Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה

יש לי רכב פורד פוקוס 2004

150K

עכשיו מה מוזר כשבחוץ קר והרכב קר לגמרי ההיגוי קל ונעים כמו שצריך להיות.

אך אחרי כמה זמן שהרכב מתחמם ההיגוי חוזר ליהיות כבד ו"מתנגד"

מה הסטימפטום הזה אומר? מה הבעיה מה צריך לעשות?

פורסם

משום מה יש לי הרגשה שהתופעה המתוארת היא כזו:

כשהרכב קר ואני יוצא מהחנייה ההיגוי קליל (אכן כך זה צריך להיות).

כשהרכב מתחמם ואני נוסע במהירות ההיגוי יותר קשה (גם זה אמור להיות בדיוק כך, כדי ש"תרגיש את הכביש" דרך ההגה).

 

אני ממליץ לך לבדוק מספר דברים:

- להשוות את התחושות ברכב לתחושות שמתקבלות מרכב אחר.

- לבדוק אוויר בגלגלים (צריך לעשות את זה תמיד).

- במידה ואחרי כל הבדיקות הללו, אתה עדיין חושב שישנה תקלה, כדאי לחשוב לכיוון של מכון פרונט.

פורסם

לפי דבריך הבעייה במשאבת השמן (בלוייה) או חגורה מחליקה, אני מציע לבדוק לחץ שמן כאשר המנוע חם !

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

מה הקשר למשאבת שמן? אולי התכוונת למשאבת הגה כוח. אז כן. לבדוק שיש מספיק נוזל הידראולי, לבדוק שאין נזילות. במקרה ויש, לפנות למוסך להמשך טיפול.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
לבדוק שיש מספיק נוזל הידראולי, לבדוק שאין נזילות. במקרה ויש, לפנות למוסך להמשך טיפול.

 

מנחם, עקרונית יש מן הצדק בדבריך.

אבל, במקרה כזה סביר להניח שהבעיה תופיעה גם כשהמנוע קר.

פורסם

גם לי יש את אותה הבעייה ,בבוקר ההגה רך מאוד אבל שהאוטו מתחממם ההגה קצת נהייה קשה

הרכב : שברולט קוולאיר 96 LS

(בדקתי נוזל ולא חסר)

 

אולי זה צריך להיות ככה .?

דוקטור למחשבים

www.0544355275.com

פורסם

אצלך זה בסדר, כי כך זה צריך להיות. אבל L-SYSTEMS מתאר שההגה בבוקר רך, ולאחר חימום הוא מתקשה מעבר למידה הרגילה.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אמממ אז העיניין הוא כזה.

היתי במילואים בירושלים והיה שם שלג והיה ממששש קר אז ההגה תמיד היה קל שם שמתי לב שההגה קל יותר כשהוא קר.

וזה לא בגלל שהגלגלים מחליקים בגלל הקרח :)

 

עכשיו לגבי לחץ גלגלים תמיד תקין אני כול הזמן עוקב אחרי העיניין גם הפורנט שלי תקין עשיתי כיווון ובאלנס.

לגבי בלאי משאבת הגה זה נראה לי הגיוני וכנראה שזה מה שאני אעשה אני אתן אותה לשיפוץ.

מישהו יודע להאריך כמה זה יעלה לי?

וחוץ מזה יש לי נזילה קלה במסרק.

אם אני משפץ את המשאבה יש צורך לשפץ את המסרק?

הנזילה מזערית ולא משמעותית כי כמות השמן היגוי לא יורדת.

פשוט על המסרק יש כזה כמו זיעה של שמן.

 

חוץ מזה גם עשיתי FLASH למערכת ההיגוי שלי כי חשבתי שזה יכול לעזור להחיזר לי את ההגה למצב שהוא מתנהג כמו שצריך.

אבל כמובן שזה לא עשה כלום :)

×
×
  • תוכן חדש...