Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לתאונה פוטנציאלית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הוא קיבל 3 חודשים שלילה....והוא לא היה אשם הוא עבר בירוק...........

רק בגלל שהוא היה נהג חדש לא האמינו לו....... מה לעשות מדינה חרא.....

 

אולי הוא היה צריך לבקש בדיקת פוליגרף שתבדוק מי משני הנהגים משקר.

 

בדיקת פוליגרף אינה קבילה בבית המשפט ...

פורסם
הוא קיבל 3 חודשים שלילה....והוא לא היה אשם הוא עבר בירוק...........

רק בגלל שהוא היה נהג חדש לא האמינו לו....... מה לעשות מדינה חרא.....

 

אולי הוא היה צריך לבקש בדיקת פוליגרף שתבדוק מי משני הנהגים משקר.

 

בדיקת פוליגרף אינה קבילה בבית המשפט ...

 

כן,אבל גם להרשיע אדם ללא עדויות וראיות זה לא ממש חוקי וזה קרה כאן,

אולי השופט כן היה מסכים או אם הוא היה מביא בדיקת פוליגרף פרטית רק שלו אז אולי השופט היה משנה את דעתו עליו.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
הוא קיבל 3 חודשים שלילה....והוא לא היה אשם הוא עבר בירוק...........

רק בגלל שהוא היה נהג חדש לא האמינו לו....... מה לעשות מדינה חרא.....

 

אולי הוא היה צריך לבקש בדיקת פוליגרף שתבדוק מי משני הנהגים משקר.

 

בדיקת פוליגרף אינה קבילה בבית המשפט ...

 

כן,אבל גם להרשיע אדם ללא עדויות וראיות זה לא ממש חוקי וזה קרה כאן,

אולי השופט כן היה מסכים או אם הוא היה מביא בדיקת פוליגרף פרטית רק שלו אז אולי השופט היה משנה את דעתו עליו.

 

מן הסתם אם בדיקת פוליגרף אינה קבילה בבית המשפט , אז השופט

לא יסכים שצד זה או אחר יביא בדיקת פוליגרף ועוד אחת כמה וכמה פרטית

כעדות בבית המשפט.

פורסם
אוייש נו. גם כשאתה נוסע בכביש מהיר במהירות 100-110 אתה תאט לפני הרמזור, ותבודק שאין אף אחד, נכון ?

 

מי שחוצה צומת ב-100 קמ"ש שלא יבוא לאף אחד בתלונות אם מישהו נכנס בו בתאונה. אם תתקרב לצומת במהירות מתאימה תוכל לוודא שהיא אכן פנויה ושאין רכב מתקרב ומתכוון לחצות באדום, וגם אם כן תקרה תאונה עוד יהיה לך סיכוי לשרוד אותה, כי ב-100 קמ"ש, סביר להניח שהויכוח מי אשם לא יהיה רלונטי.

 

אתה רוצה להגיד לי שבכבישים מהירים אתה אף פעם לא חוצה צמתים ב100 קמ"ש ויותר?

ביציאה מראשון, לכיוון בית דגן, יש איזה 4-5 רמזורים. כביש מהיר. אתה עובר שם ב100 קמ"ש או ב 20 קמ"ש??

אני מדבר איתך מה קורה ריאלי בכביש.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
אוייש נו. גם כשאתה נוסע בכביש מהיר במהירות 100-110 אתה תאט לפני הרמזור, ותבודק שאין אף אחד, נכון ?

 

מי שחוצה צומת ב-100 קמ"ש שלא יבוא לאף אחד בתלונות אם מישהו נכנס בו בתאונה. אם תתקרב לצומת במהירות מתאימה תוכל לוודא שהיא אכן פנויה ושאין רכב מתקרב ומתכוון לחצות באדום, וגם אם כן תקרה תאונה עוד יהיה לך סיכוי לשרוד אותה, כי ב-100 קמ"ש, סביר להניח שהויכוח מי אשם לא יהיה רלונטי.

 

אתה רוצה להגיד לי שבכבישים מהירים אתה אף פעם לא חוצה צמתים ב100 קמ"ש ויותר?

ביציאה מראשון, לכיוון בית דגן, יש איזה 4-5 רמזורים. כביש מהיר. אתה עובר שם ב100 קמ"ש או ב 20 קמ"ש??

אני מדבר איתך מה קורה ריאלי בכביש.

 

אף אחד לא דיבר על 20 קמ"ש, אבל האטה מסוימת היא הכרח ההגיון (והחוק). בכניסה לצומת - גם כאשר בידיך זכות קדימה ברורה (רמזור ירוק, למשל) חובה עליך להאט. את הצומת עצמו לעומת זאת, עליך לפנות ללא עיכוב.

פורסם

נו, תראה, זה ברור שלפני שאני נכנס לצומת אני מאט קצת (והדגש הוא על קצת: 10-20 קמ"ש) ומחזיק את הרגל על הברקס לכל מקרה.

אבל זה ממש לא משנה אם מישהו יכנס בי כשאני בצומת ב80 קמ"ש או 90. עדין לא תיהיה לי אפשרות להגיב

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
נו, תראה, זה ברור שלפני שאני נכנס לצומת אני מאט קצת (והדגש הוא על קצת: 10-20 קמ"ש) ומחזיק את הרגל על הברקס לכל מקרה.

אבל זה ממש לא משנה אם מישהו יכנס בי כשאני בצומת ב80 קמ"ש או 90. עדין לא תיהיה לי אפשרות להגיב

 

יש הבדל גדול בין 100 ל-80, והבדל לא קטן גם בין 90 ל-100. החוכמה היא לא להגיב - אלא לחזות במתרחש לפני שהוא קורה. תמיד תהיה בנחיתות אם תסמוך על התגובות שלך - במקום על הראייה והתכנון לרחוק.

פורסם

זה דיי ברור שאם אני מאט ומחזיק את הרגל על הברקס אני "מחפש" דברים לא רגילים עם העיניים, זאת אומרת שאני דרוך למצב חירום. בכל אופן, זה כבר קצת סטה מהשאלה המקורית שלי.. :)

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
זה דיי ברור שאם אני מאט ומחזיק את הרגל על הברקס אני "מחפש" דברים לא רגילים עם העיניים, זאת אומרת שאני דרוך למצב חירום. בכל אופן, זה כבר קצת סטה מהשאלה המקורית שלי.. :)

 

למה סטה?

 

מנסים לדבר איתך פה על מניעה מראש, ולא מה לעשות אחרי שנכנסו.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

×
×
  • תוכן חדש...