Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי דייהטסו סיריון שנת 2003 מנוע 1.3 (בעל קילומטרג' נמוך)

לפי מה ששמעתי הדגם הנ"ל בעל צריכת דלק נמוכה

הרכב עבר בהצלחה את הבדיקה לפני קנייה במקום אמין ולא נמצאו תקלות חשובות

משום מה הרכב מראה צריכת דלק גבוהה.

 

מה יכולה להיות הסיבה?

פורסם
קניתי דייהטסו סיריון שנת 2003 מנוע 1.3 (בעל קילומטרג' נמוך)

לפי מה ששמעתי הדגם הנ"ל בעל צריכת דלק נמוכה

הרכב עבר בהצלחה את הבדיקה לפני קנייה במקום אמין ולא נמצאו תקלות חשובות

משום מה הרכב מראה צריכת דלק גבוהה.

 

מה יכולה להיות הסיבה?

לפני שהמומחים יותר יגיבו.

תציין מה הצריכה שלו כרגע, משולב,בינערוני ....

פורסם

צריכת דלק מושפעת מאופן הנסיעה.

 

לפי מה שאני מבין יש לך סיריון 1.3 גיר אוטומטי שנת 2003.

 

תציין בבקשה:

1. צריכת דלק והצורה בה היא נמדדה.

2. צורת הנסיעה (פקקים, בעיר, בינעירוני, עם/בלי מזגן וכו').

 

בגדול ככה צריך למדוד צריכת דלק:

1. למלא דלק עד המקסימום (עדיף כמובן תדלוק עצמי שיהיה לך שליטה).

2. לאפס קילומטרז'.

3. ליסוע כרגיל.

4. למלות שוב עד המקסימום באותה משאבה באותה תחנה!

5. חישוב הצריכה ע"י חילוק מס' הק"מ שעברת מהתדלוק האחרון במס' הליטרים שנכנסו.

6.לאפס שוב קילומטרז' ולחזור על התהליך עוד מס' פעמים (2-3) ואז לחשב ממוצע צריכת דלק שיהיה הכי קרוב למציאות.

 

טיפים כללים להורדת צריכת הדלק:

1. הקפדה על לחץ אוויר מתאים בצמיגים (29PSI).

2. להחזיק כמה שפחות דברים ברכב - בגאז' מלא בזבל משמעו עוד משקל שהרכב סוחב כל הזמן.

3. לשמור על הרכב בתחום הסל"ד היעיל - לא למשוך הילוך יותר מדיי ולא ליסוע על 50 קמ"ש בהילוך חמישי על 1000 סל"ד. הילוך נכון הוא הילוך שבו ליטוף קטן על הגז יגרום לרכב להאיץ מצד אחד ומצד שני שרעש המנוע לא מחורר אוזניים.

בד"כ זה בין 2500-3000 סל"ד.

4. לא ללחוץ "קיקים" (=פול גז) לא לצורך.

פורסם

אני יודע לבדוק את צריכת הדלק וכך עשיתי ברכב הקודם. את הרכב הנ"ל קניתי רק אתמול ולכן טרם ביצעתי בדיקה.

ביצעתי היום נסיעה ללא פקקים של כ-50 ק"מ ונראה במד הדלק כי ירד כמעט רבע מיכל!!!

אני אבצע בדיקה וחישוב של תצרוכת בהקדם האפשרי

פשוט חשוב לי כרגע לדעת מה הסיכונים שיכולים להיות לפני

פורסם

החלטת שהרכב בעל צריכה גבוה לפני שבדקת ?

פסימיות משהו .

בדקת לפחות כמה ניכנס במיכל מלא של סיריון ? ( היתה ברשותי פעם פיאט 127 עם מיכל של בערך 30 ליטר , אם נסעת מספיק מהר יכלת לראות את המחוג זז מול העיניים והיא לא לקחה הרבה דלק )

אולי המיכל לא לינארי - ז"א בצורה לא ריבועית ואז יש חלקים שהמחוג ירד מהר יותר ללא קשר לצריכה .

בדקת מתי עשו טיפול אחרון ?

איזה גיר יש בסיריון ?

נראה לי שאתה צריך נביא בשביל לענות על השאלה הזאת עם כמות המידע הזה

 

אם אתה סתם רוצה נבואות זעם להרגיש שנידפקת בקניה ?

אולי המנוע גמור ?

אולי הגיר מחליק ?

אולי שמו לך מנוע 500 סמ"ק במקום ?

 

סתם .... לדעתי לא נתת מידע אפילו להתחיל לענות לך ברצינות

 

עפר.

פורסם

צריך לעשות בדיקה יסודית לתצרוכת דלק.

אם ביצעת כמו שצריך ועדיין יש צריכה גבוהה מומלץ לגשת למכון להזרקות לבדיקת 4 גזים,כדי לשלול תקלה באחד /יותר מהחיישנים /מע' הדלק בכלל ברכב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...