Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואם אתה רוצה להיות ממש ממש מניאק (אבל זה יעבוד ,במיוחד כשאתם רק דירה אחת בקומה) : תעשו מפתח למעלית מתקציב הוועד או ממגבית בין השכנים לאחר מסע הסברים. כך ניתן יהיה לקרוא למעלית רק עם מפתח מתאים.

 

ולה אל תתנו עד שתשלם, נראה את הזקנה מטפסת 7 קומות :evil:.

 

למיטב ידיעתי, מבחינה חוקית, אסור להם לעשות את זה.

 

בבניין הקודם בו גרתי היה שכן שלא רצה לשלם ועד בית בכלל. לא עזרו כל המכתבים מתרבות הדיור ואיומי המשפטים - הוא לא רוצה לשלם. בבניין ההוא היתה הסקה מרכזית והוועד פנה לתרבות הדיור בבקשה לנתק את הדייר מההסקה המרכזית, היות והוא לא משלם עליה. התשובה שקיבלנו היתה שאסור למנוע ממנוע שירותים שמספק ועד הבית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

א. יצאתי ונטיל. אם היא בקומה ראשונה אז המעלית מבחינתה לא רלוונטית. לעומת זאת מכתב "הסבר" מעו"ד עושה פלאות, מנסיון (אני ועד הבית בבנין שלי).

ב. מי לא נותן שירות ? סה"כ יבוצע שדרוג במעלית ומי שלא משלם מיסי ועד לא יהנה מהשדרוג , לא מורידים לה משהו שפעם כן היה לה. ד"א אני חושב ששיטת המפתח היא דווקא מקובלת מאד במקרה שמישהו לא רוצה לשלם כשמתקינים מעלית בבניין ישן.

 

זה מדהים איך בכל בניין בישראל יש את השכן שלא עושה כלום חוץ מלמרר לכולם את החיים...

 

וחוץ מזה - אסור לנתק מהסקה מרכזית. נכון. גם אסור לא לשלם ולהיות סוציומט, נראה את השכן/ה תובע את הועד.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

חייו של אדם זקן בישראל קשים, הקיצבה גם ככה בקושי מספיקה להם לצרכים בסיסיים+תרופות, אתם באמת שומעים את עצמכם?! להתנכל לזקנה?!

 

אני אומר תוותרו לה, כמה שנים נשאר לה לחיות?! תנו לה להעביר אותם בשקט, כנראה שבשבילה 1200 ש"ח זה לתרופות ואוכל.

 

חפשו אולי בעל מקצוע אחר שיעשה את העבודה יותר זול, תמיד אפשר להסתדר.

פורסם

חלק מהרעיונות שהוצעו פה באמת קצת מוגזמים, אבל בשורה התחתונה היא חייבת לשלם, זה חלק מההוצאות של בעלות על דירה.

 

אני מציע שתנסו לפנות אליה ולהסביר שקיבלתם ייעוץ משפטי ואתם שוקלים אפשרויות לתבוע ממנה את הכסף.

תציע לה פריסת תשלומים מאוד נוחה, אולי 100 שקל לחודש 12 חודשים או אפילו 50 שקל לחודש לשנתיים.

 

אם היא עדיין לא מוכנה לדבר איתכם - דברו עם תרבות הדיור מה אפשר לעשות.

לדעתי ניתן גם להגיש תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות.

האגרה נמוכה ועצם קבלת הזימון לבימ"ש עשוי לגרום לה לרוץ לוועד הבית עם צ'קים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בסופו של דבר כל 6 הדייירים שילמו פרט לדיירת האחרונה שגרה בקומה ראשונה,מבוגרת בת יותר מ 90 אך עקשנית כפרד שלא מוכנה לשלם

מה עושים ?

אולי תוותרו לה, ותספגו את ההוצאה, אתה יודע איך נראים החיים מעיניים של בת 90 ?! - רחמנות.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אין לכם בקופת וועד איזה אלפיה ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
חייו של אדם זקן בישראל קשים, הקיצבה גם ככה בקושי מספיקה להם לצרכים בסיסיים+תרופות, אתם באמת שומעים את עצמכם?! להתנכל לזקנה?!

 

אני אומר תוותרו לה, כמה שנים נשאר לה לחיות?! תנו לה להעביר אותם בשקט, כנראה שבשבילה 1200 ש"ח זה לתרופות ואוכל.

