Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

בימים הקרובים אני מתקין נעילה מרכזית +הזעקה.

אני יעשה את זה כפרוייקט מצולם +הסברים.

 

אני צריך רק עזרה קטנה

 

תמונה של הנעילה מרכזית קיימת

על מנת למקם את המנועים נכון.

 

 

תודה רבה

נתי.

פורסם

205 זה קצת יותר קשה מסתם יפנית או קוראנית צילומים אין לי וגם לא יצא לי להתקין ברכב הזה, מה שכן...אל תפחד לחתוך קצת פח אם צריך בכדי למקם את המנועים.

פורסם

תמצא שני חורים לברגים ותמקם שם את המנוע.

אחר כך תשחק עם המוט פלדה שמגיע עם המנועים ככה שיתאים למיקום שלהם, הוא גמיש יחסית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היי צביקה

תודה רבה על התגובה .

אתה מדבר על ה2 חורים שיש שם מין פלאסטיק כזה.

 

אם משהו יוכל לתת לי תמונה אני מאוד השמח .

 

לקדימה ולאחורה.

 

תודה רבה

נתי.א

פורסם

בגלל שהנעילה לא מקורית אז אין מקום קבוע המתקין מרכיב את מנועי הנעילה במקום האופטימלי בדלת גם אם זה כולל חיתוך וקידוח של פח.

פורסם

באמת תודה על הרצון הטוב לעזור .

 

אני היה מסופק בתמונה אבל אני לא מוצא אפילו בגוגל.

 

אם משהו מוכן להרים את הכפפה אני מרוצה עם השמים.

 

תודה רבה

נתי.א

פורסם

יש לי כפתור אחד שלא נפתח באופן מלא עם שאר הדלתות, אני מתעצל לפרק את המנוע שלו כבר 3 שנים בערך.

 

אם יש לך סבלנות לחכות לי עוד כמה שנים, אני מבטיח להעלות תמונה.:wink:

 

מקווה שזה יהיה חודשים ולא שנים, למרות שזה לא קריטי

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

ידידי לא יעזור לך מיקום של מנוע נעילה אורגינלי

מכיוון שהם לא באותה הצורה כמו המנועים החילופחחם שנמכרים בשוק.

כמו כן המנועים האור' יושבים על מנגנון הנעילה עצמו.

לפיכך אל תחכה ותסתמך על תמונה,גש לאוטו תמצא מקום אידיאלי,

ומקם את המנועים.

אם אתה מסתבך אז עזוב שטויות לך למתקין והוא יעשה לך את זה.

היום לוקחים סביב ה500 ש"ח כולל הערכה עצמה.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

700 ש"ח ליתר דיוק. שזה כולל חיבור לאזעקה ופתיחה דרך השלט, מנועים איכותיים (איטלקי ולא סיני) ומנוע חימישי גם לדלת תא המטען כדי שבכניסה לקניון לא יהיה צורך לצאת עם המפתח כל פעם.

על ההתקנה לוקחים משהו כמו 150-200 ש"ח לכן עדיף ללכת למישהו שיודע איל להתקין את זה אופטימלי .

כי אם לא תתקין טוב צפויות לך בעיות רבות החל מחיווט לא טוב ועד אי פתיחה או סגירה של דלתות,שזה מצב לא נעים ביותר אם אתה נועל ולא שם לב שדלת אחת לא ננעלה למשל.

×
×
  • תוכן חדש...