Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה necvox dva-7669 + פלטת עץ


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב העברת המערכת שלי לרכב החברה אני נאלץ להיפרד מ הDVD שלי

--האמת אין גם מקום ברכב היכן למקם אותו--

 

המכשיר הנ"ל מחברת NECVOX מדגם DVA-7669

 

די וי די ומסך חשמלי ביחידה אחת מסך חשמלי יוצא מהפנל אם אופציית כיונון המסך חשמלית ושלט מקורי!

 

עבד אולי כמה שעות אחדות סה"כ יש לי עוד תקופסא המקורית שלו

מכשיר באיכות מטורפת!

 

אני דורש עליו מחיר של 2500 ש"ח בלבד מחיר בשביל שאני רוצה למכור אותו

 

מפרט:

 

7" 16:9 color display LCD COLORFUL

integrated DVD player

singel DVD play mechanism

adjustable viewing angle

rear vision camera input

1 * av input --aux input---a

1 * av independent

 

plays dvd . audio cd . mpeg video . jpeg images

osd (on screen display)

 

 

מספר הפלאפון שלי 0578548220

:roll:

פורסם

לאחר שכבר התחלתי בבניה לכרכב החדש

נשארה לי פלטה עץ מצופה בלבד כבר הכול מוכן וחתוך רק להתקין

(הפלטה מתאימה לרכבי גולף - אצלי היא ישבה בגולף 2002 ומתאימה לצורת השנתון שלה)

 

בפלטה יש שני חורים אחד הגדול של המגבר למגברים בסדר גודל של המגבר שלי AUDISON 4.1K שיושב שקוע

והחור השני זה לקבל שישב שקוע בפנים !

הפלטה יושבת בצמידות לכסאות מאחורה

 

הנה מצורפת תמונה!

 

מחיר סמלי למעוניינים ניתן לפנות בה"פ

05Oct_0042.jpg

:roll:

פורסם

הוקפץ שוב...

 

וכל פעם המחיר יורד ויורד...

 

(אני מגיע למפגש בצפון אם מישהו רוצה שאני יביא תמכשיר)

 

אין במחיר שאני מבקש לא תמצאו מכשיר ברמה כזאת באיכות ובמיוחד במחיר!

:roll:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה...חביבה ואחרונה

 

UP UP...

 

לכל בעלי הגולף (או רכבים שהפלטה יכולה להתאים להם)

 

הפלטה עדיין למכירה תמורת סכום סמלי!

 

יאללה 100 ש"ח... סמלי מאוד לא?

:roll:

פורסם

UP הקפצה אחרונה וחביבה

 

מחיר אחרון לבוא ולקחת חבל לי שהמכשיר (חדשששש כמעט ולא עבד) יושב לי בבית

 

מחיר אחרון וזוווול לכל אחד 1600 ש"ח פרוטה לא מתחת

(ממש בגלל שאני כבר לחוץ לקצת מזומן והמכשיר סתם נח בבית בקרטון)

:roll:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אקטואלי...

 

אם יש מישהו שבתכנון על התקנה והמידות מתאימות לו אני מגיע בשבת למפגש !

 

נא לעדכן אותי!

 

(חבל תמורת סכום סמלי הפלטה תיהיה שלכם היא שוכבת בבית)

:roll:

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...