Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פורום נכבד שלום רב,

 

אני קרוב להישבר וזקוק לעזרתכם. אני מחפש רכב קטן ואמין (תחזוקה נמוכה - לא רוצה מוסכים), מנוע חזק וגיר ידני.

אחרי צירוף כל השיקולים החלטתי לחפש סקודה פאביה (עד מודל 04') או סיאט איביזה (03') בדגם של 101 כ"ס. לצערי, אחרי חודשיים וחצי, אני לא מצליח למצוא. כך גם הונדה ג'אז וטויוטה יאריס.

 

אני לא מעוניין בפיאט פונטו, יונדאי גטס ושברולט אוואו, והבנתי שגם הסיטרואן C3 היא לא מהמשובחות.

 

מה אתם ממליצים לי לחפש? מה דעתכם על פג'ו 206 02' SX 110 כ"ס או רנו קליאו שמשתיהן אני לא מתלהב?

 

ואם כבר קראתם עד כאן, בהנחה שיישבר לי לחפש רכב קטן, על איזו מכונית מעט גדולה יותר תמליצו לי? מה דעתכם על פורד פוקוס 02', ניסן אלמרה 02', קורולה 00' ומאזדה לאנטיס 01'?

 

זקוק נואשות לעצותיכם. ואגב, אם מישהו מוכר פאביה 04' או איביזה 03' - אשמח לדעת.

 

בתודה מראש.

פורסם

ראשית, לא ברור מה אתה רוצה!

מסקודה פאביה עד מודל 2004 לפיג'ו 205 (שזה מקסימום שנת 99) ופתאום לפורד פוקוס?

לפני שאתה קונה רכב, תבדוק מה אתה רוצה!

 

אז ככה:

 

אם לא דחוף לך רכב דיי גדול כמו לאנטיס ופוקוס, אז תלך על רכב קטן טויוטה יאריס.

למרות המחיר הלא זול של הרכב, הוא שווה את הכסף עקב האמינות הגובהה שהוא נותן, הבטיחות והחסכוניות.

 

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=656512

 

 

אם אתה חייב רכב גדול אז תנסה את הקורולה.

גם כאן, מחיר לא זול ביחס לשנתון אבל אמינות, בטיחות, צריכת דלק טובה ביחס למתחרות ובטיחות:

 

 

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=678832

 

 

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=652675

שלומי.

פורסם

התכוונתי כמובן ל- 206 sx 110 כ"ס. נפלה טעות כתיב בטעות.

כמו שכתבתי - אני מחפש קטנה ואמינה עם מנוע חזק וגיר ידני. מה שיוכל להיות התמורה הטובה ביותר לכסף.

 

תודה.

פורסם

ובנוגע ללינקים ששלחת - אני מכיר את הלוחות היטב.

 

היאריס היא נפח מנוע 1000 - כלומר מנוע חלש יחסית.

הקורולה היא אוטומט - מה שאני לא מעדיף.

פורסם

בהחלט. בגלל זה פניתי אליכם - לגבש עוד כמה מכוניות מומלצות כדי להגדיל את טווח החיפוש.

פורסם

באמת התי הולך על היאריס.. ידני, אמין, וגם מהנה לנהיגה בנוסף וגם זול לתחזוקה

היתי הולך על היפניות מבין כל הרכבים שרשמת

פורסם
בהחלט. בגלל זה פניתי אליכם - לגבש עוד כמה מכוניות מומלצות כדי להגדיל את טווח החיפוש.

להגדיל טווח חיפוש לדעתי = להגדיל כאבי ראש והתלבטויות..

נסה למצוא 2-3 דגמים ספיציפיים ולחפש אותם טוב טוב..

בכל מקרה, אני משוחד אומנם, אבל 206 זה רכב מצויין לדעתי, רק חפש במצב כמה שיותר טוב. יש המון אקזמפלרים בשוק.

בהצלחה.

206xs - זה התענוג שמוביל אותי. 8)

פורסם

פונטו ספייס ידנית 80 כ"ס- מאובזרת סחירה מאוד ונוחה לאחזקה.

בתקציבך ייכנס מודל 04-05.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני קרוב להישבר וזקוק לעזרתכם. אני מחפש רכב קטן ואמין (תחזוקה נמוכה - לא רוצה מוסכים), מנוע חזק וגיר ידני.

 

 

קטן-306 קופה אמין=צרפתיה יש יותר מזה? תחזוקה נמוכה-בלי עין רעה,מנוע חזק?170-כ"ס סטאנדרט ו-ידנית.

 

חבר'ה הרכב שלי לא מתאים לו? 306GTI6 חסכונית,נוחה מאוד(סלון מעור) זולה לאחזקה,צורכת כ1ל7/8 ובחוץ1ל11/12.

 

נראה לי עונה על הדרישה לא?

 

אני זמין0542500543:-D

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

×
×
  • תוכן חדש...