Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סובארו לאונה שנת 87 הרכב מעולה מרוצה עד השמיים!

הבעיה היא שהרכב לא מתחמם ובחורף זה בעיה רצינית אז היום שמתי טרמוסטטט והופיע בעיה חמורה שגרמה לי להוציא אותו

הרכב מוציא עשן לבן ומיים מהאגזוז, לאחר 20 ד'ק פתחתי את הרדיאטור והיה חסר לפחות ליטר מיים!!!!!

 

לאן הם נעלמו? מה הסיבה לכך...

לפי מה שניראה לי הרכב לא בונה לחץ של מיים כי הוא מצליח לשחרר אותם לאיפה שהו

נעון לעכשיו הרכב נוסע הכל הכל תקין לאחר הוצאת הטרמוסטט

תודה לעונים!

פורסם

כנראה שלאחר החלפת הטרמוסטט לא נוקז אוויר ממערכת הקירור - מה שגרם למנוע להתחמם.

ומכוון שכך, נפרץ אטם ראש מנוע ובגלל זה יצא לך מיים מהאגזוז.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
ברשותי סובארו לאונה שנת 87 הרכב מעולה מרוצה עד השמיים!

הבעיה היא שהרכב לא מתחמם ובחורף זה בעיה רצינית אז היום שמתי טרמוסטטט והופיע בעיה חמורה שגרמה לי להוציא אותו

הרכב מוציא עשן לבן ומיים מהאגזוז, לאחר 20 ד'ק פתחתי את הרדיאטור והיה חסר לפחות ליטר מיים!!!!!

 

לאן הם נעלמו? מה הסיבה לכך...

לפי מה שניראה לי הרכב לא בונה לחץ של מיים כי הוא מצליח לשחרר אותם לאיפה שהו

נעון לעכשיו הרכב נוסע הכל הכל תקין לאחר הוצאת הטרמוסטט

תודה לעונים!

 

 

נשמע כאילו יש בעייה בפאקום ראש\ראש

אם המים יוצאים מהאגזוז-ז"א שהם עוברים בתא השריפה (צילינדר)

איך הם מגיעים לצילנדר? כנראה דרך מרווח בפאקום ראש שנשרף כתוצאה מהתחממות יתר שהייתה בעבר(?)

בכל מקרה הייתי ממליץ לך לגשת במהירות לאיש מקצוע כי שניי הבעיות הם לא פשוטות (לנסוע ברכב קר ללא טרמוסטט זה גם לא בריא למנוע(כי השמן לא מגיע לטמפרטורת עבודה אפילו..),וגם לא לכיס (שותה דלק בצורה מטורפת)

 

**אגב,העשן שיוצא מהאזוז הוא לבן או אפור\תכלת בהיר

כי יש לי תחושה שהמנוע שלך בדרכו לפגוש את הבורא :?

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

המנוע מוציא עשן לבן ובנוסף לעשן הוא מוציא מיים מהאגזוז שלוחצים על דוושת הגז (בערך 2500) סל'ד

אבל אין לי שום בעיה ברכב כרגע (ללא הטרמוסטט) וגם צריכת הדלק ממש לא שחיטה,בערך 1 ל 9

לאבא שלי היתה סובארו לגאסי שהיתה עם ראש מנוע המים בשמן השמן במיים הכל היה באלגן ואז הוא אכל לו דלק כמו מטוווורף!

יש דרך יותר פשוטה לבדוק את המנוע כי אין שום טחינה (לפחות לבינתיים)

תודה

פורסם

אין צורך להספיד את המנוע טרם זמנו.

הרכבה לקוייה של התרמוסטט,ו/ אי ניקוז אוויר, גרמה לכך שהתרמוסטט נשאר תקוע במצב סגור, מה שגרם למאוור החשמלי לא לעבוד, או לעבוד מאוחר מדי, מה שגרם להתחממות גבוהה של המנוע, פרוק הטרמוסטט מחדש, החזיר את המנוע, למצבו הקודם, שבו אומנם הרכב לא צתחממם, אך הוא גם לא מגיע לטמפרטורת עבודה, מה שגורם למנוע לעבוד על קרק, מה שגורם לבלאי מואץ למנוע, ולצריכת דלק גבוהה.

