Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או קיי אז ככה לאחר הרבה ישיבות קבינט אני לא מצליח לבחור אלו סטים יככבו אצלי ברכב

אני פונה אליכם לעזרה :]

 

ככה מקדימה 2 סטים

ומאחורה סט אחד

 

מה שעומד על הפרק זה

ההיבריד אוביישן

פוקל KF

הרץ היי אנרג'י

 

אלו לא סטים ברמה הגבוהה מאחר ומדובר על 3 סטים משמע הרבה כסף משמע רוני מממן בלבד :)

אני צריך סטים חזקים משמע שיעמדו עם הסאבים (אפילו קצת) :)

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רוני הKF זה הדגם עם הT47 וזה טוויטר זוועה. וזה גם דגם של 80RMS

לעומת זאת ההייבריד קצת יותר בועט אבל הטוויטר שלו (יצלבו אותי פה על זה) בכנות לא משהו.

מרגיש לי קצת שמן מדי, נכון הוא חם ועוטף אבל הוא יותר מדי חם ועטף. אין לו חדות מינימלית אפילו.

מעל 12KHZ הוא פשוט מרוח מדי.

להיי אנרג'י יש מידבאס שובר צלעות. והטוויטר שלו יודע לנגן בגבוהים. הוא לא יורד נמוך כמו הMT22

אבל לדעתי לא צריך את זה.

הוא מוצהר 125 אבל רצוי לתת לו יותר ואפילו בי אמפינג כדי ממש לפתוח אותו.

לדעתי ההרץ מנצח פה. (מה גם שהוא הזול מכולם ומבחינת תמורה למחיר הוא בטח מנצח.)

זאת דעתי.

בברכה

גיל אסרף.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

אני אישית ממליץ על המוראל אבל עם כבר אתה הולך על המוראל אז תוסיף עוד 200 ש"ח ותקנה את האיליט... יותר חזקים יותר איכותיים... יש לי את הסט הנ"ל והוא רציני מאוד....

בהצלחה.

פורסם

למה עוד אופציות כשה-XXX עולה 300$ בודדים?!

אתה הולך להתקין סט אחד או יותר? יש לך הרבה באס בכוננות כמו שאני רואה בחתימה!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

שמעתה משהו מהסטים האלה, מה נישמע לך הכי טוב? לישאול את השאלה הזאת למישהו שלא נוסע ולא יסע ברכב שלך. זה לא יתן לך שום דבר. זה שמישהו יכנס ויגיד שKF זה החלום שלו זה לא אומר שמהרמקולים האלה אתה תהנה.

עוד משהו בקשר לטוויטר TN47..! הטוויטר הגבוה יותר של פוקל זה TN52 הוא עשוי על אותו עיקרון כמו ה TN47 ולא ישתנו הרבה דברים בין עם זה TN47 או TN52. בזמן שמדובר על בחירות בין פוקל למורל. שזה שינוי הרבה יותר רגיש.

אני לא ממש מבין, מה המשורר רצה להביא בזה. שKF בא עם TN47. ומה היה, עם זה היה TN52?

פורסם

רומן אתה קצת מעליב :]

כמובן ששמעתי את הסטים הנ"ל וכמה כמה וכמה פעמים אפילו :]

 

הסטים האלה הם האפשרויות שאני מוצא הכי לנכון לבחור בינהם

הבדל המחיר -

ההבריד הכי יקר

לאחר מכן הפוקל

ולבסוף היי אנרג'י

 

הרבה אמרו לי שכדאי ללכת על פוקל דווקא בגלל הטוויטר

כן אני לא כל כך אוהב אותו אבל לאחר משחק של כמה אפשרויות איתו הגעתי לתוצאה נחמדה ++ ככה שהוא לא בעיה עבורי .

 

רק לשם רענון - הסטים יצתרכו להתמודד עם סאבים שיאכלו 3000 RMS במקרה הטוב (מערכת חשמל למופת)

פורסם

מאחר ואתה צריך להיתמודד עם המון באס, אז לדעתי אתה צריך לחשוב על תוספת של איזשהו מיד ל 3 הסטים מה שאומר סט 3 חלקים + 2 סטים של 2 חלקים, האופציה הכי טובה לדעתי זה היי אנג'י 3 חלקים + 2 סטים של 2 חלקים.

פורסם

לא הבנתי, אתה רוצה להתקין 3 סטים זהים? או שיש מקום לקומבינציות?

 

ההמלצה שלי היא גם היי אנרג'י, אם אתה יכול לשדרג לטויטר של ספייס - יופי יופי. :-P


×
×
  • תוכן חדש...