Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן GSA - שיפוץ


odednn
שימו לב! השרשור הזה בן 2445 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מדהים כל הכבוד.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לנו אחת כזו - מודל 83 בשנת 90 בערך - אהבנו אותה מאוד מאד. סימאטיק, מנוע 1,300 שנוסע כמו 1.800, נוחה ונעימה, ממש לא יותר בעייתית ממשומשת אחרת דומה...

לא קלטתי מאיפה אתה, אבל ביפו היה מכונאי מדרכה שהתמחה בהן והיה אדם נעים ונוח. בהחלט יכול להיות שעדיין פעיל ומטפל ב- BX, אני מאמין שעוד תשמע עליו ואולי גם תגיע.

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אפשר עדיף שאל תיגע בקרבורטור

כול עבודה לא מקצועית תקלקל אותו

חייבים לפרק דיזות וכול מיני דברים אחרת

הוא ניסתם לנקות מבחוץ אן בעיה

 

שלום רב!

אומנם מעט מאוחר מדי( נתקלתי לצערי רק היום בשרשור המלבב), אך אני מצטרף לדעתו של רנו, וממליץ לך

לפנות למכון קרבורטורים, המכיר ומתמחה, וקיים אצלו קיט לקרבורטור וויבר הכפול של הGSA, שרבות שכמותו,טיפלתי ושיפצתי בעבר.

בהצלחה לכל אורך השיפוץ.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

וקצת תשומת לב לחיצוניות המנוע -

 

לפי עיקבות השמן הרבים כמעט שלא ראה המוע את אור היום.

דליפה מכל מקום אפשרי ולמה שלא להשפריץ אותו קצת על כל דבר חלק בבית המנוע.

המון מאמצים לניקוי החלקים השונים.

במקרה זה דליפה מאטם הקראנק האחורי.

פירוק בית קלאץ + גלגל תנופה והסרת שיכבת שמן עבה ע"י טבילה בנפט.

תמונה046.jpg

תמונה047.jpg

תמונה049.jpg

תמונה048.jpg

תמונה065.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...ואחרי -

ישנם עדיין מקומות נסתרים שלשוני לא הצליחה להגיעם.

ריסוס שיכבתה דקה WD40 למניעת התחמצנות האלומיניום.

 

ואני לא שוכח את העבודה האמיתית שעוד לפני ; החלפת סט אטמי מנוע. יתכן אף החלפת רינגים.

תמונה059.jpg

תמונה060.jpg

תמונה061.jpg

תמונה062.jpg

תמונה063.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבוד!!

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2445 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...