Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחויבים לחיים-תוכנית בערוץ2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשעה שודרה בערוץ 2 תוכנית על הרוגים בכבישים, ותאונות דרכים.

התכני באמת שיקפה ואמרה את כל מה שאנחנו כותבים בפורום, ביקשו שופטים שלא ירחמו, שישקיעו בכבישים, על כך שלא מלמדים לנהוג בשיעורי נהיגה. עם זאת 2 נושאים עושים לי גלגולים בבטן:

1. הוצגו נהגים בעילום שם שיש להם מעל 300! עבירות תנועה, והם עדיין נוהגים. למה לעזאזל הוא מאחורי ההגה, במקום במבושב האחורי של מונית?:x

2. דיברו שם על כספים, תקציב משרד התחבורה 6.4 מיליארד שקלים מתוך 300 מיליארד שקלים תקציב מדינה. עלות הרוג בתאונה כולל ביטוח חיים, צוות מד"א, שוטרים,חסימת כביש וכל ההוצאת מסביב: 5 מיליון שקלים. פצוע עולה למדינה מיליון שקלים. סה"כ המדינה מוציאה 12 מיליארד שקלים על הרוגי תאונות דרכים. שזה כמעט כפול מתקציב משרד התחבורה. יש לי כ"כ הרבה מה להגיד בנושא שאני לא יודע מה לכתוב.

 

חוץ מ שתי אלה הוזכר כביש הערבה- אם כל שנה היום משקיעים קצת בגדר הפרדה,בכל שנה היו מוסיפים 30 ק"מ גדר בסופו של דבר אחרי 6 שנים הייתה גדר. אבל במדינתינו...עזבו אין לי כוח לכתוב.

וגם כביש י-ם - ת"א הוזכר. מי שזוכר פתחתי שרשור בנוגע למשאיות שמאיטות את התנועה. הם היו במוקד העניין, משאיות של מיליארדי טון שנוסעות ב20 קמ"ש, גורמת לפקקים, לא פעם נסעתי בכביש 1 ב90-100 והייתי צריך לבלום חזק להוריד ל50 בגלל משאיות. נאמר שב 2009 יש תוכנית להרחבת הכביש(ישראל כבר אמרנו).

 

ביום חמישי בשעה 9 בערב בערוץ 2, תשודר תוכנית על נהגים שמצפצפים על אור אדום, מבית היוצר של חיים הכט.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

לא רואה סיבה להשקיע כלכך הרבה בכביש הערבה.

הרוגים או לא - אין שם צורך בכביש דו מסלולי, אולי במקטעים לעקיפה בטוחה.

 

משאיות? בכל העולם זה מעכב אותך לדקה, פה זה מעכב אותך בשעה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלייקעס, לדעתי אתה טועה.

אומנם זה נכון שנפח התנועה בכביש הערבה אינו כה גדול, אולם בשל אופיו המיוחד של כביש זה, דהיינו: המשאיות הרבות שנעות עליו באופן קבוע, משקלן הגבוה, תנאי הדרך הלא פשוטים, אורכו ומעל הכל: החיים שהוא כבר גבה, יש מקום להפכו לכביש סלחן יותר באמצעות הרחבתו, התקנת שטח הפרדה בין שני כיווניו וכן התקנת תאורה.

 

כמובן שפתרון עוד יותר טוב יכול להיות הנחת מסילת ברזל לאילת, אבל כנראה שבתחום הרכבות אם הטורקים לא עשו את זה בשבילנו, אנחנו בטח לא נעשה את זה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

1. הוצגו נהגים בעילום שם שיש להם מעל 300! עבירות תנועה, והם עדיין נוהגים. למה לעזאזל הוא מאחורי ההגה, במקום במבושב האחורי של מונית לא מונית, זינזאנה

2. דיברו שם על כספים, תקציב משרד התחבורה 6.4 מיליארד שקלים מתוך 300 מיליארד שקלים תקציב מדינה. עלות הרוג בתאונה כולל ביטוח חיים, צוות מד"א, שוטרים,חסימת כביש וכל ההוצאת מסביב: 5 מיליון שקלים. פצוע עולה למדינה מיליון שקלים. סה"כ המדינה מוציאה 12 מיליארד שקלים על הרוגי תאונות דרכים. הרווח של המדינה מהמיסים על מכוניות חדשות מסתכם בכמיליארד שקל, אז לא הגיע זמן לעשות חושבים ולהוריד מס כדי בעתיד לחסוך יותר? עוד 40-50 שנה אני לא רואה את המדינה הזאת מתקיימת שזה כמעט כפול מתקציב משרד התחבורה. יש לי כ"כ הרבה מה להגיד בנושא שאני לא יודע מה לכתוב.

