Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ל-ynet נודע כי נשיא רנו ואחד האנשים החזקים והמוערכים בתעשיית הרכב העולמית, קרלוס גוהן, יגיע לישראל בתחילת דצמבר. הסיבה: הכרזה משותפת עם ראש הממשלה על הקמת מפעל הרכבת רכב חשמלי בישראל

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3470113,00.html

 

אני לא אקנה רכב חשמלי אבל זה כנראה יגרום לתחרות בשוק הרכב המקומי ולהוזלה של שאר הדגמים.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ל-ynet נודע כי נשיא רנו ואחד האנשים החזקים והמוערכים בתעשיית הרכב העולמית, קרלוס גוהן, יגיע לישראל בתחילת דצמבר. הסיבה: הכרזה משותפת עם ראש הממשלה על הקמת מפעל הרכבת רכב חשמלי בישראל

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3470113,00.html

 

אני לא אקנה רכב חשמלי אבל זה כנראה יגרום לתחרות בשוק הרכב המקומי ולהוזלה של שאר הדגמים.

 

כמה פעמים אכלנו את השטויות האלה?

 

כשמשאית הבטון תגיע לאתר הבניה, דבר איתי.

פורסם

סתם פקה פקה. מדברים מדברים אבל בלי מעשים. לא מאמין שבכלל הם יכנסו לפה לראות את הארץ הצחיחה שלנו.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

:hihi::roflmao::roflmao::roflmao:מיכלולים תוצרת צרפת שיורכבו בישראל!!!!!!:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

:hihi::hihi: הרגתם אותי...כבר שעה אני מתגלגל על הרצפה...:hihi::hihi:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מה שיותר מעצבן בכתבה, זה שעכשיו אני מבין שרכב שעולה במקור 80K ש"ח, תעלה 147200 ש"ח. למה? כי יש 84% :shock: מס קניה על רכב.

 

זה מטורף!!:evil::shock::x:|:-(:cry::?::snipersmi:drinking::bad-word::mm_mad::bigcry::shock3::agrue::fist::mad2::2gunfire::loco::onfire::crazyeyes:conf:

 

(סליחה על הפצצת הריגשונים)

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

למה אתם צוחקים? כנראה מבורות.

בישראל יש מספר חברות מקומיות (כחול לבן ולא בבעלות חיצונית) שמייצרות ליצרני הרכב המובילים בעולם מוצרי אלקטרוניקה, חלקי פח, פלדה, מכלולים מכאניים וגם מסננים.

קצת גאוה וכבוד.

פורסם

רק אני חושב שהיה לזה איכות הרכבה של "דשבורד של 205 ביום קיץ חם"?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
למה אתם צוחקים? כנראה מבורות.

בישראל יש מספר חברות מקומיות (כחול לבן ולא בבעלות חיצונית) שמייצרות ליצרני הרכב המובילים בעולם מוצרי אלקטרוניקה, חלקי פח, פלדה, מכלולים מכאניים וגם מסננים.

קצת גאוה וכבוד.

 

נראה לי שפיספסת משהו.

אני לא צוחק על היכולת הישראלית, ואני יודע מה מייצרים פה ואיזה דברים פיתחו פה לתעשיית הרכב, אבל בין זה לבין שוב להודיע שמקימים פה מפעל, המרחק גדול, מה גם שאין קשר בין שני הדברים, בין פיתוח וייצור של חלקים וטכנולוגיות לבין הקמת מפעל.

פורסם

" במידה ולא ייצא לפועל ביקורו של גוהן בישראל בדצמבר, מפאת אילוצים מדיניים בצד הישראלי, תידחה הפגישה

עם ראש הממשלה לחודש ינואר."

 

מזכיר לי משהו....

 

בינואר אומרים פברואר,בפברואר אומרים מרץ......

כך עברו למעלה משנתיים.... כן אני מתכוון לקליאו /מגאן ספורט 2007 ,

שהיתה אמורה לנחות כאן עוד בסוף 2005 .

 

איך אומר נחמיה שטרסלר?

"אז שלא יעבדו עליכם...(ולא לשכוח את האצבע).

פורסם
רק אני חושב שהיה לזה איכות הרכבה של "דשבורד של 205 ביום קיץ חם"?

 

איזה שטויות, לסופה יש איכות הרכבה לא רעה לגמרי. לסופה 2 יש כבר איכות הרכבה מעולה!

מה שיותר מעצבן הוא שממשלת ישראל מסרבת לתת לתע"ר פטור ממיסי קניה וכך בעצם גזרו את גורל הסופה 2 למוות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אם מקימים מפעל בעצם לא מפעל, טרקטור במקום שאמור להיבנות "המפעל" אני חותך.

 

אני היחיד שאין לו מושג מה הבחור ניסה להגיד במשפט הזה?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...