Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לבעלי סויפט חדשה - מה איכות מערכת השמע המשולבת שברכב ? קראתי חוות דעת לא מחמיאות על איכות השמע וקליטת הרדיו בטוקבקים של YNET ורציתי לשמוע חוות דעת נוספות.

 

ועוד משהו, איך אתם חיים עם תא המטען של הרכב - הנפח קטן מאוד ואני לא בטוח שאוכל להסתדר איתו.

 

תודה למגיבים

פורסם
שאלה לבעלי סויפט חדשה - מה איכות מערכת השמע המשולבת שברכב ? קראתי חוות דעת לא מחמיאות על איכות השמע וקליטת הרדיו בטוקבקים של YNET ורציתי לשמוע חוות דעת נוספות.- סביר בהחלט ביחס למערכת מקורית. אל תצפה לאיכות שמע של מערכת מותקנת באלפי שקלים.

 

ועוד משהו, איך אתם חיים עם תא המטען של הרכב - הנפח קטן מאוד ואני לא בטוח שאוכל להסתדר איתו-אכן תא המטען קטנטן, הכל תלוי בדרישותך. אם אתה צריך להכניס כל יום 2 עגלות תינוק- שכח מזה. תא המטען של הסוויפט מספיק במקרה הטוב לקניות מהסופר, ואם ממש מתאמצים ניתן להכניס עגלת תינוק קטנה במיוחד..

 

תודה למגיבים

 

עידן.

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

תודה - לא ציפיתי למערכת של אלפיין. צריך איכות שמע סבירה, מה עם הקליטה ברדיו ?

 

לגבי תא מטען, יספיק לי אם הוא מתאים לקניות שבועיות בסופר או לתיק לסופ"ש, ברור שבשביל יותר מזה צריך לקפל את המשענות ואולי אפילו את המושבים (ראיתי שקיימת אופציה - האם מישהו השתמש בה? האם היא יעילה ?)

פורסם

רדיו דיסק סביר של אלפיין עולה 1,000-1,500 ש"ח.

רדיו באותה רמה של חברה אחרת עולה 500-1000 ש"ח.

 

סט קומפוננט קדמי של JBL/מורל עולה כ-400-500 ש"ח.

 

סט 6*9 אחורי של כל חברה שתרצה בערך עולה 300-400 ש"ח.

 

סה"כ במחיר שנע בין 1,200-2,000 ש"ח אתה מתקין מערכת שתספיק לכל אדם ממוצע ואף יותר (הרבה יותר).

ככה שגם אם מערכת השמע לא מספיקה, יש לך אופציה לבטלה, בעלות לא מטורפת, זהו סוג של בונוס שלא בא בכל רכב.

פורסם

אם הינך מסתפק באיכות שמע סבירה- אין שום בעיה עם המערכת בסוויפט.

 

לגבי הרדיו- הקליטה מעולה.

 

לצריכך- תא המטען יספיק.

 

פרט לכך, רכב שובב, יפה ומומלץ.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
רדיו דיסק סביר של אלפיין עולה 1,000-1,500 ש"ח.

רדיו באותה רמה של חברה אחרת עולה 500-1000 ש"ח.

 

סט קומפוננט קדמי של JBL/מורל עולה כ-400-500 ש"ח.

 

סט 6*9 אחורי של כל חברה שתרצה בערך עולה 300-400 ש"ח.

 

סה"כ במחיר שנע בין 1,200-2,000 ש"ח אתה מתקין מערכת שתספיק לכל אדם ממוצע ואף יותר (הרבה יותר).

ככה שגם אם מערכת השמע לא מספיקה, יש לך אופציה לבטלה, בעלות לא מטורפת, זהו סוג של בונוס שלא בא בכל רכב.

 

תקרא את השאלה - בסיויפט יש מערכת משולבת וגם אם ארצה לא אוכל להחליף את הראש (רמקולים יכול להיות שאפשר)

 

בפיאסטה שהיתה לי הסתפקתי ברדיו-דיסק MP3 של פיוניר וברמקולים המקוריים שלא היו משהו כך שנראה לי שאוכל לחיות עם המערכת הזו - בתנאי שהיא לא זוועה מוחלטת.

פורסם
תקרא את השאלה - בסיויפט יש מערכת משולבת וגם אם ארצה לא אוכל להחליף את הראש (רמקולים יכול להיות שאפשר)

 

בפיאסטה שהיתה לי הסתפקתי ברדיו-דיסק MP3 של פיוניר וברמקולים המקוריים שלא היו משהו כך שנראה לי שאוכל לחיות עם המערכת הזו - בתנאי שהיא לא זוועה מוחלטת.

 

ברמת העיקרון, ניתן להחליף גם מערכת משולבת, אם כי ממש לא מומלץ.

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
ברמת העיקרון, ניתן להחליף גם מערכת משולבת, אם כי ממש לא מומלץ.

 

לא מעוניין להיכנס לבלגן כזה...

 

רק רוצה לדעת אם אוכל לחיות עם המערכת - אין מנוס מבדיקה...

פורסם

לסוויפט מערכת באיכות בינונית למדי.

להחליף אותה זו משימה כמעט בלתי אפשרית מאחר והיא מהווה חלק אינטגרלי מלוח המחוונים.

הדגם הפשוט של הסוויפט מגיע ללא מערכת קול-אבל גם ללא אביזרים נוספים רבים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני יודע איך הסוייפט מגיעה, תודה רבה.

 

אין בעיה להחליף את מערכת הסטריאו, כמו שזה נעשה במזדה 3, סיאטים למיניהם (שמה זה מסובך פי 10, בגלל התצוגה) ועוד עשרות רכבים.

×
×
  • תוכן חדש...