 

12345

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
שוליים רחבים, וגדר בטון שתפריד בין הנתיבים יעשו את העבודה

 

 

אני רואה הרבה פעמים שכותבים "שימו גדר הפרדה". העובדה היא שאי אפשר לשים גדר הפרדה בכביש שיש בו נתיב אחד לכל כיוון, באורך כזה. חייבים להיות מקומות שמאפשרים עקיפה, אחרת הרבה מאוד אנשים יעברו את כל הכביש ב-50 קמ"ש אחרי איזה משאית חלודה שלא מצליחה להזיז את עצמה.

"ai motoare capul doare"

פורסם

http://bidur.nana10.co.il/Article/?ArticleID=516993&sid=123 סיקור על התכנית.

 

צודק אי אפשר לשים גדר לנתיב אחד, אבל שוליים רחבים אפשר. וחוץ מזה עלות בנייה של כביש היא לא גבוהה כמו שאומרים במשרד התחבורה,מע"צ וכו'. על פי אפריקה ישראל בניתת כל כביש 6 עלתה להם 5 מיליארד שקל( מקור http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3455674,00.html ) ומדובר בכביש 6 עם מחלפים, 2 נתיבים לפחות לכל כיוון. כך שעלפי הערכה עלות שיפוץ כביש הערבה יעלה כ 2.5 מיליארד שקל.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

כביש הערבה ועוד רבים לא מתוחזקים כראוי כי שרי המשלה וחבריהם לא נוסעים בכבישים אלו באופן קבוע

לכן כביש מס' 1 הוא הכביש הכי מתוחזק בארץ.

בתכל'ס זה לא שאלה של תקציב וכסף זה שאלה של איכפתיות וכל זמן שלמנהיגים לא איכפת אז כלום לא ישתנה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
עלות הרוג בתאונה כולל ביטוח חיים, צוות מד"א, שוטרים,חסימת כביש וכל ההוצאת מסביב: 5 מיליון שקלים. פצוע עולה למדינה מיליון שקלים.

 

 

נו בחייאת אבו שוקרי , נראה לך שהמספרים האלה נכונים .

אני לא ראיתי את הכתבה ששודרה , אבל המספרים האלה ( לי זה ברור ) נועדו לעשות כותרות כמו שתקשורת צמאה לרייטינג יודעת לעשות !

תסתכל שוב על המספרים האלה ותגיד לי איך בדיוק הגיעו לזה ?

 

הקיצר מריח כמו דמגוגיה זולה למדי .

פורסם

מצטער להגיד - אבל בא לי להקיא מהשוטרים שהיו בתכנית.

קודם כל מפריע לי מאוד הדיבורים על שדה הקרב ועל פיגועים.

זה מה שהם חושבים וכך הם גם מתייחסים לנהגים - מנהלים איתם קרבות כאילו אנחנו אויבים.

ברגע שהם יבינו שתפקידם העיקרי זה לשמור על בטיחות של התנועה ועל זרימה חופשית של התנועה אנו נפסיק לראות אותם רודפים במהירות של 160 אחרי רכב שהם קלטו אותו נוסע 130 על כביש החוף.

 

אם באמת רוצים לשנות - שיצמדו לשעה ברכב סמוי לכל אחד מאותם נהגים שיש להם המון עבירות תנועה ולא מאט שלילות - אני חותם לכם שתוך שעה גג שעתיים הם יאספו מספיק ראיות כדי לפסול להם רשיון לשנתיים במיידי.

"תפיסה על חם" זה נקרה.

כנראה לא כל שוטר מקיר מושג כזה.

 

לא צריך להמתין לכסנת ולא למשרד התחבורה (שזה ביזיון שהם לא עושים כמעט כלום בנושא) - הכל בידיים שלהם.

 

כל הגורמים רק מדברים ולא עושים כלום.

חבל מאוד.

 

כבר התרגלנו לראות רשויות אימפוטנטיות שדואגות רק לכיסאותיהם של הפקידים וקצינים שלהם ולכך שכל הבכירים יהיו מוזנים באוכל משובח של מסיבות אקסלוזיביות של "מי ומה" של המדינה.

 

כבר התרגלנו לראות שטיפול בסוגיות רבות עבר לידים פרטיות (תזונה, נזקקים, אור ירוק, פינוי תושבים, זק"א, חינוך "אחר" וכו') - אולי גם כאן נבקש כסף מגיידאמק לרכב, מדים וטפסים מתאימים ונתחיל לדאוג לזה בעצמינו?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
2.

