Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אילו עזרים יש לנסיעה ברוורס ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה היא לא שלא רואים את הבגז

כן רואים אותו

אבל בגלל שהאוטו גדול יחסית

הוא נותן תחושה של עוד שניה אני עולה על האוטו מאחורי אבל אני כבר לא רואה את הגריל שלו

לסובב את הראש לא יעזור

רואים אותו דבר

 

קיצר אני במצב שאני חונה רחוק מדי וסתם מתקשה בגלל שאני חושב שאין לי מקום אחורה

 

דוגמה: לפני כמה ימים יצא לי לעשות חניה די צפופה .... כדימה אחורה 5 פעמים

ועוצר הכי אחורה שנראה לי

יוצא מהאוטו ורואה שיש לי עוד מטר וחצי :mad:

 

האופציה של התאילנדי לא משתלם... צריך גם לתת לו אוכל

 

מצלמה? אני נראה לכם רוצילד ? עדיף אני יחנה קצת יותר רחוק

פורסם

מתרגלים, בן אדם, מתרגלים.

הרכב הראשון שעליתי עליו אחרי שקיבלתי רשיון היה חיפושית. בחיפושית החלונות שימושיים בערך כמו פריסקופ של נגמ"ש למטרת חניה. והאוטו בכלל כולו חיטובים (?) עגולים שאין לך מושג איפה הם נגמרים.

אז בהתחלה הייתי חונה בקושי עם מרווח של מטרים מאחורה, נמאס לי מזה אז התחלתי לנסוע עוד איזה מטר אחרי שהיה נדמה לי שאני נכנס, וכך יצא שבבית שלי יש על הקיר סימנים בצורת טמבון של חיפושית.

בסוף פיתחתי את התחושה.

כך זה עם הרבה מכוניות שאתה נכנס אליהן בפעם הראשונה - לוקח קצת זמן עד שקולטים בדיוק איפה הקצוות של הרכב.

לא הייתי ממליץ לך על ניסוי וטעיה על קיר החניה אם אין לך טמבון בזנ"ט של חיפושית, אבל לאט לאט הבעיה תפתר מעצמה.

×
×
  • תוכן חדש...