Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
- באנגליה ביטלו לאחרונה את כל הלימודים שקשורים לשואה, מחשש לפגיעה ברגשות המוסלמים.

לא נכון! בדקו את הנושא וזה סתם היה אימייל דפוק שיצא מכל פרופורציה. עדיין מלמדים את זה והם לא יפסיקו את זה כי זה חלק מהתרבות הבריטית ומורשת הקרב שלהם. הם מרגישים טוב עם זה שהם עזרו להציל את היהודים האחרונים שנשארו שם.

 

הבעייה כאן היא התפיסה שאם אדם קיבל פטור מהצבא, אין בו צורך יותר, וזה פשוט לא נכון. צריך לדעת לרתום את כוח האדם הזה למקום בו הוא מביא הכי הרבה תועלת (ראו ערך ספורטאים שעושים שעה בשבוע בצבא).

כן, זה ממש תורם לכולנו העובדה שהם מפסידים כמה שעות בנסיעות, נמצאים שם ואז חוזרים הביתה. זה לא נחוץ.

 

נ.ב - צבא נועד כדי למנוע מלחמות, לא כדי להתחיל בהן.

בעולם אידיאלי... במציאות יודעים שזה לא ככה (שוב, צה"ל הוא שונה)

12345

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפחות מדיווח של קרובי משפחה, אכן הייתה התקדמות בוגע לביטול לימודי השואה. לי דווקא זכור שזה הופיע בעיתון כלשהו, אבל ייתכן ואני טועה. בכל אופן, הבריטים מרגישים טוב עם זה שהם שרדו, ובאופן מדהים, מול גרמניה כמעט לבדם. העובדה שניצלו כמה יהודים בדרך היא אולי עובדה קטנה בכל הנושא.

 

הדוגמא לגבי הספורטאים דווקא באה להראות שכן יש מקומות בהם רואים כי אדם יותר מועיל בתפקיד אחר - לא התכוונתי שצריך להשאיר מישהו בצבא כדי שיבוא שעה בשבוע - ברור שבזה אין תועלת חוץ מסימון V על כך שהוא שירת.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

יודעים מה? יש לי אפילו סיבה מוצדקת שחבר טוב שלי יצא מהצבא בזכותה בלי קב"ן ובלי כלום - פציפיזם. יש אנשים שזה נגד העקרונות שלהם להחזיק נשק בידיים, ואין שום סיבה שיכריחו אותם לעשות את זה. ובגלל צריכים לשלול לו את הרישון? בגלל שהוא לא מוכן לעשות דבר שנוגד את העקרונות שלו?

 

מגוחך.

 

עוד אנשים כאלו ונישאר בלי מדינה.

 

הוא צריך לעשות דבר שנוגד את העקרונות שלו, כן.

עם כל הכבוד לעקרונות שלו מה שחשוב כאן זה קודם כל טובת המדינה והעקרונות של המדינה.

 

חלק מהאנשים כאן מדברים על לצאת מהצבא לטובת מה שנוח לקל להם, כאילו שישראל לא צריכה צבא מאוד חזק.

אחרת נאבד כולנו וכנראה אתם לא מבינים את זה.

 

אני בטוח לחלוטין שאם בצבא היו מחלקים לסדירניקים משכורות גבוהות, רובם המוחלט של המשתמטים היו נשארים בצבא,

ופתאום הבעיות הבריאותיות והנפשיות היו נעלמות.:roll:

 

 

לירן הסמ"ר.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

הוא צריך לעשות דבר שנוגד את העקרונות שלו, כן.

 

אם אפילו המדינה מכירה בכך שניתן להשתחרר על רקע פציפיסטי, אז כנראה שהוא לא צריך לעשות דבר שנוגד את העקרונות שלו.

 

אתה (עדיין) חי במדינה (בהגדרה לפחות) דמוקרטית, אחרי הכל.

 

אל תשכח את זה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]


×
×
  • תוכן חדש...