Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תסלח לי -אזל זה ת'רד הזוי לחלוטין....

 

לרתך סטראט ברייס?!?!?!?

 

:lol:

 

בהחלט הזוי, בגלל זה הוא גם נשאר בחיים ולא נמחק ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ריתוך זה ריתוך, אם המוט לא יחטוף מכות בנק' הריתוך אין שום סיבה שהוא ישבר.

מכוניות שעברו תאונה עוברות ריתוכים למיניהם, מנסיון, ולא קורה שום דבר.

 

גיבוב של שטויות :!: הוסבר לך יפה מאד גם מדוע חבל שאתה מתעקש.

עד כמה שידוע לי אתה לא חוקר תאונות מוסמך או חשוף למידע רלוונטי שכזה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
1אתה חושב שבני עושה את זה לפאן שלו?!

2

אתה מכיר אותו תתקשר אליו ותשאל מה הסיפור, הוא ישמח להסביר לך.

3

חוץ מזה גם אצלך לא זכור לי שהסטראט מורכב בצורה אידיאלית, ממה שזכור לי אתה סיפרת לי על שיטוחים למיניהם שהוא עבר.

4

בקיצור, עוד שבוע נראה מה קורה.

 

נ.ב.

ריתוך זה ריתוך, אם המוט לא יחטוף מכות בנק' הריתוך אין שום סיבה שהוא ישבר.

מכוניות שעברו תאונה עוברות ריתוכים למיניהם, מנסיון, ולא קורה שום דבר.

 

1

לא.ריתוך חלקים בעלי חשיבות לחוזק מיבני אינה נחשבת כ"פאן" אלא כ"פאק".

מאוד רציני.....

2

סביר שאקבל את אותו הסבר שקיבלתי כשהבן אדם כמעט חתך לי את מיכסה המנוע עם דיסק בנקודת קריסה של המכסה - "כי זה הפריע לכבל גאז".

3

לחיצה אחת עם ג'אבקה כדי להצר אותו בכמה מילימטר כי הוא נגע בדאונפייפ (כי בלוק 1600 ארוך יותר) אינה חיתוך והלחמה מחדש של חלק שנושא את כל עומסי המיתלים.

4

אני לא רוצה לחשוב מה קורה...אבל בנתיים תשתדל לא לקחת סיבובים חזק......

 

צ'מע בן אדם...בני מבין עיניין ובהרבה דברים אני מחזיק ממנו-בעיקר מכאניקה. אבל תחשוב על האבסורד שבדבר.....לרתך סטראט?!?!? זו יציאה ממש מוזרה.

 

זה קיצור פינות ממש מוזר.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

חבר'ה קודם אני אראה מה יצא עם המוט..אם הדבר יראה או יתן לי תחושת בטן לא טובה אני אוותר על התענוג.

בכל אופן אני צריך לחזור אל בני בשביל להרכיב את 2 הצינורות בלימה האחוריים.

לקחתי לתשומת ליבי את כל מה שאמרתם והפנמתי.

 

אגב, אם הקורות אצלי היו מתרחקות, האוטו יכול היה לנסוע כמו סרגל כפי שהוא היום?

אין לי בעיות פרונט, והאוטו נוסע כמו כל ראלי תקינה אחרת.

מעניין לדעת אצל מי הבעיה.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

לך תבדוק קאמברים במכון לכיוון פרונט ותשווה לנתונים ההתחלתים של הרכב , ככה תוכל לדעת אם השלדה נפתחה לך והקורות התרחקו .

נראה לי ככה תוכל לעמוד על ההבדל .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

העיקר שעל OMP (חברה עם מוניטין של המכולת השכונתית שלך) אתה לא סומך, ועל "בני-קומבני" כן...

 

הייתי רוצה לראות את הפנים של טיונר OMP כשיראה את הת'רד ההזוי הזה (מישהו יכול לתרגם אותו לאיטלקית?), הם בטח יראו כמו שילדה של ראלי בת 7...

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
העיקר שעל OMP (חברה עם מוניטין של המכולת השכונתית שלך) אתה לא סומך, ועל "בני-קומבני" כן...

 

הייתי רוצה לראות את הפנים של טיונר OMP כשיראה את הת'רד ההזוי הזה (מישהו יכול לתרגם אותו לאיטלקית?), הם בטח יראו כמו שילדה של ראלי בת 7...

 

ואיך נראית שילדה של ראלי בת 7?

מה קרה פתאום כולם נעשו בוחני שלדות של ראלי?

אני מוכן להמר על כך שהשילדה אצלי בראלי דנדשה..ללא עיוותים.

ברכב כולה הוחלפה כנף וסה-טו.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
חבר'ה קודם אני אראה מה יצא עם המוט..אם הדבר יראה או יתן לי תחושת בטן לא טובה אני אוותר על התענוג.

בכל אופן אני צריך לחזור אל בני בשביל להרכיב את 2 הצינורות בלימה האחוריים.

לקחתי לתשומת ליבי את כל מה שאמרתם והפנמתי.

 

אגב, אם הקורות אצלי היו מתרחקות, האוטו יכול היה לנסוע כמו סרגל כפי שהוא היום?

אין לי בעיות פרונט, והאוטו נוסע כמו כל ראלי תקינה אחרת.

מעניין לדעת אצל מי הבעיה.

 

וואללה גלעד אני לא מבין אותך...

התגובות של דייויד ותומר לא מספיקות כדי לתת לך תחושת בטן לא טובה?

