Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

אני עומד לקבל רכב מהעבודה (קבוצת רישוי 2).

יותר חשובים לי הכוח וההתנהגות לעומת נוחות נסיעה (לכן ירדו המגאן, C4, הפוקוס העצלות וחברותיהן)

הגעתי למצב שאני מתלבט בין מזדה 3 אקטיב לבין הסיוויק (דגם LS, של ציי רכב). שתיהן משנת 2005.

 

כמה שאלות:

1. מי מהן יותר חזקה? (או פחות עצלה נקרא לזה)

2. מי מתנהגת יותר טוב/מהנה יותר לנהיגה?

3. כמה כריות אויר לכל אחת מהן? לא הבנתי אם למזדה יש 2 או 6 כריות אויר

4. האם הדגם הזה של הסיוויק גם הורכב בטורקיה או שזה כבר עבר ליפן ב-2005?

5. מה הנטייה שלכם מבין ה-2 האלה?

 

תודה,

אורון

פורסם

לי יש סיוויק 2005 דגם ES ...הLS אם 2 כריות אויר אני הייתי הולך על ההונדה בגלל שהאוטו ממש טוב וחסכוני אני מאוד מרוצה מהרכב הוא נוסע ממש טוב ובלי תקלות זה רכב שאתה שם תמפתח ונוסע אם תילך למוסך שלהם בארז חיפה לא חושב שתיתקל פעם בהונדה שיש לה תקלה או משהו כזה ...מזדה כול רכב 2 יש על הכביש זה כבר מגעיל גם שתרצה למכור אותה יהיה לך קצת קשה למה זה יצא וביקוש לא תוכל להתכווח על המחיר לא יודע אני הייתי בוחר בהונדה היא גם יותר חזקה ומהירה במיוחד בשיבל מנוע 1.6 החיסרון היחידי שלה שהכסא שלה נמוך אני די מרוצה אבל תעשה תשיקולים שלך אני ממליץ הונדה ולשאלתך אם היא הורכבה בטורקיה לא חושב שיש בעיה בזה שהיא בטורכיה איכות הפלסטיקים והגימור שלה מצוין ההונדה מתנהגת יותר יפה וסוחבת יפה בעליות

פורסם
שלום לחברי הפורום,

אני עומד לקבל רכב מהעבודה (קבוצת רישוי 2).

יותר חשובים לי הכוח וההתנהגות לעומת נוחות נסיעה (לכן ירדו המגאן, C4, הפוקוס העצלות וחברותיהן)

הגעתי למצב שאני מתלבט בין מזדה 3 אקטיב לבין הסיוויק (דגם LS, של ציי רכב). שתיהן משנת 2005.

 

כמה שאלות:

1. מי מהן יותר חזקה? (או פחות עצלה נקרא לזה)

2. מי מתנהגת יותר טוב/מהנה יותר לנהיגה?

3. כמה כריות אויר לכל אחת מהן? לא הבנתי אם למזדה יש 2 או 6 כריות אויר

4. האם הדגם הזה של הסיוויק גם הורכב בטורקיה או שזה כבר עבר ליפן ב-2005?

5. מה הנטייה שלכם מבין ה-2 האלה?

 

תודה,

אורון

 

אענה לך באופן גורף.

 

לטעמי, המזדה 3 תיהיה בחירה עדיפה על פני הסיביק דור קודם.

 

היא מתקדמת יותר, ומהנה יותר לנהיגה מהסיביק.

 

חסרונה בא לידי ביטוי בצפיפות במושב האחורי.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

הסיוויק מרווחת מאוד ובעלת ריצפה אחורית שטוחה, תא מטען גדול, מנוע וגיר מצוינים והרכב מהיר, ובנוסף חיסכונית מאוד בדלק,

לעומת המזדה שהיא צפופה, בעלת תא מטען קטן וצריכת דלק גבוהה יותר ובעלת סחיבה פחות טובה, אך למרות זאת אני חושב שהמאזדה טובה יותר ומתקדמת יותר עיצוב, אחיזה והתנהגות כביש, עם החסרונות שלה קריטים עבורך קנה את הסיוויק אם לא את המאזדה.

