Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חבר חדש וכרגע בונה סטריאו לרכב .

ברשותי כרגע יש רדיו דיסק שלא אקלפיס דגם 3100

מגבר 4004 של חברת ORION

וכרגע אני מחפש קומפוננט עד 1000K בשביל הבמה הקדמית.

בעיקר שומע מוזיקה אלקטרונית (HOUSE).

מחפש המלצות לסט שהטוייטר שלו לא צורם ומיד בעל צלילי אמצע טובים.

פורסם

אתה צריך לשמוע סטים ואז להחליט מה אתה אוהב.

לפי מה ששמעתי עד עכשיו אני ממליץ על הדוקט החדש(יש לי אותו)

הסט שני שמאוד אהבתי או K2P אבל בסוף קניתי את הדוטק בגלל שהפוקאל עולה 2500.

כל הדגמים החלשים של הפוקל פחות טובים.

.

פורסם

אתה בטח מתכוון ל1K. גם ממליץ על הדוטק, החדש זה האוביישן.

קח בחשבון שהוא עולה בסביבות ה1200-1300

:-) just smile
פורסם

ולטעמי הדוטק במחיר הזה הוא הסט הכי טוב שיש. הייתי קונה אותו ללא צל של ספק. אבל זה אני. תלוי מה אתה אוהב.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אם את מחפש טוויטר לא צורם ומיד באמצע לא בועט קח את הדוטק.

אם אתה מתפשר על הטוויטר (לאחד צורם) ומיד בועט קח את ה V2 עולה 1500.

האנרגי לא שמעתי אותו אין לי תגובה לגביו.

.

פורסם

תנסה לחפש סטים של זטק. אם נשארו עוד בחנויות.

המידים שלהם טובים מאוד

לי יש טוויטר שלהם T26 ששייך לסידרת הגרוויטי, צריך להרגיע אותו קצת באקולייזר אבל הוא גאוני פשוט במוסיקה אלקטרונית.

קטעים של סולואים של גיטרות, נשמעים פשוט מעולה.

 

הV2 של פוקאל הוא בכלל אופצייה לא רעה. הטוויטר קצת חד אבל נשמע טוב בסופו של דבר והמיד טוב מאוד.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

מה זה 1000K ?

K = קילו

K = 1000

K = מעלות קלווין

 

תמיר

פורסם
היי אנרג'י , סט פשוט מדהים!

על מגבר של בוסטון אקוסטיק הוא פשוט על-טבעי.

 

היי אנרג'י ב1000 שקל? אולי האנרג'י וגם הוא עולה קצת יותר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

יש לי אתה המורל דוטק אובשיין 6 [החדש]

יושב על מגבר טוב ואני פשוט נהנה מכל רגע איתו, שווה מאוד , קצת יותר מ1K

אבל שווה את המחיר.

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם
אני חבר חדש וכרגע בונה סטריאו לרכב .

ברשותי כרגע יש רדיו דיסק שלא אקלפיס דגם 3100

מגבר 4004 של חברת ORION

וכרגע אני מחפש קומפוננט עד 1000K בשביל הבמה הקדמית.

בעיקר שומע מוזיקה אלקטרונית (HOUSE).

מחפש המלצות לסט שהטוייטר שלו לא צורם ומיד בעל צלילי אמצע טובים.

ב-1000K אתה קונה את המערכת הכי יקרה בארץ כולל רכב שאתה חולם עליו אתה מיתכוון ל-1K ,דוטק אוביישן בחירה מעולה לטעמי אבל אתה צריך לישמוע ליפני שאתה קונה

::FEEL THE {XS} power::

×
×
  • תוכן חדש...