Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
:hihi::roflmao::roflmao::roflmao:מיכלולים תוצרת צרפת שיורכבו בישראל!!!!!!:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

:hihi::hihi: הרגתם אותי...כבר שעה אני מתגלגל על הרצפה...:hihi::hihi:

 

 

סייג לחוכמה שתיקה !!

במקרה שלך טוב שעה קודם.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

שמעתי אתמול בחדשות על זה.

אבל לא שמעתי על "מפעל לייצור רכב".

חשבתי שהם יבואו כדי להגיד שיביאו לפה רכבים שמונעים ע"י חשמל.

 

אם יהיה מפעל, אולי זה טוב למדינה? כסף? טוב לא?

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

עדיף אם יתחילו לייצר קיטים להסבת רכבים קיימים להנעה בחשמל.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
איזה שטויות, לסופה יש איכות הרכבה לא רעה לגמרי. לסופה 2 יש כבר איכות הרכבה מעולה!

יצא לך לראות את הסופה 2 בתערוכת רכב האחרונה בפסח?

הריתוכים החיצוניים המגעילים שבלטו לעין כמו נזירה בבית-בושת,העקמומיות של הפאנלים, ועוד ועוד רעות חולות, וזה רק ממבט קצר...

אז על איזו איכות הרכבה אתה מדבר?!

 

ו-CX25GTI,

וואו- אתה יודע קלישאות!!! אני כל כך שמח בשבילך:roll:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
כמה זמן בערך ייקח להטעין את הרכב?

שמעתי שזה לוקח כמה שעות.

נאמר ככה "נגמרה הסוללה" לגמרי, כמה זמן לוקח להטעין?

 

כמה זמן יקח להטעין את הרכב שייוצר בארץ? אתה לא חושב שכדאי קודם לייצר אותו ואז לדעת?

יותר מזה, לא חושב שכדאי קודם לשכור כמה מהנדסים שיתכננו את הרכב?

 

יצא לך לראות את הסופה 2 בתערוכת רכב האחרונה בפסח?

הריתוכים החיצוניים המגעילים שבלטו לעין כמו נזירה בבית-בושת,העקמומיות של הפאנלים, ועוד ועוד רעות חולות, וזה רק ממבט קצר...

אז על איזו איכות הרכבה אתה מדבר?!

 

ותנחש למה הסופה נועדה ולמה יונדאי אקסנט נועדה? סופה נועדה לשטח, והיא אמורה להשאר שלמה שם.

פורסם
כמה זמן יקח להטעין את הרכב שייוצר בארץ? אתה לא חושב שכדאי קודם לייצר אותו ואז לדעת?

יותר מזה, לא חושב שכדאי קודם לשכור כמה מהנדסים שיתכננו את הרכב?

 

חשבתי שהרכב כבר מתוכנן ואמורים לדעת כמה זמן צריך כדי להטעין אותו.

כל כך הרבה דיבורים, אז נראה לי שכבר ייצרו דוגמא ויודעים את כל הפרטים.

 

אתה לא חושב ככה?!

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

טכנית, מכיוון שיונדאי אקסנט היא בעיקרון רכב ליסינג, גם היא נועדה לשטח:roll::lol::wink:

ועדיין- גם האמר H1 נועד לשטח נטו. ראית עליו ריתוך חיצוני מכוער אחד?

טויוטה פיקאפ\ג'יפ?

כל רכב שטח אחר בעולם?

על אחד מהם ראית ריתוכים שנראים כאילו עשה אותם ילד בן 8?

לא.

רק על הסופה 2.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

איןלי מושג על איזה ריתוכים מגעילים ופנלים עקומים אתה מדבר אבל אני לא ניזון מתערוכות רכב בפסח, אני רואה עשרות כאלה מידי יום, מדבר עם קצינים שנוהגים בהן ואפילו עשיתי נסיעה קצרה על אחת צבאית, הרכב מצוין ואם הוא שלם לאחר הטיפול ה"מסור" של חיילי צה"ל, תאמין לי שאיכות ההרכבה מעולה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עכשיו כשרנו ייצרו מכוניות חשמליות לפחות יהיה להם הסבר למה הן נתקעות.

 

לכל מי שמזלזל בתעשייה הישראלית אז מספר נתונים:

 

1. החברה הכי גדולה בעולם להשקיה בטפטוף היא ישראלית שמייצרת בארץ ושולטת על יותר מ 50% מהשוק העולמי.

 

2. החברה השלישית בגודלה בתחום היא גם ישראלית שמייצרת בארץ.

 

3. התעשייה הישראלית היא ספק מכלולים מורכבים לתעשיית הרכב ויש לא מעט מפעלים רווחיים ומצליחים שזו עבודתם היחידה.

 

4. ישראל מתחרה בתעשייה המערב אירופאית והאמריקאית בהצלחה רבה בזכות איכות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
עכשיו כשרנו ייצרו מכוניות חשמליות לפחות יהיה להם הסבר למה הן נתקעות.

 

לכל מי שמזלזל בתעשייה הישראלית אז מספר נתונים:

 

1. החברה הכי גדולה בעולם להשקיה בטפטוף היא ישראלית שמייצרת בארץ ושולטת על יותר מ 50% מהשוק העולמי.

 

2. החברה השלישית בגודלה בתחום היא גם ישראלית שמייצרת בארץ.

 

3. התעשייה הישראלית היא ספק מכלולים מורכבים לתעשיית הרכב ויש לא מעט מפעלים רווחיים ומצליחים שזו עבודתם היחידה.

 

4. ישראל מתחרה בתעשייה המערב אירופאית והאמריקאית בהצלחה רבה בזכות איכות.

 

 

אם אתה מדבר על פלסטרו, אז הם כבר לא ישראלים :-), ג'ון דיר קנו אותם עכשיו.

פורסם

ג'ון דיר הם הבעלים היום אבל המפעל וההנהלה עדיין ישראלים. הם החברה הקטנה בתחום. הגדולה היא נטפים וביניהם יש חברה הודית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...