Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:roll:

 

יש לי "ספר" שלם על הסובארו הזו עם כל המידע שאתה צריך (מעיין היינס) שקיבלתי פה מחבר פורום. בדרך אליך למייל.

 

חברים, הספר לא עולה דרך המייל. להלן קישור להורדה שלו (נא להפסיק להפגיז אותי בה"פ).

תודה רבה וקרדיט מלא למי שנתן לי את הספר מלכתחילה, הלא הוא בוקי התותח.

 

בתחילת הספר, רשומה כתובת והערה של המחבר לאן לשלוח לו 4$ כאות תודה.

 

מהרו להוריד, כי האתר לא יחזיק את הקובץ לעד.

 

הקישור : פה

subaru.JPG

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

יש לי ספר נהג (הספר שמגיע עם הרכב) של סדרת הלאונה, סרוק בפורמט PDF.

 

הספר בעיברית, ומתייחס לשנת דגם 1990.

לא נראה לי, שהיו שינוים מהותיים בין 1987 ל 1990.

 

אם יש מתעניינים, אני יכול לשלוח במייל.

 

 

פורסם

לגבי השמן, בסובארו שלי לא היו נזילות בכלל, ואז בטיפול 10 האחרון (90K) מילאו לי 10W40, והוא "הזיע" את כל השמן החוצה, כל המנוע שלי עכשיו מלוכלך...

:(

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדיף לנעול את ההילוך ברוורס ,כך שבמקרה ותירצה לחנות את הרכב בעליה\ירידה מומלץ (בנוסף לבלם יד) לשלב גם הילוך נמוך (בלימת מנוע).

פורסם
לא כ"כ הבנתי מי אמור להיכנס בי כשאני בחניה. סתם משוגע שמאבד שליטה יכול להכנס ברכב שלך (אבל אם אתה בחניה סגורה אז זה משהו אחר)

 

בכל מקרה מ-1986 (שבה הותקן הרב בריח בסובארו שהייתה לי) ועד 2008 - לא קרה שום דבר מתרחיש האימים שלך. יופי לך

לא יודע על סמך איזה ניסיון אתה מבסס אותו. אני מבסס אותו על המקרה הזה לחלוטין שהיה אצלי ברחוב מתחת לבית לפני 4 שנים שבו הלך הרכב של השכנים שלי כי הם הכניסו הילוך רווורס ונהגת מטומטמת נכנסה ברכב שלהם שנכנס ברכב שלנו שנכנס באופנוע שחנה , כן כן הזוי לחלוטין, הרכב שלנו עבר טוטל לוס, לרכב של השכן שחנה הלך הגיר,כי הוא היה ברוורס, והאופנוע אם אני לא טועה אולי היה לו קצת מזל

 

מה שבטוח - בהילוך חמישי הרכב לא יוכל להתניע אפילו. להתניע כן, ולדרדר אתת הרכב גם כן

 

אני מקווה שהבנת את מה שניסיתי להסביר.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

בוא תסביר לי איך הרכב יתניע בהילוך חמישי.

מחכה להסבר - כי לי זכור שכאשר הייתי שוכח לפתוח את ידית ההילוכית, האוטו היה קופץ ונכבה מיד.

פורסם
בוא תסביר לי איך הרכב יתניע בהילוך חמישי.

מחכה להסבר - כי לי זכור שכאשר הייתי שוכח לפתוח את ידית ההילוכית, האוטו היה קופץ ונכבה מיד.

כי בזמן שנתת סטרטר לא לחצת על דוושת הקלטץ' ואז הרכב היה קופץ .

ובלי קשר למקרה, רצוי תמיד ללחוץ על הקלאץ' בגיר רגיל ועל הברקס באוטומט כשנותנים סטרטר כי אז הסטרטר פחות מתאמץ .

וחוץ מזה מנעול גיר בידני זה ממש בדיחה, כי לנסר את ידית ההיללוכים (לפחות בסובארו ) זה מש לא בעיה זה כלה חתיכת ברזל שאפילו עם מספרי ברזל גדולות או מסורית קטנה אפשר לחתוך. ושמעתי שגם אפשר לכופף את הפחית של הרב בריח אבל בזה אני לא ממש בטוח.

מה שבטוח באוטומט זה כבר יותר מורכב, צריך לחתוך את המנעול עצמו

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...