Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן GSA - שיפוץ


odednn
שימו לב! השרשור הזה בן 2446 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמחתי לעזור, ועוד יותר שמח לראות, שמישהו לקח על עצמו הצלה של סיטרואן כזאת- כמעט כבר לא נשארו אותן. אני יכול להעיד, שנסיעה ב-GS (לא GSA- עדיין -73' GS) הייתה מאד נוחה ומפנקת יחסית אפילו להרבה רכבים חדשים. אני אהבתי את ה-GS שהייתה לדוד שלי, למרות שהייתה מכוסכת מכל הכיוונים וכל שניה מתקלקלת. ואני עדיין מקווה, שיום אחד אמצא לעצמי כזאת (GS, לא GSA, אני יויתר אוהב את הדגם "המקורי")! אגב, יש GS סטיישן שמסתובבת בירושליים, לפחות הייתה לפני כמה חודשים.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ברוך הבא לעולם זוללי הצפרדעים.

 

איחולי הצלחה. על פי התמונות אתה בדרך הנכונה. כבעלים של כמה סיטרואנים אני חושב שבעיות האחזקה של המכונית בארץ, חלקן לפחות נובע מאופינו אנו הישראלים. "בערך" "לא בדיוק" ופרטץ' לא יכולים לעבוד במכונה מורכבת כמו הסיטרואן שבה יש לדיק. במיוחד בסיטרואנים בהם מערכות שונות תלויות אחת בשניה. מילת מפתח בספרות הטכנית- ריגלאז'- יש לומר במיבטא צרפתי. הds שלי סירבה לזוז ממקומה יום אחד מאחר ואיזה שסתום זז ממקומו שני מילימטר.

בהצלחה

אריה

ds72

טרקסיון55

בקרוב הsm

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כול הכבוד! אני מאחל לך מכול הלב שתצליח ותהנה. לאט לאט יוצאים מהכוחים והחורים האפלים כול הסוטים הנגועים בבילהרציה הנקראת "סיטרואן"... כמוך כמוני. אמור לי בבקשה, האם אכן מנוע 2 פעימות?? ודרך אגב: לא הבנתי את ענין העברת הבעלות - האם הרכב כבר רשום על שמך? כדאי לדאוג ולהסדיר זאת. בהצלחה!

מנוע ארבע פעימות קירור אויר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה בטיחותית לשים תמיכות לגשר שבנית כמו בתמונה.

%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94023.jpg

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף שנות ה 90 היתה לי BX שהיא בעצם הדור הבא .שלי היתה 1.9GTI הרכב היה מעולה ועד היום אני מצטער שמכרתי.

במערכת הידראליקה שדומה או זהה היו בעיות של נזילות אין סופיות עד שנמאס לי ,החלפתי את כל הצינורות הגמישים (כמה מטרים) 4 בומבות והרכב נהפך למדהים מנוע חזק מיתלים ואחיזת כביש אני זוכר שאת הנסיעות וטיולים היינו עושים ב BX ולא ברכב ה"ליסינג" המתקדם שהיה לי מהעבודה.

היה גם עוד סיפור לגבי הרכבים הללו : שבעלי הרכבים היו מגיעים לתחנת דלק והמתדלק שואל "לבדוק שמן מים" בעל הרכב עונה "כן"!

אז המתדלק שלא מבין יותר מידי רואה מים ירוקים(שמן הידראולי) קרוב מאוד למיכל המים של השפריצר של החלון ומוסיף מים.... ומכאן אין צורך להמשיך .

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף שנות ה 90 היתה לי BX שהיא בעצם הדור הבא .שלי היתה 1.9GTI הרכב היה מעולה ועד היום אני מצטער שמכרתי.

במערכת הידראליקה שדומה או זהה היו בעיות של נזילות אין סופיות עד שנמאס לי ,החלפתי את כל הצינורות הגמישים (כמה מטרים) 4 בומבות והרכב נהפך למדהים מנוע חזק מיתלים ואחיזת כביש אני זוכר שאת הנסיעות וטיולים היינו עושים ב BX ולא ברכב ה"ליסינג" המתקדם שהיה לי מהעבודה.

.

 

לדעתי מדובר כאן בתופעה/הרגשה שכיחה אצל הרבה בעלי סיטרואן. זה לא שהרכב הופך למדהים, עם לפתע אחיזת כביש מיוחדת. פשוט אתה נוסע תקופה מסויימת במצב של התדרדרות באחיזה/איכות נסיעה וברגע שאתה מסדיר מספר דברים אלמנטריים הרכב בסה'כ חוזר פחות או פחות למצב האידיאלי בו הוא אמור היה להיות בעת היציאה מהמפעל. (מה ששברכב ללא הידראוליקה יחזיק מעמד כ 70-80 אלף ק'מ). ברגע שמצב הרכב מבחינה הידראולית הוא סביר כיף יותר ללחוץ על הגז ולא להרתע מכל בור או זיז בכביש, ולדעתי לכן יש גם הרגשה של יותר כח וסחיבה משופרת (אין במקרה הנדון קשר לגיר אוט.)

כך שבעצם זה לא שיפור אלא תיקון העיוות והחזרת הרכב לשגרה.

 

אילן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מדובר כאן בתופעה/הרגשה שכיחה אצל הרבה בעלי סיטרואן. זה לא שהרכב הופך למדהים, עם לפתע אחיזת כביש מיוחדת. פשוט אתה נוסע תקופה מסויימת במצב של התדרדרות באחיזה/איכות נסיעה וברגע שאתה מסדיר מספר דברים אלמנטריים הרכב בסה'כ חוזר פחות או פחות למצב האידיאלי בו הוא אמור היה להיות בעת היציאה מהמפעל. (מה ששברכב ללא הידראוליקה יחזיק מעמד כ 70-80 אלף ק'מ). ברגע שמצב הרכב מבחינה הידראולית הוא סביר כיף יותר ללחוץ על הגז ולא להרתע מכל בור או זיז בכביש, ולדעתי לכן יש גם הרגשה של יותר כח וסחיבה משופרת (אין במקרה הנדון קשר לגיר אוט.)

כך שבעצם זה לא שיפור אלא תיקון העיוות והחזרת הרכב לשגרה.

 

אילן

כל מה שאני אומר ש"שיגרת" הרכב היתה מעל שגרתם של רכבים אחרים בקטגוריה ויותר מזה.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין לא רואה את הפגושים שלי מורכבים :-).

בכל אופן, אם תצטרך גיר או חלקים למנוע אתה יודע איפה יש...

בהצלחה!

 

ארז ידידי

 

לא שוכח אותך ולא את גרוטאתך...:-)

חברים טובים באמצע הדרך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכתבת שיש לך סיטרואן GSA ואתה גר בפ"ת היה לי הרגשה שזה האוטו המדובר האוטו עכשיו זה בוודאות אני גר שני רחובות ליד

 

אני גם זוכר את הסיטרואן הDS הלבנה שהיתה עומדת קצת יותר הלאה ואחר כך את הBXים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

שיהיה במזל טוב!

אחלה אוטו ואחלה נסיעה!!

פינוק אמיתי.

לתשומת לבך המנוע לא שתי פעימות אלה ארבעה פעימות.

בנוסף במבט מהתמונות אין לך בלמים קדמים הדסקיות שחוקות.

כמו כן מסובך אבל ביזמנו הרכיבו מזגנים לרכבים האלה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2446 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...