Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מבין מאיפה אנשים שואבים את ההכללות האלו.

כל הזמן נכנסים לקטגוריות מטופשות של SQ וSPL.

"הייבריד זה לא מספיק חזק", "סט כפול של פוקאל" ועוד כל מיני הגיגים למינהם.

 

רוני, אין לך שום צורך בסט כפול מקדימה, 2 טוויטרים יאכלו לך את האוזניים עם יותר דציבלים מאשר הסאבים.

 

תיקח לך כל סט 3 חלקים תגביר אותו כראוי, אתה יכול לחזק במידבאס נוסף וזה יעשה את העבודה.

תיקח אילייט 3 חלקים+עוד מידבאס נוסף.

הרץ היי-אנרג'י 3 חלקים + מידבאס נוסף.

פוקאל K3P יעשה את העבודה גם לבדו, למרות שגם פה אתה יכול להוסיף מידבאס נוסף.

DLS אולטימייט 3 חלקים +מידבאס נוסף.

 

אני יכול להמליץ בחום על ההיי-אנרג'י 3 חלקים שהוא נותן תמורה פנטסטית למחיר.

ההייבריד אוביישן הוא גם אחד הסטים האהובים עליי ומאוד דומה לו(למעט הטוויטרים) זה הDLS רק שההייבריד הוא לא 3 חלקים וזה קצת חסרון.

 

 

אם מישהו חושב שסט 3 חלקים שמוגבר כראוי(וכראוי זה לא JBL מהדיוטי פרי) לא יהיה מספיק חזק גם לאחר הוספת וופר נוסף הוא מדמיין.

הספק זה לא מילה גסה, וSQ זה לא 40 וואט RMS לסט.

גם בSQ צריך מינימום של 130DB כדי להתחרות, אחרת יורדים נקודות:).

כל סט איכותי יתן עוצמה גבוהה כאשר יוגבר ויותקן כראוי.

under construction..

פורסם

אני חושב גם שיש צורך בסט 3 חלקים טוב וזה יספיק,



אבל ממה שהאיש ציין -

הייתי עובד בסדר הזה:

1- הרץ

2- פוקאל

3- מורל

 

בהצלחה,

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

העניין הוא שאתם שוכחים דבר קצת קטן אבל חשוב .

סט 3 חלקים צריך הגברה - אני לא מתכוון לעבוד בפאסיבי

 

אבל - זאת אומרת עוד מגבר ! פה נכנסת הבעיה

 

דבר שני אני לא יכול לוותר על סט אחורי כי אז אני צריך לזרוק את הרדיודיסק לפח :p

 

כרגע לפי חישוב של בערך אני צריך מעל 200 אמפר שזה דיי מכובד ויקר

 

לכן אני מתכוון לעבוד עם 3 מגברים בלבד - 2 מתוכם זה מונובלוקים ואחד 4 ערוצים חזק .

 

כרגע 3 חלקים מקדימה יורד מהפרק מאחר ועם 120 RMS בפאסיבי לא יתן לי כלום .

במקרה ואני ירגיש צורך דחוף להוסיף מיד - רק אז אני יוסיף .

 

כרגע יש כיוון על טווירים מקדימה בלבד :\ היום נרכוש אותם ,ונראה איך מתקדמים :)

פורסם

מה דעתך על המידבאס של האוטופיה הישן ? נראה לי שהוא מאוד מתאים אם תוכל למצוא אותו . לא יודע איך וכמה הוא עולה , אבל אצלי הוא ברשימה האישית במקום השלישי לגבי מידבאסים (לכשיגיע הזמן לעשות עם זה משהו )

 

איזה טוויטר אתה קונה ?

בברכה יהודה

פורסם

אני יכול להמליץ בחום על ההיי-אנרג'י 3 חלקים שהוא נותן תמורה פנטסטית למחיר.

אם מישהו חושב שסט 3 חלקים שמוגבר כראוי(וכראוי זה לא JBL מהדיוטי פרי) לא יהיה מספיק חזק גם לאחר הוספת וופר נוסף הוא מדמיין.

הספק זה לא מילה גסה, וSQ זה לא 40 וואט RMS לסט.

גם בSQ צריך מינימום של 130DB כדי להתחרות, אחרת יורדים נקודות:).

כל סט איכותי יתן עוצמה גבוהה כאשר יוגבר ויותקן כראוי.

 

ניר, "בתחרות" האחרונה בעפולה מקום ראשון זכה בדיוק הסט אפ הנ"ל. סתם נ"ק למחשבה.:idea:

פורסם
העניין הוא שאתם שוכחים דבר קצת קטן אבל חשוב .

סט 3 חלקים צריך הגברה - אני לא מתכוון לעבוד בפאסיבי

 

אבל - זאת אומרת עוד מגבר ! פה נכנסת הבעיה

 

דבר שני אני לא יכול לוותר על סט אחורי כי אז אני צריך לזרוק את הרדיודיסק לפח :p

 

כרגע לפי חישוב של בערך אני צריך מעל 200 אמפר שזה דיי מכובד ויקר

 

לכן אני מתכוון לעבוד עם 3 מגברים בלבד - 2 מתוכם זה מונובלוקים ואחד 4 ערוצים חזק .

 

כרגע 3 חלקים מקדימה יורד מהפרק מאחר ועם 120 RMS בפאסיבי לא יתן לי כלום .

במקרה ואני ירגיש צורך דחוף להוסיף מיד - רק אז אני יוסיף .

 

כרגע יש כיוון על טווירים מקדימה בלבד :\ היום נרכוש אותם ,ונראה איך מתקדמים :)

 

ל-3 חלקים יש פיתרון => מגבר 6 ערוצים, 4 ערוצים לטוויטרים ולמידים, ושני לטוויטרים מאחורה (אולי גם מאחורה אתה רוצה 3-WAY? :wink:)

חוץ מזה יש אתה מחפש איחות וגם עוצמה (SQL), אז אני היתי ממליץ על HERZ, למרות ואני אוהב צליל של מורל, שהם לא ממש מתעמים לכול מוזיקה כמו HERZ, משכן הם גם חזקים ואומדין טוב מעוד בהחברה אקטיבית, אפילו יש אפשרות לחבר אקטיבי דרך קרוס שלו.

פוקל גם יכולים להתים לך, מכוון שהם עבדים טוב בחיבור פסיבי, אבל צליל שלהם גבועים לא לטעמי.

אני מחליף סט קדמי שלי ל-9 אינץ מידבאסים של ELATE או SUPREMO ולמידים CD-54, וטוויטרים SUPREMO. זה החלתה שלי.:twisted:

תהמין לאוזן שלך, ולא לאחרת :wink:.

פורסם

טוב לאחר מספר וויכוחים התוצאה תיהייה ככה

 

סט כלשהו מקדימה 3 חלקים כבדים ! רצח ! :]

 

שיחוברו על ידי קרוס פאסיבי בהתאמה אישית

 

ומאחורה ישב סט 2 חלקים חזק גם כן

ללא קרוס רק חיתוך על ידי נגד בטוויטר .

 

כשהקור הזה יפסיק ואני יוכל להמשיך את העבודה על הבניות

יהיו עידכונים .


×
×
  • תוכן חדש...