הסטראט ברייס התחתון נושא ועוד איך בעומסים. אם הוא לא היה נושא בעומסים לא היה טעם להרכיב אותו.

אותם עומסים הם אלה שמעוותים את השלדה מעט עם כל הפעלה של כוח בכיוון כלשהו. הכוחות האלה שפועלים על שלדה של מכונית ספורטיבית נטולת חיזוקים מביאים במשך השנים לשינויים בגאומטריית הלשדה, מה שבהחלט עשוי להסביר את הפספוס של סנטימטר במידות.

 

ריתוך/חיתוך של סטראט ברייס נשמע לי כמו דבר טפשי ביותר.

כן. המוט תוכנן בקפדנות בהתאם לאפליקציה שלו יועד.

כן. החיתוך והריתוך משנים את תכונות המוט.

לא. אין לנו דרך לדעת בדיוק איך זה משפיע.

כן. המוט עלול להכשל בדיוק ברגע ההכי קריטי שבו הוא נושא בעומס רב.

כן. כל ריתוך משנה את תכונות החומר. בנסיעה רגילה מכונית מרותכת לא תתנהג שונה, אבל תחת עומסים כבדים (כמו לדוגמה אלה המתפתחים בתאונה) היא עלולה להתנהג שונה לגמרי.

 

ולסיכום תחשוב על משפט שכבר אמרו לך:

אתה לא סומך על ספארקו, יצרן בעל שם עולמי שמייצר רכיבים לענף הספורט המוטורי, אבל אתה כן מוכן לסמוך על בני קומבינה....

 

וכדאי שתתחיל להבין שבדיוק כמו טינה טרנר, בהחלט ייתכן שהשלדה שלך לא נהנית היום בדיוק מאותן מידות בהן התפארה כשיצאה מפס הייצור....

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
העיקר שעל OMP (חברה עם מוניטין של המכולת השכונתית שלך) אתה לא סומך, ועל "בני-קומבני" כן...

 

הייתי רוצה לראות את הפנים של טיונר OMP כשיראה את הת'רד ההזוי הזה (מישהו יכול לתרגם אותו לאיטלקית?), הם בטח יראו כמו שילדה של ראלי בת 7...

 

ואיך נראית שילדה של ראלי בת 7?

מה קרה פתאום כולם נעשו בוחני שלדות של ראלי?

אני מוכן להמר על כך שהשילדה אצלי בראלי דנדשה..ללא עיוותים.

ברכב כולה הוחלפה כנף וסה-טו.

 

זה לא קשור לתאונות.

 

כמה כסף אתה שם ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
חבר'ה קודם אני אראה מה יצא עם המוט..אם הדבר יראה או יתן לי תחושת בטן לא טובה אני אוותר על התענוג.

בכל אופן אני צריך לחזור אל בני בשביל להרכיב את 2 הצינורות בלימה האחוריים.

לקחתי לתשומת ליבי את כל מה שאמרתם והפנמתי.

 

אגב, אם הקורות אצלי היו מתרחקות, האוטו יכול היה לנסוע כמו סרגל כפי שהוא היום?

אין לי בעיות פרונט, והאוטו נוסע כמו כל ראלי תקינה אחרת.

מעניין לדעת אצל מי הבעיה.

 

עכשיו ברצינות.

גלעד הלוואי והטעויות שעשיתי (גם ברכב הנוכחי) היו מסתכמות ב-400 ש"ח !

כולנו לומדים משגיאות (למה לא חזי :mad: ?) וזאת באמת בקטנה.

תהנה מהאוטו שלך כפי שאתה נהנה ממנו היום בכל רגע עם הבלמים החדשים מקדימה והסטראט העליון.

 

הוספתי לצורך ההמחשה 2 קבצים

הראשון שירטוט של מערכת המתלים הקדמית, שימו לב לאנטי רול באר המקורי (לא קיים בכל דגמי ה-106)

שימו לב למיקומו של הסטראט התחתון ושילובו במערכת המיתלים ועד כמה הוא הוא פעיל במשוואת העומסים בהשוואה לסטראט העליון

P8162643 (Medium).JPG

l1 (Medium).jpg

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

שבה רואים את הרכב שלך..האם זה קריטי איפה ממוקם המוט(ביחס למשולש)..משמע קדימה או אחורה?

 

 

אני אדבר עם בני ונראה מה עושים..אני פוחד שאם אני לא ארכיב את המוט במשך הזמן האוטו יפתח עוד ועוד..ואת זה אני ממש לא רוצה...בעתיד הקרוב האוטו יעבור כנראה השתלה ואז הכח יטפס..ואני חייב לקבע את השילדה.

 

מה עושים?!?!?!?!

 

יש מצב להפוך את המוט למתכוונן..כלומר ללכת לבעל מקצוע ולייצר למוט הברגות כמו שלעליון יש?! (תיאורטי).

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

מיקום הסטראט בוודאי קריטי, היכן שהוא ממוקם זאת האופציה היחידה למקמו

מאחור ממוקם האנטי רול באר המקורי.

 

לא גלעד

אין מצב לקיצור,הארכה,בניה,הלחמה,שינוי למתכוונן או כל קומבינה אחרת אם עדיין לא השתכנעת זה עצוב מאד.

זכור לי שהפניתי אותך לחזי להתקנת הסטראטים, חבל שהחלטת אחרת

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט


×
×
  • תוכן חדש...