אופציה שלישית היא לקנות מאזדה 3 עם 5 דלתות ובדגם הזה המרווח הפנימי טוב יותר וניצול תא המטען נוח יותר.

עוד אופציה הכי טובה אם אין בעית תקציב הונדה סיוויק שנת 2006 הדגם החדש.

פורסם
לעומת המזדה שהיא צפופה, בעלת תא מטען קטן וצריכת דלק גבוהה יותר ובעלת סחיבה פחות טובה,

 

צפופה - הכל יחסי. זוג +1 או זוג +2 לא ירגישו צפיפות. ברכב יסעו 4 מבוגרים יחסית בנוח.

 

 

 

אך למרות זאת אני חושב שהמאזדה טובה יותר ומתקדמת יותר עיצוב

 

בגדול יש לי קצת בעיה אם העיצוב הכללי של הסיויק, היא נראת ערוכה וצרה.

 

אופציה שלישית היא לקנות מאזדה 3 עם 5 דלתות ובדגם הזה המרווח הפנימי טוב יותר

 

לא ממש הבנתי כיצד?

 

סיויק 2006 עדיפה מבחינת המנוע, אך בתחומים אחרים הרכבים די דומים. אין הבדלים משמעותיים לפה או לשם.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

מבחינת התנהגות הכביש, אחיזת הכביש ובעיקר מע' ההיגוי המאזדה 3 היא עשר ליגות (אולי 20) מהסיויק שמבחינה דינאמית מדובר על רכב בינוני מאוד.

למאזדה מע' מתלים עדיפה ומתקדמת יותר ובסך הכול מבחינה דינאמית לא תוכל למצוא גורם מוסמך שיגיד לך אחרת.

אם באמת הנאה מנהיגה עומדת בראש מעיינך אל תתלבט בכלל.

 

תחום הביצועים היחיד בו עולה ההונדה זה המנוע העדיף אבל אם התנהגות כזו, מי בכלל רוצה לנסוע מהר? אלא אם ביצועים בקו ישר נחשבים בעינך להגדרה של התנהגות.

המאזדה מאובזרת יותר בעלת 6 כריות אויר ובסך הכול היא מודרנית ועדיפה על ההונדה.

 

התחום בהם ההונדה עולה על המאזדה זה בתחומים בהם טענת שזה לא מעניין אותך (מרווח, רכות וכו')

 

אגב, לא הייתי פוסל על הפוקוס שלמעט מנוע חלש מציאה תמורה מצוינת.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
הסיוויק מרווחת מאוד ובעלת ריצפה אחורית שטוחה, תא מטען גדול, מנוע וגיר מצוינים והרכב מהיר, ובנוסף חיסכונית מאוד בדלק,

לעומת המזדה שהיא צפופה, בעלת תא מטען קטן וצריכת דלק גבוהה יותר ובעלת סחיבה פחות טובה, אך למרות זאת אני חושב שהמאזדה טובה יותר ומתקדמת יותר עיצוב, אחיזה והתנהגות כביש, עם החסרונות שלה קריטים עבורך קנה את הסיוויק אם לא את המאזדה.

אופציה שלישית היא לקנות מאזדה 3 עם 5 דלתות ובדגם הזה המרווח הפנימי טוב יותר וניצול תא המטען נוח יותר.

עוד אופציה הכי טובה אם אין בעית תקציב הונדה סיוויק שנת 2006 הדגם החדש.

 

 

בן אדם מקבל רכב מעבודה.

לא קראת את ההודעה הראשונה

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
התכוונתי למרווח של הראש הגג גבוה יותר

 

רק במושבים אחוריים, רלוונטי לנסיעות מרובות עם 1-2 מבוגרים מאחורה.

 

בשבילי המושב האחורי בכלל לא רלוונטי, למה להסיע אויר? :wink:

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...