Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את הפוקל וההרץ בגרסאת 3 חלקים עם הוופר המשופר כביכול והוא לא מתקרב לוופר של הפוקל בהגברה פאסיבית, אבל במבט כולל הסט טוב מאוד

באקטיבית הוא לא רע בכלל,

 

הפוקל בפאסיבית יהיה בעייתי עם הטוויטר

 

כדי להתמודד עם הסאבים המינימום שאתה צריך זה הגברה אקטיבית לוופרים של הסט הקידמי, דבר שיפתור לך את עניין הטוויטר של פוקל

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בלי שדרוגים ובלי הוונטות :]

 

רק 3 סטים ללא הקרוסים שלהם זה מה שהולך להיות , אה ורק סטים 2 WAY אולי בהמשך יבוא עוד מיד CDM כנראה .

תלוי בסאונד המתקבל .

 

אני לא מחפש איכות איכות או כמו שבפורום התחיל לרוץ האימרה SQ

כי זה לא הכיוון שלי

אני רוצה לשמוע מוזיקה בכייף "בדיילי" שלי

אבל שתיהייה בעוצמה חזקה

זהו זה .:]

 

חפרתי לכם בשכל , לא נורא תסבלו .

פורסם

רוני, אני הייתי הולך על הסטים הכי חזקים, ולא משנה אם הטויטר צורח או לא. כי בכל מקרה, מכמות הבאס שתהיה לך באוטו, הטויטר יהיה נעים לאוזן, מניסיון (מי כמוך יודע איזה ניסיון :-), למרות שמדובר על ה-MT22 אצל אחי, אבל בלי הבאסים דיי קשה לשמוע אותם כי הם דיי צווחים, ושאני מחזיר את הסאב לפעולה, שומעים יופי יופי) :-P

 

בהצלחה! אנחנו עוד ניפגש הרבה עד אז :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אתה יכול להשים K3P בקדימה ואם יחסר לך סאונד תמיד תוכל להוסיף סט יותר פשוט לאחורה

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

אני הייתי באמת מוריד את המורל מהרשימה.

ההי אנרג'י בעל מיד טוב מאוד ובועט. וגם טוויטר טוב.

הפוקל מיד מעולה טוויטר ממש לא לטעמי.

אם יש מקום לשילוב אז הוופר של הKF עם טוויטר של הרץ.

אם לא אז ההי אנרג'י.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
בלי שדרוגים ובלי הוונטות :]

 

רק 3 סטים ללא הקרוסים שלהם זה מה שהולך להיות , אה ורק סטים 2 WAY אולי בהמשך יבוא עוד מיד CDM כנראה .

תלוי בסאונד המתקבל -אם אתה לא עובד עם הקרוסים אז תיקנה בניפרד 4 מיד באס של אלייט 2 בכל דלת מקדימה +CDM 1 וMT23 או סופרימו מאחורה תחליט אוליי הייבריד

זה ניראה האופצייה הכי טובה למה שאתה מחפש בימקום ליקנות 3 סטים ואח"כ לחפש קונים לקרוסים אתה יכול לחסוך בעלויות

 

אני לא מחפש איכות איכות או כמו שבפורום התחיל לרוץ האימרה SQ -רוני גם באס חזק זה איכות

 

חפרתי לכם בשכל , לא נורא תסבלו -עם צמד BL15 ניראה שאתה תיסבול יותר

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

עם כזה באס לדעתי זה זוג וופרים של K3P בכל דלת + מיד K2P בכל דלת + טוויטר כלשהו אפשר גם TN52 בכל צד..

כל זה על טרי אמפינג מאסיבי יתמודד יופי טופי עם הבאס!

 

או לפחות וופר 7-9" (נגיד של סקאן ספיק) בכל דלת + מיד 5.5 בכל דלת + טוויטר כאהבת נפשך.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

נירא לי אתה עושה פה סלט. אין וופרים של K3P.יש וופרים מסידרת K2P זה אומר סידרת K אפגרייטיד. שתיי ןןפרים של K2P ומיד של K2P שזה בעצם אותו וופר, או שוופר בגודל אחר (קטן יותר).

 

חוץ מזה בין וויפה לבין פוקל יש הבדל עצום בסאונד. לוויפה חסר מאוד את הפאנץ' הזה של פוקל. אולי הם אמיתיים יותר, אבל זה לא אומר שזה מה שבן אדם רוצה. לא תמיד RTA שטוח זה מה שטוב. אפשר לנסות לשים וופר של סקאן ספיק, מיד של K2P. ב גודל 4 אינץ בנפח ניפרד. וטוויטר לטעמך. לחתוך הכל אקיטיבית. בעזרת HU ומגברים. או ששתי וופרים של סקאן ספיק. מיד של CDM54 וטוויטר של סופרימו. אז תקבל תמונה אמיתית יותר. אבל זה לא אומר שזה מה שתוהב.

בהצלחה.

פורסם

רוני, אני רואה שהתחלת עם הפרויקט! סחטיין! שיהיה המון בהצלחה!

מקווה שאחרי התרד הזה לבחירת הסטים ישמעו משהו בסוף.. ושהסאבים לא יבלעו אותם.. :lol:

קיצר פעם הבאה שנתראה אני מקווה שיהיו רמקולים על הדלתות ולא רק פח.. (לא רציני לאחד כמוך 8) )

דרך אגב מה הולך עם הריפודים? איך מתקדם?

ערב מצוין, מאור.

:wink: ". Alfa Romeo Alfetta 1982 :king: - "There are a lot of good sports cars on the road. I know, I pass them all the time"

!JBL

פורסם

דאבל KF ללא ספק,את הבאס מן הסתם אתה לא צריך מקומפוננט,גם ככה לא תוכל למשוך את הבאס קדימה עם 3K רעידת אדמה מאחורה.אתה צריך בעיטה חזקה מקדימה וזה מה שתקבל מפוקל.גם מיד 7" של סקאן ספיק נשמע לא רע בכלל (חלומי :cry:),בכל אופן פוקל עם הגברה אתלטית=ריסוק ביצים

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

בוא נגיד שהוא לא נגרר. נגיד, שהוא אחד מהגוררים :-P

ונגיד שיהיה שמח ובעיקר כואב (לאוזניים). ונוסיף שיהיה בהצלחה (כי עד שזה יהיה, יהיה לי 20+) :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...