הפתרון מוסך מקצועי, שידע להרכיב תרמוסטט כהלכה ולדעת לנקז אוויר כהלכה, ולא לשחרר את הרכב, עד שהמוסך ווידא שהתרמוסטט שהורכב נפתח.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
כנראה שלאחר החלפת הטרמוסטט לא נוקז אוויר ממערכת הקירור - מה שגרם למנוע להתחמם.

ומכוון שכך, נפרץ אטם ראש מנוע ובגלל זה יצא לך מיים מהאגזוז.

אם נפרץ אטם הראש, איך ייתכן ש"נכון לעכשיו הרכב נוסע הכל תקין לאחר הוצאת הטרמוסטט" .

אם לא נפרץ אטם הראש, כיצד יצאו מים מהאגזוז ?. משהו כאן לא ברור.

nadavboblil, לפי מה נראה לך ש" הרכב לא בונה לחץ של מיים".

לדעתי הבעיה היא במשאבת המים שלא בונה מספיק לחץ, ומתקשה להזרים דרך המעבר הצר של הטרמוסטט.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

זה בידיוק מה שבדקתי...

בצינור העליון (למי שמכיר את הסובארו) אחרי שהטרמוסטט נפתח הצינור לא בנה לחץ מספיק לדעתי

הצינור התחתון יחסית בנה לחץ אבל העליון היה ממש לחיץ

יכול להיות שיש בריחה מהסעפת יניקה? וצריך להחליף אטם?

דרך אגב מדובר במאוורר מכאני ולאחר פתיחתו של הטרמוסטט(דבר שנבדק,תקין בוודאות) המאוורר השני (של המזגן) לא נכנס לפעולה,אך החום מנוע הגיע לטמ'פ עבודה

פורסם

יכול להיות שיש בריחה מהסעפת יניקה? וצריך להחליף אטם?

דרך אגב מדובר במאוורר מכאני ולאחר פתיחתו של הטרמוסטט(דבר שנבדק,תקין בוודאות) המאוורר השני (של המזגן) לא נכנס לפעולה,אך החום מנוע הגיע לטמ'פ עבודה

 

אין קשר בין אטם סעפת יניקה, ולבניית לחץ, משאבת המים היא היחידה הבונה לחץ בעזרת סחרור שהיא גטרמת בעזרת כנפי המשאבה,ף הסחרור דואג לסירקולצייה, הדוחפת מים חמים מבלוק המנוע, לרדיאטור ומהרדיאטור מי קירור קרים יותר חזרה למנוע, וחוזר חלילה.

סירקולצייה חלשה שלא מצליחה להעביר מים בלחץ דרך מעבר מים חסום(בגלל תרמוסטט תפוס, או סיקולציית מי קירור חלשה)

פוגעת ביעילות הקירור ומונעת מהמאוור להכנס בזמן הנכון לפעולה, כמדומני שמאורר מזגן נכנס לפעולה עם עליית טמפרטורת המנוע, בנוסף למאוור הצנטרפוגלי המכני.

במקרה שדלך בגלל סירקולציית מים לקוייה, שבגללה כנראה בוטל התרמוסטט בעבר, המנוע מתחממם לדרגה מסוכנת, יש לבדוק

תקינות משאבת המים, כפי שקבע חברי דוד מזר.

חזור לעדכן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ואיך אני בודק את תקינותה?

אולי יש בעיה במנוע ובגלל זה אין בניה של לחץ?

מה האופציות?

יש לי את הרכב 4 חודשים ועד היום הייתי בלי טרמוסטט וזה בדוק שאין לי פריצה בראש מה יכול להיות יותר מזה

תודה רבה רבה רבה לעונים!!!