חוץ מ שתי אלה הוזכר כביש הערבה- אם כל שנה היום משקיעים קצת בגדר הפרדה,בכל שנה היו מוסיפים 30 ק"מ גדר בסופו של דבר אחרי 6 שנים הייתה גדר. אבל במדינתינו...עזבו אין לי כוח לכתוב.

וגם כביש י-ם - ת"א הוזכר. מי שזוכר פתחתי שרשור בנוגע למשאיות שמאיטות את התנועה. הם היו במוקד העניין, משאיות של מיליארדי טון שנוסעות ב20 קמ"ש, גורמת לפקקים, לא פעם נסעתי בכביש 1 ב90-100 והייתי צריך לבלום חזק להוריד ל50 בגלל משאיות. נאמר שב 2009 יש תוכנית להרחבת הכביש(ישראל כבר אמרנו).

ביום חמישי בשעה 9 בערב בערוץ 2, תשודר תוכנית על נהגים שמצפצפים על אור אדום, מבית היוצר של חיים הכט.

 

גדר הפרדה בין נתיבים עולה למדינה כסף, כסף שהיא מעדיפה להשקיע בגדר הפרדה פוליטת שתמנע פיגועים.

 

אני עדיין לא מבינה איך אתה מגיע למצב שבו אתה בולם בחוזקה כאשר אתה מגיע למשאית, הרי המשאית לא הפתיע אותך בצורה פתאומית, היא נמצאת באותו נתיב נוסעת לאט ומעכבת את התנועה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מאד הצטערתי לגלות שהתוכנית לא היתה אלא בזיון אחד גדול לנושא הכ"כ חשוב.

 

לתומי ציפיתי ממר רוזן שיביא מומחים בתחום לאולפן, יקיים ראיונות עם מי שעובדים בשטח, עם נהגים קשיי יום, ואפילו יתייעץ עם מי שמכשיר את הנהגים - מורי הנהיגה ומדריכי הנהיגה המתקדמת, התבדיתי. האבסורד הוא שמצד אחד טענו ה"מומחים" באולפן שהמשטרה מחפשת מתחת לפנס ומן העבר השני שידרו אייטם שלם בו הכוכב הראשי הוא שוטר שטוען שתפקידו להגן ולשמור על הנהגים (מה שכמובן לא נכון כלל וכלל, תפקידו הוא לאכוף את החוק).

 

אם עמנואל רוזן בעצמו אוהב להשתמש בביטוי "מצעד האיוולת" הרי שהוא הגדיל לעשות ועשה את העוול הגדול ביותר שאפשר, ביזבז זמן מסך בפריים-טיים שהוא היקר ביותר, רק בכדי להראות את פרצופו ופרצופם של חבר נאמניו, בכדי לחזור ולדקלם מנטרות ידועות (הגם שאינן נכונות), ירה לכל הכיוונים מבלי לפגוע בכלום, ובעצם ניסה לקדם רק את עצמו ולא את הנושא.

 

אם צריך עוד הוכחה לכך שתאונות דרכים כלל לא מעניינות את עמנואל רוזן ושמה שבאמת מעניין אותו זה רייטינג בלבד, הוא סיפק לנו גם את הוכחה הזו. אחרי שכל הערב שידרו בשידור חי וגם מהדורות החדשות עסקו בנושא העסקה עם החיזבאללה, הגם שלא חידש לנו כלום הוא היה חייב לדבר גם על הנושא הזה. בשביל מה ? בשביל רייטניג.

 

אבל את שיא הטימטום שבר דווקא בן כספית. ההצהרה שלו בסוף התוכנית, בה אמר ש"החלטתי, מעכשיו חודש בלי SMS בנהיגה.." היה סיכום מצוין לתוכנית אומללה, אכן השיא נשמר לסוף ואכן היה זה שיא השיאים. מר רוזן שכנראה קצת יותר פיקח ממר כספית הבין שזה לא נשמע טוב ומיד תיקן אותו, אבל לפעמים האמת חזקה יותר מהכל ובן כספית נשאר בשלו, "חודש".

 

פרצופה של המדינה...

 

דני.

פורסם

אני עדיין לא מבינה איך אתה מגיע למצב שבו אתה בולם בחוזקה כאשר אתה מגיע למשאית, הרי המשאית לא הפתיע אותך בצורה פתאומית, היא נמצאת באותו נתיב נוסעת לאט ומעכבת את התנועה.

 

ל'

נוסעים ב90 -100 . מלפנים(50-100 מטר) רואים מכוניות נוסעות ב50-30 . להוריד ב50-100 מטר 50%+ מהמירות זה די פתאומי.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

ראיה מרחבית, וקריאת תנאי הדרך.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...