Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחויבים לחיים-תוכנית בערוץ2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ספק שאנשים שנוסעים באדום הם מבצעים עבירה חמורה ביותר.

למורה ביותר.

 

אין ספק שכל אחד צריך לקחת אחריות על חייו ולא לזנק כמו משוגע ברגע שיש צהוב/ירוק - אלא להמתין לירוק ולת עוד כ-2 שניות.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

תגובה שפרסמתי במקור בפורום אחר, ומצאתי לנכון לפרסמה גם כאן, כהמשך ישיר לדיון שהתפתח:

 

למה אני לא אוהב את חיים הכט

באמת שהפעם הוא השתדל. טרח, עמל והכין תוכנית ששמה לה למטרה לסמן את אותם פסיכים שמתעלמים מהאור האדום בצומת וחוצים כאילו אין מחר - והרי זוהי מטרה ראויה לכל הדיעות.



רק חבל שגם כשנדמה לכולם שהוא התעלה על עצמו והפעם יש לו חומר איכותי לתוכנית שלו (להבדיל מ"נסעת 110 קמ"ש באיילון - אתה פושע, אתה טרוריסט, אותך למשטרה!!"), הוא חייב להרוס את הכל באיזה טוויסט קטן לסיום. הפעם הקורבן (?) היה נהג המשאית שהיה מעורב לפני כשלושה חודשים בתאונה בכביש ירושלים-ת"א במהלכה משאיתו עלתה על מכונית מיצובישי שנסעה לפניה ומחצה למוות אב ובתו.

"נהג המשאית הורשע בעבר שלוש פעמים בחציית צומת באור אדום, שילם קנסות בגובה 3,000 ש"ח והמשיך לנהוג", אמר הכט תוך ניגון קולו בצורה האופיינית לו.

והנה כך קיבלנו עוד פעם תוכנית טובה שנופלת בגלל קטע אחד גדוש דמגוגיה בגרוש. שאף אחד מכם לא יטעה: אין לי טיפה של רחמים כלפי אותו נהג מנוול. יחד עם זאת, מדובר בתאונה שככל הידוע לי עדיין נמצאת בחקירה. זאת ועוד, מה קשורה העובדה שהוא חצה צומת שלוש פעמים באור אדום לתאונה שהתרחשה ככה"נ עקב אי שמירת מרחק, בזמן שהוכח כי הוא נהג במהירות החוקית וכי טרם נקבע אם הוא אכן היה אשם באי שמירת המרחק?

מה שחיים הכט עשה לאותו נהג משאית זה פשוט הטיית דין לצורך רייטינג, פשוטו כמשמעו. הרשעה טלוויזיונית אגב הוצאת דיבה בפריים טיים. זאת, כמובן, מבלי לציין שזוהי דעתו האישית בלבד שאינה נסמכת על חקר התאונה לעומקה ולמידת העובדות על בוריין. אני מקווה שלפחות השופט שדן בתיק הטראגי הזה קצת יותר חכם ממנו.

אגב, שמתם לב שמיד לאחר הדיון (המהיר למדי, יש לציין) באותה תאונה, חיש קל עברנו לפרסומות שלאחריהן לא היה עוד אזכור כלשהו לאותה תאונה? מעניין למה... הרי אם חיים הכט יודע כבר את כל הפרטים שעדיין גם טובי חוקרי תאונות הדרכים במשטרת התנועה שוקדים על פענוחם, מדוע הוא אינו רץ עם זה לטלויזיה?

עכשיו תגידו אתם: מי כאן הפושע והטרוריסט שיש לדווח עליו למשטרה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הנהג ההוא בריון. שמקלל ומאים.

שלאמרות שיש מתחתיו 30 טון לא שומר מרחק ולא שם אור אדום.

אם היו מעיפים אותו מהכביש בגלל אור אדום כמה אנשים היו היום עדיין בחיים וכמה אחרים לא היו חיים בקושי עם גוף חצי שבור אחרי תענות שהוא גרם.

בקיצור - לדעתי האייטם הזה היה די פרווה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

גם אם הוא נציגו של השטן עלי אדמות, מערכת המשפט היא זו שאמונה על הרשעתו. היא - ולא אף גוף אחר, פופולרי ככל שיהיה.

אני מוצא טעם לפגם באייטם הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בית המשפט יקח את חיים הכט בתור ראייה. תעשו טובה, לבן אדם מותר להגיד מה בא לו, והנהג גם אם הוא לא אשם, עם רקורד עבירות כמו שלו שישב קצת בכלא.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

דבר אחד לא הבנתי.

הוא דיבר על זה שבתי המשפט לא מקבלים נהגים שחצו צומת באור אדום מכיוון שהם מלאים.

 

במה הם מלאים?

 

בכל התכנית הוא הזכיר את זה כל כך הרבה פעמים ואף לא בפעם אחת ציין מה הוא הנושא שבתי הדין לתעבורה מתעסקים בו ללא הפסקה.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

אתה מוזמן לקחת כמה שעות חופש מעבודה ולהגיע לאולם הדיונים כדי לשמוע בעצמך.

עם הסטנד-אפ שהולך שם אני מבטיח לך חוויה לכל החיים.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
Hematoma, מלאים באנשים שנסעו 120 בכביש ת"א-ירושלים (1) או 140 בכביש חוצה-ישראל (6).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...