Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק עכשיו שמתי לב שאתה גר ברחובות, בו אלי לבדיקה חינם. צור קשר בה"פ.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
רק עכשיו שמתי לב שאתה גר ברחובות, בו אלי לבדיקה חינם. צור קשר בה"פ.

דוד.

תודה דוד , אבל כרגע אני לא נמצא בבית , ואני יחזור רק בשבוע הבא . .

אם למישהו יש עוד רעיונות אז אני ישמח . .

הצמיגים הוחלפו לפני כחודש וחצי לא ניראה לי שזו הבעיה . .

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

מתעלק על התרד במקום לפתוח חדש

יש לי אותה בעיה בקליאו ללא הגה כוח......

הרעש אצלי הוא יותר כמו שאתה לוקח סיבוב והאוטו זורק ולצמיגים אין אחיזה

כמו כן הרעש הוא רק שהגה מסובב לאחד הצדדים שהרכב במצב נסיעה ישר הוא לא עושה את הרעש

 

הצמיגים בסדר

 

האוטו יציב כרגיל

 

למישהו יש הצעה ?

פורסם

בקאיה של אבא הייתה בדיוק את אותה בעיה.

 

הרעש נפתר ע"י ריסוס של WD40 על גומיה באיזור ההגה...קצת התכופפתי, ריססתי, וה"בכי" נעלם לחודשיים שלושה, אח"כ חזרתי על התהליך. זה כמובן חאפריות לשמה כי ההיגיון אומר להחליף את הגומיה...אבל זה גם פיתרון.

פורסם
בקאיה של אבא הייתה בדיוק את אותה בעיה.

 

הרעש נפתר ע"י ריסוס של WD40 על גומיה באיזור ההגה...קצת התכופפתי, ריססתי, וה"בכי" נעלם לחודשיים שלושה, אח"כ חזרתי על התהליך. זה כמובן חאפריות לשמה כי ההיגיון אומר להחליף את הגומיה...אבל זה גם פיתרון.

איפה הגומיה הזו נמצאת?אני יחליף אותה , העיקר שהאוטו לא "יבכה" :wink:

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם
תחפש בתא המנוע את המיכל מילוי של ההגה כוח, השמן אמור להיות בצבע אדום זהו שמן גיר אוטומטי(לא יודע אם זה בכל המכוניות ככה כולל את שלך).

 

זה אמור להיות מיכל פלסטיק שקוף ויש קווים של MIN ו MAX שים לב שהשמן יהיה עד קו הMAX.

חיפשתי בחוברת של האוטו עכשיו וראיתי שכן יש מפלס הגה כח , פתחתי את המכסה מנוע , באתי לפתוח את הפקק כדי לבדוק , אבל הפקק לא נפתח . . מה עושים?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

הגומיה בקאיה הייתה קצת אחרי ההגה בכיוון "פנימה" (הכוונה לכיוון הרצפה של הרכב).

 

פעם אחת ראיתי את דוד שלי המכונאי עושה את זה, אח"כ כבר ריססתי לכיוון לבד, בלי לדעת באמת לאיפה אני מכוון - אבל זה עבד.

 

שווה לנסות.

פורסם
הגומיה בקאיה הייתה קצת אחרי ההגה בכיוון "פנימה" (הכוונה לכיוון הרצפה של הרכב).

 

פעם אחת ראיתי את דוד שלי המכונאי עושה את זה, אח"כ כבר ריססתי לכיוון לבד, בלי לדעת באמת לאיפה אני מכוון - אבל זה עבד.

 

שווה לנסות.

לא מצאתי אותה אצלי :|

בקשר לנזילה אני יכול לבדוק לבד אם יש נזילה?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

מצטרף לרשימת המכוניות הבכייניות עם הג'אסטי ללא הגה כוח כמובן...

אצלי הרעש מגיע ממש מכיוון ההגה.. חוות דעת שקיבלתי הייתה שזה מגיע מהחלק שמקיף את ציר ההגה ואמור "להקפיץ" חזרה את הידית של הווינקרים לאחר פניה... לא התאמצתי עד היום לפרק את הפלסטיקה ולהגיע לחלק הזה וההגה עדיין בוכה...

×
×
  • תוכן חדש...