Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מחפש רדיו דיסק לרכב לפי המאפיינים הבאים:

 

1. חייב להיות של pioneer

2. חייב לעלות עד 1000 ש"ח

3. חייב לקרוא שמות של שירי mp3 גם ברוסית

4. עדיף שתהיה הכנה ל-USB

5. עדיף שתהיה הכנה ל-bluetooth

6. עדיף שיהיה אפשר להוציא ולהכניס דיסקים בלי לפתוח את הפאנל כלומר הפאנל צריך להיות עם חריץ

 

על איזה דגם הייתם ממליצים?

(אני יודע לחפש בזאפ ובאתר פיוניר לבד,הבעיה זה למצוא את סעיף מספר 3 ברשימה שלי)

 

תודה מראש.

There is no fate but what we make for ourselves

פורסם

למה רק פיוניר ?

יש דברים טובים יותר בסכום זהה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם אתה כל כך מוכשר ויכולת לעשות את כל זה..

איך לא חשבת על לשלוח להם (לפיוניר) מייל?! :?:

:idea::idea::idea:

כנס לאתר (אפילו הישראלי - הם מאוד אדיבים) ושאל אותם איזה מכשיר (מבין כל אלה שמצאת שעונים על כל הדרישות שלך..) תומך בכתוביות ברוסית.

יתכן ואפשר להוסיף את האופציה הזו.. (באיזה עדכון גרסה או משהו כזה-תברר גם).

ערב טוב ובהצלחה, מאור.

נ.ב - אם אתה לא מסתדר (עם יכולות כמו שלך.. לא נראה לי שלא תסתדר.. :wink: ) אז דבר איתי..

:wink: ". Alfa Romeo Alfetta 1982 :king: - "There are a lot of good sports cars on the road. I know, I pass them all the time"

!JBL

פורסם

מאור,

 

ההערה שלי בסוף היתה בשביל כל אותם מתחכמים שרושמים "תשתמש בחיפוש"

במקום באמת לעזור.

אני יכול לשלוח להם מייל אבל אין לדעת כמה זמן יעבור עד שאקבל תגובה,

חשבתי שמישהו מחברי הפורום נתקל במשהו דומה/גם חיפש את מה שאני מחפש ויוכל לייעץ.

אז באמת אין צורך בכל הציניות הזאת.

 

gsi16v,

 

כמו מה?

 

borka,

 

ממה שהבנתי מאתר פיוניר הרוסי,שם זה כן תומך.

 

 

 

ערב מצויין לכולם.

There is no fate but what we make for ourselves

פורסם

מצטער, אל תעלב זו ממש לא היתה הכוונה..:wink:

בקשר לזמן תגובה שלהם.. אל תדאג (אני מדבר מנסיון) הם עונים דיי מהר..יום יומיים גג.

אתה מאוד לחוץ? שלח להם, או אפילו תתקשר ליבואן (עוזי רדיו) זו הדרך הבטוחה ביותר לדעת.

ערב מצוין גם לך!

:wink: ". Alfa Romeo Alfetta 1982 :king: - "There are a lot of good sports cars on the road. I know, I pass them all the time"

!JBL

פורסם

gsi16v,

 

כמו מה?

.

JVC ו קלריון שניכנסים בתקציב הזה

 

מעבר לכך אם אתה משתמש בפלאפון בשפה שאיהנ אנגלית או ערבית אז לא מובן לי למה צריך BT, הרי את כל השיחות אתה תיראה בגיבריש

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יגאל-בנץ,

 

תוכל בבקשה לתת דגם ספציפי?

אני לא מוצא קנווד 436.

 

gsi16v,

 

תודה,אני אבדוק.

 

יש למישהו ניסיון עם פיוניר דגם DEH-P4900IB?

There is no fate but what we make for ourselves

פורסם

יש לי נסיון עם P5900IB מכשיר דווקה מעולה עם הרבה פונציות...

3 יציאות למגבר מעל ל 2.2 V לכל יציאה..

IPOD בלוטוס מוכן..\

אם אתה מעוניין לקנות שלך הודעה פרטית עם סכום שאתה מעונייןL:P

יום טוב

HU:Pioneer 5900IB,SUB:kicker cvr 12" 400 RMS Comp:clif designs,AMp:rockford P450.4

Car:>>>>HoNda :Accord

פורסם

אהלן חברה,

 

בסופו של דבר מצאתי את הרדיו דיסק המתאים,אבל אין לי מושג איזה רמקולים צריך לשים.

אני לא פותח ת'רד חדש אלא ממשיך פה.

 

אז ככה,הרדיו דיסק הנבחר הוא kenwood kdcmp435u.

בינתיים אני לא קונה לא מגבר ולא סאב,רק 4 רמקולים.

על מה הייתם ממליצים?

 

אני שומע מוזיקה בכל הסגנונות.

עוצמה קצת יותר חשוב לי מאיכות.

תקציב-עד 1000 ש"ח ל-4 רמקולים.

מידות - 6.5 גם מקדימה וגם מאחורה.

 

הבנתי גם שעוצמת הרמקולים צריכה להתאים לרדיו דיסק.

הרדיו דיסק שלי הוא 4X19 RMS,מישהו יכול להסביר כמה watt rms אני צריך לחפש ברמקולים?

 

תודה רבה.

There is no fate but what we make for ourselves

×
×
  • תוכן חדש...