Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יגאל, הייתכן שמה שהחברה פה אומרים שברוב המקרים במנועיי סמול בלוק המספר מוטבע רק כאשר הרכב מיובא לישראל?

אם כך הדבר אז זה הגיוני שבישראל מטביעים את המספר לא במקום שציינת כי שם המקום ממש לא נגיש מבלי לפרק חלקים ואז הם פשוט מטביעים אותו במקום יותר "פנוי" ונגיש ואוליי בגלל זה אני לא מוצא אותו במקום שאמרת על המדרגה לפניי מיכסה השסתומים הימני?

אתה נתקלת פה בארץ במצב שראית מנוע כזה שהמספר שלו מוטבע במקום שונה מהמקובל בארה"ב כפי שאתה מכיר?

איפה נראה לך הגיוני שבישראל יטביעו את המספר?

פורסם
יגאל, הייתכן שמה שהחברה פה אומרים שברוב המקרים במנועיי סמול בלוק המספר מוטבע רק כאשר הרכב מיובא לישראל?

אם כך הדבר אז זה הגיוני שבישראל מטביעים את המספר לא במקום שציינת כי שם המקום ממש לא נגיש מבלי לפרק חלקים ואז הם פשוט מטביעים אותו במקום יותר "פנוי" ונגיש ואוליי בגלל זה אני לא מוצא אותו במקום שאמרת על המדרגה לפניי מיכסה השסתומים הימני?

אתה נתקלת פה בארץ במצב שראית מנוע כזה שהמספר שלו מוטבע במקום שונה מהמקובל בארה"ב כפי שאתה מכיר?

איפה נראה לך הגיוני שבישראל יטביעו את המספר?

 

 

יגאל, יכול להיות שאכן המספר מנוע הוטבע בארץ ועליי לחפש אותו במקום אחר מאיפה שציינת?

פורסם

במקום המקובל שציינת הגישה ממש לא נוחה ואי אפשר לראות את המיספר מבלי לנקות טוב ואוליי אפילו לפרק חלקים בסביבה אז איך הבוחן במכון טסטים יודע היכן המספר ומצליח להשוות אותו למספר שרשום ברשיון רכב?

פורסם

בין המפלג לקרבורטור, נקה את את האיזור ותמצא את מה שחיפשת.

אם המספר הוטבע בארץ אז זה נמצא ליד קרטר המנוע בחלק הקרוב לגיר או בקידמת המנוע, תיקח פנס, ספריי לניקוי קרבורטור, סמרטוט, תשכב מתחת לאוטו ותחפש.

 

ותשובה מוחצת לשאלתך, רוב הבוחנים בארץ ואני אומר לך את זה מניסיון לא בודקים את מספר המנוע כלל. בודקים רק מה שקל לבדוק.

 

בהצלחה.

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

פורסם

אין לי קרבורטור אלא הזרקה חד נקודתית TBI והמפלג במנוע שלי נמצא מאחוריי המצערת ממש קרוב לקיר האש, בין המצערת למפלג אין כלום יש רק מתחתם את סעפת היניקה ככה שנראה לי שאנחנו לא מדברים על אותו דגם מנוע

אז מה הם בודקים את המספר שילדה שזה במקום נגיש וזהו?

אגב איזה רכב יש לך והיכן אתה מעביר אותו טסט שנתי ללא בעיות מיוחדות?

פורסם

אם המספר מנוע אכן נמצא ליד אגן השמן מנוע בתחתית הרכב זה אומר שההטבעה נעשתה בישראל כאשר ייבאו אותו לארץ?

אז אני מניח שהבוחן בטסט לא ייטרח לזחול מתחת לרכב ע"מ לאמת את המספר עם הרשיונות

הבוחן לא יכול לעשות בעיות ולהגיד לי אני לא מוצא את המספר ואיני יכול להעביר אותך טסט?

המספר מנוע מוטבע רק במקום אחד או ביותר בשניי מקומות שונים?

פורסם

אם המספר הוטבע בישראל ישנו איזה סימן אם אני לא טועה שמטביעים על המנוע והוא גם מופיע לאחר מכן ברישיון.

 

בכל מקרה בוחן לעולם לא יגיד אני לא מוצא.

 

הוא יפתח את מכסה המנוע יסתכל ויסגור ויעשה כאילו ראה, למרות שלא.

 

ומנסיוני עם אמריקאיות זה עובד, בד"כ הבוחן שואל אם החליפו מנוע, אם אתה עונה לו שלא הוא לא טורח אפילו לבדוק , מהסיבה הפשוטה: שאין לו מושג איפה לעזאזל מוטבע מספר המנוע.

 

אבל ליתר ביטחון תבדוק ליד הקרטר, באיזורים שאמרתי לך, אם אין ישנן הרבה דרכים נוספות...............

 

הרכב שלי ללא מספר מנוע, כי החלפתי בלוק מיבוא, אני מעביר אותו כבר טסט 3 שנים ללא בעיות, זה כל כך מצחיק שהבוחן מסתכל ואומר הכל בסדר, המספרים בסדר. פשוט אין לו מושג איפה לחפש.

אבל זה לא צורה הכל צריך להיות כמו שצריך, אני צריך להטביע מספר מנוע כמו שהחוק אומר. פשוט העצלנות...........

אתה יודע.

 

סיטרואן קסרה טורבו דיזל, הונדה סיוויק 1.8T מנוע אינטגרה גיר 6 היל'.

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

פורסם
לא יודע איזה רכב יש לך

אבל בכל אופן

בשנות ה60 (בפורדים לפחות ) לא היו מספרים

בארץ הטביעו את המספר שלדה על המנוע

זה לפחות מה שיש אצלי במוסטנג

 

מה אתה רוצה לדעת על המנוע

לדעתי יותר מעניין הראשים שיש לך שנה שלו דחיסה רולר וכו

מאשר אם הוא מקורי או לא

 

 

לא הבנת אותי נכון, לא חשוב לי לדעת אם המנוע מקורי או לא אלא אני רוצה לאמת את המספר שמוטבע על הבלוק לזה שרשום לי ברשיונות סתם כדיי להיות שקט בטסט

×
×
  • תוכן חדש...