצב הרפואי ובמסמכים שחברך יתן לוועדה.

 

 

ומה עם המענק למה לתת לו את המענק?

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

99% שלא יחזירו אותו, בדר"כ כשהצבא משחרר אדם לתקופה ארוכה, והוא אמור לחזור כחצי שנה לפני השחרור, אז יגייסו אותו להמשך השירות, אם חוזר אחרי, למשל 3 חודשים לפני סוף השירות, אז הוא ישוחרר.

חבר טוב שלי נמצא במצב דומה (פריצת דיסק למי ששואל), וכך הבנתי מההסבר שלו.

פורסם

אני הבנתי מחבר שחזק בענייני פרופילים , שהצבא לא אוהב פרופיל 24 ( מסיבות ברורות )ולרוב כל מי שב"אי כשריות זמנית" סופו בדר"כ לקבל 21.

במיוחד אם אין לו שום מוטבציה לחזור והוא לא מבקש לעשות זאת.

אפשר להתעלק על השירשור?

על נפקדות של שבועיים מהטירונות , לאיזה עונש לצפות?

פורסם
על נפקדות של שבועיים מהטירונות , לאיזה עונש לצפות?

 

קרא תגובה 20 בשירשור הרצ"ב, תעשה סימולציות לבד :mm_eek:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=201765&page=2

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

24 הוא פרופיל זמני, אחרי שיקראו לו לוועדה ואם הוא ייהיה כשיר,

הוא יחזור לצבא יקבל נעליים חדשות, מדים, וכל מה שהוא הזדכה עליו, מנסיון של חבר שהיה חצי שנה בבית.

Suzuki Jimny

פורסם

אני לא מבין רק משהו אחד, הוא שרת שנתיים וחצי, ושוחרר לחצי שנה.. לפי חישוב שלי 2.5 + 0.5 = 3.

 

הוא סיים את שרותו בצבא.. אף אחד לא יחזיר אותו בשביל החפש"ש.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
אני לא מבין רק משהו אחד, הוא שרת שנתיים וחצי, ושוחרר לחצי שנה.. לפי חישוב שלי 2.5 + 0.5 = 3.

 

הוא סיים את שרותו בצבא.. אף אחד לא יחזיר אותו בשביל החפש"ש.

 

יש לו דפוק כ 5 חודשים.

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם
יש לו דפוק כ 5 חודשים.

 

 

נראה לי שהשאלה המתבקשת פה היא:

מה הוא עשה בשביל לקבל "דפוק" 5 חודשים?

רז

פורסם

אמיר , נשמע לי קצת( הרבה ) קיצוני...

אבל מה אני מבין.

אם למישהו יש נסיון דומה , אשמח לתשובה עניינית.

פורסם
נראה לי שהשאלה המתבקשת פה היא:

מה הוא עשה בשביל לקבל "דפוק" 5 חודשים?

 

 

היה פעמיים עריק.

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

×
×
  • תוכן חדש...