Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם, הגעתי לשלב בחיים מעט יותר בוגר, יותר מחושב כלכלית ומעט יותר בטוח כלכלית, אם זאת באה ההחלטה לשנות את סוג הרכבים שנהגתי בהם עד היום, עד עכשיו לרוב היו לי רכבים ידניים 1400 סמ'ק או 1600 משפחתומטיות.

יש לי כרגע סכום שנע בסביבות ה 50 אלף שקל, הדרישות שלי זה גיר אוטומט, רכב אמין, שיהיה חזק מעט משאר הרכבים על הכביש, שיהיה נוח, מושבים נוחים, רכב שכיף לנסוע בו לנסיעות ארוכות, ראיתי מספר רכבים ושוטטתי ברכבי הרשת, אחרי סיכום של מספר מכוניות בהן שתיים משפחתיות אבקש יעוץ, אני מבקש רק מאנשים שהיה להם את הרכב הזה ומכירים אותו מקרוב, זה הולך להיות שרשור ארוך אם המון שאלות מצידי אך אני מבטיח תמונות ביום שאקנה את הכלה החדשה.

מבקש יעוץ לגבי:

פג'ו 406 משנת 2001-2002 מנוע 2000 סמ'ק בלבד אוט'.

סובארו B4 משנת 2000-2001 מנוע 2000 אוט'.

סיטרואן C-5 מנוע 1800 משנת 2002 אוט'.

פולקסוואגן גולף משנת 2001 מנוע 2000 סמ'ק אוט'.

אודי A3 משנת 2000 מנוע 2000 סמ'ק אוט'.

 

אשמח לקבל חוות דעת ביחד או לחוד על כל אחד מהרכבים, לגבי צריכת דלק, עלות מוסכים, אמינות, בעיות מיוחדות, חוות דעת על הנוחות הביצועים המנוע הגיר והחשמל וכולי...

מצטער אם אני חוצפן ובא בבקשות מיוחדות, אך זה נורא חשוב לי לשלב הזה בחיים, שאני מרגיש שאני מרשה לעצמי אחד מהרכבים הנ"ל.

המון תודה, בתקווה שאני אקנה משהו בדגש על הפג'ו 406.

כפיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

My two cents (מהיכרות קרובה):

אם אתה מחפש משהו שיהיה יותר חזק משאר המשתמשים על הכביש, אתה מדבר על גרסאות V6 (שלושה ליטר) של 406 ו C5.

גרסאות ה- 1.8 סבירות, לא יותר. גרסאות 2.0 - ממוצעות.

 

גולף? A3 ? איך אתה מונה אותן באותה הנשימה עם שתי מכונות נהיגה אצילות שכאלה ? :wink:

פורסם

לא מחפש משהו מפלצתי, מחפש משהו מעל ההממוצע סביב ה 150 כוחות סוס.

לגבי השאלה על האודי, התכוונתי ל 2001, מנוע 1800.

מונדאו לא אהבתי, מעולם לא אהבתי פורד, לא מושכת אותי, היא יפה מפנקת, אבל אין בה משהו מיוחד כמו ה 406.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...