פורסם
ואיך אני בודק את תקינותה?

אולי יש בעיה במנוע ובגלל זה אין בניה של לחץ?

מה האופציות?

יש לי את הרכב 4 חודשים ועד היום הייתי בלי טרמוסטט וזה בדוק שאין לי פריצה בראש מה יכול להיות יותר מזה

תודה רבה רבה רבה לעונים!!!

 

קיים מושג נדוש שאני נוהג בטיפושתי לחזור עליו כל הזמן, במקרים דומים לשלך:" אין צרוף מקרים, יש הצטרפות מקרים".

עד לפני שהחלפת תרצוסטט, הרכב תפקד מעולה. לא נתחממם, תצרוכת הדלק היתה סבירה, ולא חשת בבעיות כלשהם.

אך מאז שהרכבת תרמוסטט, נתגלתה בעייה חדשה של התחממות חריגה, שקשורה קרוב לוודאי בהרכבת התרמוסטט, ו/או בסירקולציית מי הקירור.

לכן אין לחפש את הבעייה מתחת לפנס, כשהבעייה ידועה ונמאת מול עינייך.

על מנת לבדוק סירקולציית משאבה, התנע את הרכב פתח מכסה רדיאטור, והאץ את המנוע, דרך מצערת הקרבורטור

לסלד גבןהה יותר, מי הקירור אמורים להסתחרר ברדיאטור, ולהכנס פנימה, תוך תנועת מי קרור ברורה, עם עזיבת מצערת הקרבורטור, המים אמורים להיות חלקים ללא תנועה כלשהי, וללא בועות.

בדוק מחר וחזור לדווח.

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
המאוורר השני (של המזגן) לא נכנס לפעולה,אך החום מנוע הגיע לטמ'פ עבודה

אם הרכב מגיע למצב שהוא מתחמם והמאוורר לא עובד , ככל הנראה יש בעיה ביוניט חום או שהרצועה של משאבת המים מחליקה,

תבדוק ע"י מישוש שאין על הרצועה שמן

ועצם זה שהרכבת טרמוסטט, ופתאום צצה לך הבעיה הזו,זה אומר או שהטרמוסטט הורכב לא נכון, או שהוא לא תקין,

או שהיא היתה קיימת גם לפני ההרכבה של הטרמוסטט, אבל אף פעם לא התחמם לך הרכב , כי הוא לא הצליח להגיע לטמפ' אופטימלית,

(או שאולי הראדיאטור סתום ?)

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

הרכב שלי לא התחמם יותר מידיי!!!!!! הוא הגיע לטמ'פ עבודה..

הבעיה היא שהוא איבד מיים שיצאו דרך האגזוז בליווי עשן לבן!(כשהטרמוסטט היה מורכב) זאת הבעיה!

אני חושב ששהמשאבה מתפקדת כמו שצריך

היא רוצה לבנות לחץ אבל יש איזה שהו מעבר פרוץ שמוציא את המיים למערכת הפליטה.

השאלה מאיפה המיים יוצאים(?)

שוב תודה על התשובות אבל כניראה שלא הבנתם! הרכב לא מתחמם יותר מטמ'פ עבודה!!

פורסם

המעבר הפרוץ הוא באטם ראש שרוף/ ראש אכול, וזהו המעבר היחידי האפשרי לתא השריפה ומשם לצינור הפליטה,

בצורת עשן לבן מצינור הפליטה.

מים לעולם לא יצאו מצינור הפליטה בצורת נוזל אלא רק בצורת אדי מים, משום שהם רותחים במנוע, ומתאדים בדרכם החוצה.

התכונן להחלפת אטם ראש.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הבנתי...

האם עדיף להחליף מנוע? אוו החלפת אטם ראש למנוע הנכחי?

מה צפי ההוצאות? האם יש בעל מקצוע שאת ממליצים לי לגשת אליו?

×
×
  • תוכן חדש...