 

חפשו אולי בעל מקצוע אחר שיעשה את העבודה יותר זול, תמיד אפשר להסתדר.

אין ספק... הוצאת לי את המילים מהפה.

מה שכן, הפניה לערייה יכולה להיות טובה מאוד. הוזכר העניין של הבת עם הפה הנעים והמרנין...

דברו עם הבת שוב, תסבירו לה שאתם לא תוותרו, אל תפרטו מה אתם עומדים לעשות. תגידו שאתם מבינים שהיא מבוגרת וגרה בקומה ראשונה, ובגלל זה הוועד מוכן להיתחשב מסיבות אישיות בלבד ובגלל זה הוועד מוכן לקבל תשלום סימלי (תחשוב כמה זה ניקרא "סימלי").

שני תרחישים יכולים ליהיתרחש.

אחד, היא תסכים לשלם איזה מאה שקל או משהו.

שני, שהיא תגיב בברוטאליות ישראלית מצויה.

אם תרחיש מספר 2 קרה, גש לערייה, ותעשה את מה שהציעו לך. אחרי כמה שנים שהזקנה תהיה מוכנה לפרוש לשדות הצייד השמחים שלה, הבת, שבנתה על הדירה תתקל בחוב ותיזכר בשיחה שהיה לה אתכם. :roll:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

בכל בניין דירות בארץ יש אחד כזה.

לפעמים גר מתחתיו עבריין בנייה,

ומעליו סתם מאפיונר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עם היא אישה עם מצוקת כספית. תתותרו לה. תכלס אף אחד מכם לא ימות מעוד 200 שקל. יש סיכוי שאותה זה יהרוג.

אבל עם הבת שלה אתם צריכים לשבת ולשגע. ולדרוש ממה את הכסף ואת ההשתתפות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

דבר ראשון לכו לעיריה ותבררו מי בעל הדירה.

 

אולי הדירה היא של מישהו אחר שכן מוכן לשלם, ואולי אפילו יש לכם מזל והדירה היא של עמידר.

 

מניסיון עם שכנה שחיה מעלי פעם ודיברה רק יידיש ורומנית ולא רצתה לדבר איתי (אפילו שדיברתי איתה ביידיש) כשהייתה נזילה מהדירה שלה, בעל הדירה של פנה לעמידר ותיקנו את זה תוך שבוע.

 

אם היא בעלת הדירה, תעזבו אותה בשקט. מה אכפת לכם?

פורסם

לכל המגיבים.

קודם כל להבהרה ,הבניין בן 4 קומות,בקומה ראשונה יש רק דירה אחד של השכנה המדוברת ובשאר שלושת הקומות 2 דירות בכל קומה.

בבניין אין מעלית.

בנוגע לכל העצות שהועלו כאן,אז תודה אבל לא תודה.אני לא מתכוון להגיע לרמה הזו של להתנכל לשכנה קשישה,בדיוק אתמול השכן דלת מולי הציע שנתחיל להשאיר לה "מתנות" ליד הדלת על מנת שתבין את הרמז.לי אישית קצת קשה להתנכל ולצעוק על אישה בגיל כזה (יותר קל על הבת הפוסטמה שלה).

 

בכל מקרה ביום ראשון אני אתייעץ עם תרבות הדיור ונראה מה יש להם להציע,בכל מקרה זה נראה שנצטרך להוציא את הכסף הזה מהכיס כרגע גם אם בסופו של דבר נקבל אותו חזרה.

 

סופ"ש נעים יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

אני חושב שקיבלת ממני אחלה עצה, דיפלומטית למדי, אחת שלא תיפגע באישה הזקנה (קצבת הזיקנה היא דבר אבסורדי בארץ) אלא ביורשים החוקיים שלה - קרי הבת הפוסטמה (לדיבריך).

ככה אני חושב שצריך לעשות דברים, יש אנשים שלא ממש מגיע להם ליסבול, אני מניח שהזקנה לא ממש יודעת מה אתה רוצה מהחיים שלה, וחושבת, כמו רוב האנשים המבוגרים שרק מנסים לגנוב לה את הכסף (מעניין למה באמת :?), לעומת זאת הבת שלה יותר "מחוברת" למציאות. ואם היא לא מסכימה לשלם, אז כפי שנאמר, אבות אכלו בוסר ובנים יאכלו ח#א... ;)

* הטעות במקור ;)

 

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...